Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viehätysvoiman salaisuus?  (Luettu 48305 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #45 : 05.11.2012 01:59:59 »

Koen seuransaannin periaatteessa aika helpoksi, kun mulla on tapana tehdä itseni sillä tavalla näkyväksi, että joku ihan varmasti kiinnostuu, yleensä useampi, riippuu vähän paikan tasosta (ja millä tuulella olen) ja miellyttääkö muuten paikan anti. Jos näkyminen ei sitten jostain syystä riitä, menen johonkin porukkaan heittämään läppää. Yleensä joku kiinnostuu kuitenkin.  :Smiley

Eli  aurinko aspect_con pluto nousussa ja  kuu jousimies.

Jokainen nousuvaaka osaa olla hurmaava (heh heh) mutta mä käytän kyseistä ominaisuutta melkeinpä vasta jos muu ei riitä. En suinkaan ole mikään erityisen hyvännäköinen, enimmäkseen siis mun "viehätysvoima" perustuukin röyhkeyteen, oveluuteen ja verbaalikikkailuun - sillä tavalla olen pokannut ns. kaikkien tavoittelemia tapauksia, mukaanlukien pari julkkista.  Cool
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #46 : 06.11.2012 13:15:06 »

Pakko päästä pätemään tähänkin topikkiin, itsellänihän on lähinnä negatiivista viehätysvoimaa ja se karkoittaa niin naiset kuin miehet. Se herättää ihmisissä lähinnä myötähäpeää, vihaa, kateutta, surua ja ivaa. Onneksi olen itse aivan vitun tyhmä ja en tajua tilannetta ollenkaan vaan muut ymmärtävät sen minua paremmin ja toivottavat minua suohon ja muutenkin luuseriksi. Onneksi minulla on vahva tunne että tilanne muuttuu vielä joskus minun voitokseni ja sitten kyllä siemailen viiniä ja naureskelen muille auringon loisteessa. Onneksi on teitä joilla riittää karismaa älyä ja viehätysvoimaa ja ties mitä ihanaa te pidätte huolen toisistanne kaikilla katalilla tavoilla niin meille "lowlifeille" jää riemua iloita aivan itsekseen omasta suuresta pienestä mielestämme ja kivoista verhojen väreistä sekä muusta sellaisesta joita ihmiset pitävät lähinnä "tavallisina" asioina.

ps.. olen myös vitun hullu - sekopää - kaappihomo - ja aivan vastenmielinen ihminen - olen myös erittäin ruma mutta pidän itseäni kauniina.
pss. Jos luit koko tämän postauksen sinussa täytyy olla jotain vikaa, koska 90% ihmisistä skippaa tämän viestin ensimmäisen lauseen jälkeen.
psss. axella lisää mitätahansa viehätysvoimaa!

Minussa siis täytyy olla jotain vikaa, koska luin postauksen loppuun  crazy2
Ei haittaa.

Olosi hepottuisi, jos tulisit kaapista ulos. Hyväksymällä ja rakastamalla itseään vetää puoleensa rakkautta. Tiedän, se ei aina ole helppoa. Mutta aloita ihan pienistä asioista. Esim. lopeta itsesi vähättely ja haukkuminen tällä foorumilla -  aloita kertomalla hyvistä puolistasi.

ps. axe haisee kamalalle...  Wink

Kaapista on vaikea tulla ulos kun se on täynnä rojuja. Kyllä minä hyväksyn itseni ja liian monen muun ympärilläni hyväksyn myös homouteni, feminiinisyyteni ja maskuliinisuuteni. Kiitos kauniista neuvotasi oli erittäin virkistävä lukea näin hyvän ihmistuntijan osuva neuvo. Oletko sinä tullut kaapista ulos, kun noin rohkeasti otit asian puheeksi
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #47 : 06.11.2012 16:22:27 »

Kaapista on vaikea tulla ulos kun se on täynnä rojuja. Kyllä minä hyväksyn itseni ja liian monen muun ympärilläni hyväksyn myös homouteni, feminiinisyyteni ja maskuliinisuuteni. Kiitos kauniista neuvotasi oli erittäin virkistävä lukea näin hyvän ihmistuntijan osuva neuvo. Oletko sinä tullut kaapista ulos, kun noin rohkeasti otit asian puheeksi
[/quote]

