Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uskotko enkeleihin  (Luettu 16271 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« : 29.07.2012 14:32:28 »

Ihana biisi..siis uskotko   Wink enkuleihin..  angel      http://www.youtube.com/watch?v=fGDwAanWl0A
Uskon toki..en oo nähny..mut tuntenu monesti.. angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1 : 29.07.2012 18:41:57 »

Uskon koska näen ja tunnen heidät  angel
Oma enkeli tietenkin kaikkein tutuin. Koskettaa mua usein niskaan ja tunnen sen ihanana kihelmöintinä tai väreilynä ympärilläni. Ae Mikael myös tuttu  Smiley
Sit aiemmin oli oli varoittajaenkeli homekämpässä joka näkyi sinipunavalkeana ja aina samassa paikassa.
Nyt kun tilanne on jo parempi, ei ole näkynyt enää.
Enkelit on ihania  smitten smitten angel angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 29.07.2012 19:43:42 »

Kyllä  smitten Olen nähnyt ja tuntenut läheisyyden jne.  smitten  angel
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #3 : 29.07.2012 20:45:30 »

Kyllä!
Olen nähnyt jo lapsesta asti suojelusenkelini. Olen myös saanut konkreettista apua. Enkelin tuoksu on ihana!  smitten smitten smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 29.07.2012 21:52:02 »

Ihanaa naiset..aattelin vaan kysästä näin julkisesti  Wink Tongue joo mieki tosiaanki uskon..ja sit Mestari Jeesukseen.. smitten Oon häneltä monesti pyytäny...et voisitko kaukohoidossakin... hoitaa ihmistä..kun sä olet mulle niin rakas.. smitten ja enkulit tietty kans.. smitten
Ja sit haluanki olla ns.lapsenmielinen.  Cheesy...uskon et tuolla luonnossa on pieniä enkelikeijuja,     angel   jotka hoitaa kukkia..et me ihmiset saatas niitä ihailla..jos me vaan huomattas luonnon kauneus.. Kiss smitten
« Viimeksi muokattu: 29.07.2012 21:59:04 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #5 : 30.07.2012 00:25:01 »

Juu, luonnossa on ja vielä niitä luonnonhenkiäkin  smitten
Tää tuntuu niin hölmöltä kirjoittaa mut keijujakin on olemassa ja jonkinkaltaisia maahisia.Puillakin voi olla oma "vartija"
Meedio sanoi aikoinaan että luonnossa oleminen on suurin meditaatio ja mitä herkempi ihminen sitä vahvemmin tietenkin ne luonnonhenget aistii.
Mul on ollut aivan järkyttävät pelkotilat aikanaan näihin henkimaailman juttuihin mut ikinä en ole ulkona pelännyt, en ihmistä enkä mitään ilmiötä
Enkeleitä kannattaa oikeesti käyttää ihan arkijutuissa (tästäkin olen aiemmin kirjoittanut). Virastoasiat, lääkärikäynnit, parkkipaikan löytäminen ja vaikka ahdistuksen poistaminen on helpottunut kun enkelienergiaa on mukana  angel angel
Meillä ihmisillä kun on vapaa tahto ja enkelihierarkias se menee eri tavalla, meidän tulee nöyrästi pyytää apua ja tietty muistaa kiittää  smitten
On mullakin välillä kaamee uskonpuute ja epäily mutta kun keskittyy ja hiljentyy hetkeks, kyllä sitä apua ihan oikeesti saa ja se on mielettömän HIENO asia oikeesti. Kukaan meistä ei kulje yksin  Smiley
Unelmassa, ihanaa että kanavoit Kristus-energiaa koska se on vahvin kaikista ja puhdistaa/parantaa parhaimmin
« Viimeksi muokattu: 30.07.2012 00:40:23 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #6 : 30.07.2012 08:25:44 »

http://www.adonai.fi/2114       angel angel     smitten smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 30.07.2012 09:19:10 »

smitten
Uskon, koska tunnen ja huomaan, kun on autettu. Lähettävät merkkejä myös. En ole nähnyt.  angel smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #8 : 30.07.2012 10:11:13 »

Tottahan toki uskon ! Olen nähnyt ainakin yhden, jos en useampiakin joten onhan se pakkokin uskoa omia silmiään  smitten

Oih ihanaa. angel...mäkin haluisin..mut varmaan se sit tapahtuu ku on tarkotus.. smitten
Kerran täs tunsin humahduksen..joka tuli tuolta ovelta..aattelin et oiskohan mun oma enkuli sieltä tullut.. Cheesy
En siiihen kiinnittäny sen kummempaa...huomiota...ku tiedän et heitä tosiaankin on..ja oonhan monesti tuntenutkin..hoidoissa..esim..et kuinka ihanasti pieni enkeli..suukottelee ja silittää lasta.. angel

Ja tosi kiva ku voi näin vapaasti täällä kertoa.. Grin    smitten smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #9 : 30.07.2012 10:50:57 »

Enkeleiden näkemisen vaikeus on kait siinä että he ovat paikalla kun ajatukset on kiinni muussa. Siksi miekii sanon että mahdollisesti olen nähnyt useampiakin kuin yhden. Ne laittaa niitä höyheniä merkiksi että on käyneet. Se yksi oli niin pysäyttävän näköinen että en voinut olla näkemättä kun oli parin metrin päässä ja oli tosi iso ja kirkas ja valkeissa vaatteissa. Säikähdin peräti vaikka  tiesin että on minun oma enkeli. Olen jopa kuvannut yhden mutta se oli työasioissa. Monesti enkelit ovat ohjanneet  minut oikeaan paikkaan kun en ole ollut ihan selvillä missä matkani kohde sijaitsee. Joskus taas laittavat jonkun ihmisen  kulkemaan samaa matkaa. Luulen että sinäkin unelmassa olet kohdannut monia enkeleitä ja mutta et ole huomannut kun on ollut muuta pohdittavaa. Sama vaikeus se on näissä muissakin "yliluonnollisissa" jutuissa että niitä ei pane merkille kun tekee jotain keskittyneenä tai on huolissaan jostain  tms...

Ihanaa noin se varmaanki on..ja sit enkelit tykkää ku heitä kehuu..hoidoista ynm..no kukapa ei tykkäis... :Smiley..jos saa vaikk,, apuja ylhäältä.. smitten    angel angel angel angel angel
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 30.07.2012 11:01:40 »

Hyvin kuvasit Dejavue enkelin havainnoimisen esteitä. Näin se varmaan on. On myös vaikea muistaa pyytää apua juuri silloin, kun tilanne on päällä. Eli on pyydettävä ja kiitettävä ja havaittava, kun on saanut apua. On muistettava antaa huomiota ja keskityttävä. Merkkejä kyllä tulee ja apua on tullut monta kertaa.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Yep
Vieras
« Vastaus #11 : 30.07.2012 11:23:13 »

Enkelit käyttävät myös paljon toisia ihmisia auttaessaan ja antaessaan viestejä. Esim. auton korjaaminen voi olla Enkelille haastavaa, silloin pitää lähetttää joku ihminen paikalle.
Sekin toimii yllättävän hyvin, kun pyytää parkkipaikkaa etukäteen.

Olin viime juhannuksena huolissani teinistäni. En tavoittanut häntä puhelimella. Aikaa kului ja yritin lohduttautua, ettei hän varmaankaan vain ole kuullut puhelinta. Sitten tajusin sanoa hänen Suojelusenkelilleen, että äiti odottaa yhteydenottoa. Meni 5 minuuttia, kun puhelin soi... Niinhän se oli, ettei ollut huomannut katsoa puhelintaan. Mutta sitten oli saanut inspiraation katsoa, onko äiti tavoitellut.

Kiitollisuus valtaa mieleni edelleen, kun kirjoitan tätä.
Kiitos kiitos kiitos!  smitten 

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 30.07.2012 11:38:31 »

Cheesy Noh mulla on vähän samantapasia.. Wink sanottiin..et on tullu kotia ja on nukkumassa..noh kävin vilkaseen ja olihan hän nukkumassa.. Shocked Cheesy   

angel
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #13 : 30.07.2012 12:02:11 »

Cheesy Noh mulla on vähän samantapasia.. Wink sanottiin..et on tullu kotia ja on nukkumassa..noh kävin vilkaseen ja olihan hän nukkumassa.. Shocked Cheesy   

angel

Nää on just parhaita  smitten
Enkelit arjen keskellä.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #14 : 30.07.2012 13:21:52 »

angel

Nää on just parhaita  smitten
Enkelit arjen keskellä.

Jeps..niimpä.. Wink Cheesy   angel
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: