Oi, vetovoima, kuinka saisin tuon magneetin tehoa väännettyä pienemmälle... Astrologisesti olen:
(
)
Erään "energiahoitajan" (en viitsi eritellä tarkemmin) mukaan minulla on hyvin vahvat seksuaalienergiat.
Ulkonäöstäni sen verran, että en ole mitenkään tyypillisen suomalaisen näköinen enkä pitkä. Minulle on sanottu, että olen sekä ulkoisesti että sisäisesti kaunis. Vaikka on minussa kyllä vahva annos ns. pimeääkin voimaa sisällä...
Ensin viehätysvoiman negatiiviset puolet:Liekö se nousumerkin syytä, että hullut rakastuvat minuun. Sanovat, että katseeni on viettelevä, vaikken tosiaankaan tieten tahtoen olisi silmilläni viettelemässä. Kerrottu on myös, että katseeni on läpitunkeva, pistävä ja jopa murhaava. Sekös hulluja innostaa entisestään. Olen nouseva Skorpioni. Pistin kyllä viuhuu yhtenään, kun saa noita hulluja karistella kannoilta. Rasittavaa. Osa heistä lopulta luovuttaa sydänjuuriaan myöten loukkaantuneena, osa haluaa haastaa minut kaksintaisteluun ja tuhoavat siinä itsensä. En ole vielä löytänyt "karmattomia" keinoja hullujen torjumiseen - hienovaraiset konstit eivät toimi (paitsi totaalinen ignooraaminen joillekin). Poliisi ja oikeusistuin ovat tuttuja paikkoja. Jos tästä jatkuvasta ahdistelun kohteena olemisesta ja taistelusta pitää jotakin hyvää löytää, niin ovatpa nämä kokemukset tehneet minusta hyvin voimakkaan naisen - minua on turha yrittää kiristää ja uhkailla, työpaikkakiusata, koettaa omistaa tai mitään muutakaan.
Kuu Kaloissa ja Aurinko Vesimiehessä tietää empaattisuutta kohdallani. Nykyään olen oppinut hillitsemään empatiaani, enkä jaa sitä aivan kaikille. Saan helposti takiaisia, jos osoitan ystävällisyyttä ja myötätuntoisuutta. Toisaalta, monet ihmiset aistivat nuo ominaisuudet minusta, vaikken niitä toisikaan ilmi. Tuntemattomatkin tulevat usein uskomaan minulle synkimmät murheensa ja oudoimmat salaisuutensa, enkä liioittele. No, ei siinä muuten mitään, minusta on mukavaa auttaa ja kuunnella, mutta sitten monet "vastalahjaksi" ihastuvat minuun. Sitä minä en oikein jaksa.
Positiiviset puolet:
Minusta yleensä pidetään aina kaikkialla, minne menenkin. Jään helposti ihmisten mieleen. Osaan jutella asioista kuin asioista, ja se tekee seurastani suosittua - olen myös mainio tarinankertoja. Herätän luottamusta. Minulle kerrotaan mitä ihmeellisimpiä elämäntarinoita (kuten aiemmin mainittua). Vaatimattomat fyysiset mittani herättävät hoivaamisviettiä sekä miehissä että naisissa - tahtovat ottaa minut syliin ja suojella. Minun ei tarvitse kuin kävellä kadulla tai käydä ruokakaupassa niin kiinnitän ihmisten huomion, halusin tai en. Ihmiset tulevat puhumaan minulle tai muuten lähestyvät minua; hakevat katsekontaktia, hymyilevät, tulevat lähelle... Lapset jäävät tuijottamaan pitkään, etenkin vauvaikäiset.
Ai niin,
Salaperäisyyteni kiehtoo monia. Sanovat, että minussa on jotakin jännittävää ja taianomaista. Sanovat, että hohdan valoa ja säteilen positiivista energiaa. Että kosketukseni parantaa. Ja että olen outo ja erikoinen, "joku noita", täynnä kaikkea salaperäistä, mitä on vaikea ymmärtää.
Nykyisin oon koettanu pukeutumisella laimentaa etenkin miesten mielenkiintoa minua kohtaan; en pue jalkaani korkokenkiä enkä ylleni muitakaan liian vietteleviä vaatteita. Se auttaa vähän, heh.
Tietääkö joku täällä joitakin syntymäkartan aspekteja, jotka osoittavat vetovoimaisuutta/viehätysvoimaa?