Mun veli tuli kaapista jo teininä ja vanhempani hyväksyi tilanteen aika nopeasti ja minä sen kyl tiesinkin jo ihan kertomatta että veli ei tykännyt työistä. Kandeis kokeilla, ehkä se maailma ei siihen kaatuisi, en voi kyl tietää sun perheestä jos ne on vaikka jotain Kiihkokristittyjä.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #48 : 06.11.2012 17:51:59 »

Minusta homot ynm. on kaikki samanarvoisia ihmisiä. smitten Mieillä on vapaa valinta,ja jos tuntuu et tykkää samasta sukupuolesta, niin mikäs siinä. coolsmiley Ei se ihmistä pahenna. Olemme kaikki Jumalanlapsia, tyttäriä ja poikia. smitten smitten
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #49 : 06.11.2012 18:33:50 »

No eiks toi homoilu nyt aika iljakasta hommaa ole ainakin kun miettii niin on se nyt vähän sairasta. Toisaalt kyl mä mielummin jotain hyvännäköstä jätkää panisin kuin jotain iha vitu rumaa muijaa. Et sanoisin et mun kokosella kyrvällä ehkä mielummin panen jotain jätkää kun jotai iha lorttoa akkaa. Tiukat minnit sitten ovat jo tarinan toisessa päässä. Toivottavasti en pahoittanut kenenkään mieltä tällä kaunopuheisuudellani
tallennettu
Gisella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #50 : 06.11.2012 22:06:25 »

Haha, mun mielestä taas Merjaperhana on paras nimimerkki tällä palstalla  Grin aivan ihana!

tallennettu

"Ihminen voi syyttää maailmaa läpi elämän, mutta hänen onnistumisensa tai epäonnistumisensa ovat yksin hänen vastuullaan. Ihminen voi yrittää pysäyttää ajan, mutta se on vain energian tuhlaamista."
Yep
Vieras
« Vastaus #51 : 07.11.2012 17:19:33 »

Pakko päästä pätemään tähänkin topikkiin, itsellänihän on lähinnä negatiivista viehätysvoimaa ja se karkoittaa niin naiset kuin miehet. Se herättää ihmisissä lähinnä myötähäpeää, vihaa, kateutta, surua ja ivaa. Onneksi olen itse aivan vitun tyhmä ja en tajua tilannetta ollenkaan vaan muut ymmärtävät sen minua paremmin ja toivottavat minua suohon ja muutenkin luuseriksi. Onneksi minulla on vahva tunne että tilanne muuttuu vielä joskus minun voitokseni ja sitten kyllä siemailen viiniä ja naureskelen muille auringon loisteessa. Onneksi on teitä joilla riittää karismaa älyä ja viehätysvoimaa ja ties mitä ihanaa te pidätte huolen toisistanne kaikilla katalilla tavoilla niin meille "lowlifeille" jää riemua iloita aivan itsekseen omasta suuresta pienestä mielestämme ja kivoista verhojen väreistä sekä muusta sellaisesta joita ihmiset pitävät lähinnä "tavallisina" asioina.

ps.. olen myös vitun hullu - sekopää - kaappihomo - ja aivan vastenmielinen ihminen - olen myös erittäin ruma mutta pidän itseäni kauniina.
pss. Jos luit koko tämän postauksen sinussa täytyy olla jotain vikaa, koska 90% ihmisistä skippaa tämän viestin ensimmäisen lauseen jälkeen.
psss. axella lisää mitätahansa viehätysvoimaa!

Minussa siis täytyy olla jotain vikaa, koska luin postauksen loppuun  crazy2
Ei haittaa.

Olosi hepottuisi, jos tulisit kaapista ulos. Hyväksymällä ja rakastamalla itseään vetää puoleensa rakkautta. Tiedän, se ei aina ole helppoa. Mutta aloita ihan pienistä asioista. Esim. lopeta itsesi vähättely ja haukkuminen tällä foorumilla -  aloita kertomalla hyvistä puolistasi.

ps. axe haisee kamalalle...  Wink

En ole tullut kaapista ulos, koska en ole kaapissa ollutkaan. Kuulun siihen pieneen ihmisryhmään, joka ei tunne vetoa omaan sukupuoleen.
Mielestäni rakkaus on aina kaunis asia, huolimatta siitä keiden välillä se on. Siksi rohkaisin sinua.
Mutta ole toki kaapissa ja tule ulos aikanaan -jos haluat. Moni on elännyt koko ikänsä kaapissa.
« Viimeksi muokattu: 07.11.2012 17:23:17 kirjoittanut Yep » tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #52 : 07.11.2012 21:13:22 »

kiitti neuvosta. Temmellän siel kaapis nyt viel toivin
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #53 : 07.11.2012 21:49:52 »

kiitti neuvosta. Temmellän siel kaapis nyt viel toivin

Juu, kannattaa olla ihan varma ulostulosta. Saattaa olla aika rankka prosessi ympäristöstä riippuen.
Tavallaan otit jo ensiaskeleen, kun kirjoitat täällä. Se on hyvä alku  smitten
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #54 : 11.11.2012 17:51:21 »

Kaapista tultu ulos, klaustrofobia vaan lisääntyi  angel
tallennettu
skipidoway
Vieras
« Vastaus #55 : 11.11.2012 19:13:48 »

Silkasta uteliaisuudesta kysäsen, miten vanhempas suhtautui?
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #56 : 11.11.2012 21:41:56 »

Ööh en oo kertonu vanhemmilleni vielä ja oon korkeintaan biseksuaali joten Faijan ei tarvi tietää kaikkea Wink
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #57 : 14.11.2012 15:23:29 »

Tämä on mennyt multa ohi.

Miltä nyt tuntuu? (klassinen typerä kysymys)
Miksi klaustrofobia lisääntyi? Useinhan jotkut asiat pahenee prosessin aikana ja lopulta ne helpottavat. Eikä isien tarvitse tietää kaikkea  Wink
Tuskin heterolapsostenkaan isit tahtoo tietää yksitysikohtia ja kumppaneita karvoineen päivineen...
tallennettu
Lumikko.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #58 : 14.11.2012 17:04:03 »

Oi, vetovoima, kuinka saisin tuon magneetin tehoa väännettyä pienemmälle... Astrologisesti olen:

aurinko vesimies
 askendentti skorpioni
 kuu kalat
( merkurius vesimies )

Erään "energiahoitajan" (en viitsi eritellä tarkemmin) mukaan minulla on hyvin vahvat seksuaalienergiat.
Ulkonäöstäni sen verran, että en ole mitenkään tyypillisen suomalaisen näköinen enkä pitkä. Minulle on sanottu, että olen sekä ulkoisesti että sisäisesti kaunis. Vaikka on minussa kyllä vahva annos ns. pimeääkin voimaa sisällä...

Ensin viehätysvoiman negatiiviset puolet:

Liekö se nousumerkin syytä, että hullut rakastuvat minuun. Sanovat, että katseeni on viettelevä, vaikken tosiaankaan tieten tahtoen olisi silmilläni viettelemässä. Kerrottu on myös, että katseeni on läpitunkeva, pistävä ja jopa murhaava. Sekös hulluja innostaa entisestään. Olen nouseva Skorpioni. Pistin kyllä viuhuu yhtenään, kun saa noita hulluja karistella kannoilta. Rasittavaa. Osa heistä lopulta luovuttaa sydänjuuriaan myöten loukkaantuneena, osa haluaa haastaa minut kaksintaisteluun ja tuhoavat siinä itsensä. En ole vielä löytänyt "karmattomia" keinoja hullujen torjumiseen - hienovaraiset konstit eivät toimi (paitsi totaalinen ignooraaminen joillekin). Poliisi ja oikeusistuin ovat tuttuja paikkoja. Jos tästä jatkuvasta ahdistelun kohteena olemisesta ja taistelusta pitää jotakin hyvää löytää, niin ovatpa nämä kokemukset tehneet minusta hyvin voimakkaan naisen - minua on turha yrittää kiristää ja uhkailla, työpaikkakiusata, koettaa omistaa tai mitään muutakaan.

Kuu Kaloissa ja Aurinko Vesimiehessä tietää empaattisuutta kohdallani. Nykyään olen oppinut hillitsemään empatiaani, enkä jaa sitä aivan kaikille. Saan helposti takiaisia, jos osoitan ystävällisyyttä ja myötätuntoisuutta. Toisaalta, monet ihmiset aistivat nuo ominaisuudet minusta, vaikken niitä toisikaan ilmi. Tuntemattomatkin tulevat usein uskomaan minulle synkimmät murheensa ja oudoimmat salaisuutensa, enkä liioittele. No, ei siinä muuten mitään, minusta on mukavaa auttaa ja kuunnella, mutta sitten monet "vastalahjaksi" ihastuvat minuun. Sitä minä en oikein jaksa.

Positiiviset puolet:

Minusta yleensä pidetään aina kaikkialla, minne menenkin. Jään helposti ihmisten mieleen. Osaan jutella asioista kuin asioista, ja se tekee seurastani suosittua - olen myös mainio tarinankertoja. Herätän luottamusta. Minulle kerrotaan mitä ihmeellisimpiä elämäntarinoita (kuten aiemmin mainittua). Vaatimattomat fyysiset mittani herättävät hoivaamisviettiä sekä miehissä että naisissa - tahtovat ottaa minut syliin ja suojella. Minun ei tarvitse kuin kävellä kadulla tai käydä ruokakaupassa niin kiinnitän ihmisten huomion, halusin tai en. Ihmiset tulevat puhumaan minulle tai muuten lähestyvät minua; hakevat katsekontaktia, hymyilevät, tulevat lähelle... Lapset jäävät tuijottamaan pitkään, etenkin vauvaikäiset.

Ai niin,

Salaperäisyyteni kiehtoo monia. Sanovat, että minussa on jotakin jännittävää ja taianomaista. Sanovat, että hohdan valoa ja säteilen positiivista energiaa. Että kosketukseni parantaa. Ja että olen outo ja erikoinen, "joku noita", täynnä kaikkea salaperäistä, mitä on vaikea ymmärtää.

Nykyisin oon koettanu pukeutumisella laimentaa etenkin miesten mielenkiintoa minua kohtaan; en pue jalkaani korkokenkiä enkä ylleni muitakaan liian vietteleviä vaatteita. Se auttaa vähän, heh.

Tietääkö joku täällä joitakin syntymäkartan aspekteja, jotka osoittavat vetovoimaisuutta/viehätysvoimaa?
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #59 : 14.11.2012 17:42:56 »

Joo mä laitan kaupungille lähteissä automaattisesti suojat päälle, ja saan kulkea "näkymättömänä", itse asiassa huomasin tän vasta aika vasta  Smiley

Oon ylitunteellinen, ulkonäköperfektionisti ( aurinko harka, askendentti vaaka). Toisaalta mullon 5.huoneessa (romantiikan luova ilmeneminen)  mars kalat, luonnostani "viaton peluri" , silmäpelit ja kauriinkatseet tulee selkärangasta, ja oon iteki välillä vähän säikähtäny tuota pinnalta hauraalta vaikuttavaa pirua minussa Tongue Johtunee et samaan aikaan myös  venus oinas hullaantuu ja tahtoo tuntea, olla aidosti läsnä, on vähän epävarma oudossa ilmapiirissä.. Joten ihan hyvä noi automaattisuojaukset sinänsä Wink Et saa aikaa ottaa "aseet" käyttöön vaan kun kaikkia osapuolia leikityttää, ja kun tosi kyseessä Smiley

Kyllä mä uskon, että viehätysvoima on kaikissa, mutta sen ilmenemismuoto/ reitti saattaa vaihdella (tulla ilmi kartan avulla tai muita hoksottimia käyttäen). Ja sit et miten hyvin on yhteydessä/ avoin omalle viehätysvoimalleen, eihän se ilmi tuu, jos on ihan hukassa sillä alueella Smiley (nekin ongelmat+avaimet voi näkyä tietty kartassa, jos hoksaa katella siitä vinkkelistä).
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: