Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nuoret äidit  (Luettu 27516 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 12.04.2006 19:27:23 »

vehmis,

kiitos tiedosta, olit unohtanut ilmoittaa AC-merkkisi, kuten eräs toinenkin ilmoittautunut.

Sinänsä minua ei yllätä, että aloitteellinen laatu jylläsi kuumerkkiosastolla, äitiydessäkin pitää tosiaan olla se eka. Kaurista ihmettelen minäkin ja tuota kutoshuoneen yleisyyttä tässä asiassa. Yleensä niin epä-äidillinen Vesimieskin/huone 11 on niin ikään hyvin edustettuna. Lieneekö varhainen äitiys näinä päivinä jo niin radikaalia toimintaa, että se viehättää uudistusmielistä Veskaria?

Jouskarit ja Kaksoset saanevat näppylöitä moisen vastuun ajattelemisestakin, joten lapsentekoa lykätään myöhemmäksi. Härät ja Skorpionit kaipaavat sen verran turvallisuutta, että hyvä ja luotettava kumppani pitää olla ensin katsottuna ja mielellään se omakotitalokin?Huh
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #31 : 12.04.2006 20:05:51 »

Näkisikö kartalta mahdollisesti sen että onko taipumusta saada lasta nuorena?

Kun olen vakavasti miettinyt lapsen hankkimista, vaikkakin 17 olen. Sinänsä aion kyllä odottaa parishudetta ihan juu! Cheesy

Mutta sellaista tietynlaista halua jne jos pystyisi kartalta katsomaan ja soveltuvuutta äidiksi? Smiley
tallennettu
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #32 : 12.04.2006 20:17:16 »

Lieneekö varhainen äitiys näinä päivinä jo niin radikaalia toimintaa, että se viehättää uudistusmielistä Veskaria?

Jep, noin mä näkisin asian. Kyllä tänä päivänä pidetään jo suorastaan pöyristyttävänä, että joku haluaakin lapset ja perheen ennen uraa, korkeakoulututkintoa ja parintalon puolikasta. Onhan sellainen nyt ihan hullua suorastaan ja epäsovinnaista tässä ajassa Shocked...ja just sitähän veskarit haluaakin olla Wink. Minullakin muuten on IC Vesimiehessä, mutta ehkä se nyt ei varsinaisesti tähän äitiyteen liity.
tallennettu
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #33 : 13.04.2006 21:08:48 »

lilli
Lainaus
Eli nuoren äidin prototyyppi jo piirtyykin jo mieleeni:

AC- tai Au-Leijona, jolla Kuu on Kauriissa. Aurinko tai Kuu sijaitsee todennäköisimmin huoneessa 6, mutta huone 11 on myös mahdollinen. Kuunsolmu on jossain vesimerkissä ja Saturnus löytyy Ravusta, Leijonasta tai Vaa´asta TAI vastaavasti huoneesta 4, 5 tai 7.
Lainaus

Eli oon täysin prototyyppi Smiley. Nousu leijona, kuu kauris (huone kuus), saturnus rapu ja kuunsolmu skorppari.

Ja tuohon veskari -teemaan.. venus/merkurius vesimies (aurinok/uranus kolmio), kyllähän ne tutkinnot voi suorittaa samalla lasten kanssa. Täytynyt aina poiketa vähän tai vähän enemmän Cheesy!

Ensimmäisessä tulkinnassani, joka on vuosia vuosia sitten ollut Niemi-Mattilan tekemä.. toteaa hän siinä, että kaikki tulee tapahtumaan hyvin varhain elämässä.. vielä en ihan ole keksinyt, että mistä hän sen niin voimakkaasti perusti. Mutta paikkaansa on pitänyt kyllä!
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #34 : 14.04.2006 06:32:26 »

Hmm, en nyt menisi sanomaan selittääkö pelkästään johtava laatu mitään, saattaahan se toimia toisinkin päin - haluaa saavuttaa ja puuhailla kaikenlaista ennen kuin "asettuu aloilleen". Tai muuten minussa on jotain kovasti vikana, kun poikkean prototyypistänne. Johtavaa laatua on; aurinko ja Merkurius vaa'ssa ja kuu oinaassa. 5.huoneen kärki kauriissa, ja samassa huoneessa Jupiterkin. Enkä varmasti halua lapsia ennen kuin olen urallani edennyt riittävän pitkälle, talous on kaikin puolin kunnossa, vakaa parisuhde, yms. Jos silloinkaan hankin, ja täysin paikalleni en voi koskaan jämähtää. Rapua kartallani ei muuten ole sitten lainkaan, muihin merkkeihin osuu kyllä jokunen kivi tai piste.  Wink
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**

"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."

Profiili
« Vastaus #35 : 14.04.2006 10:22:08 »

Taisin myöhästyä tästä kyselystä, mutta keskustelua kai voi jatkaa  ... smitten

Olen härkä aurinkomerkiltäni ja saanut omat lapseni 21, 24 ja 26 vuotiaana. Oma valintani tehdä lapset nuorena ja nyt tehdä kaikkea muuta. Ja nautiskella lapsenlapsista nuorena.

Aurinko härässä 8. huone
Kuu kaksosissa 9. huone
Askendentti ja kuunsolmu vaaássa 1. huone
Sitten mulla on huoneet 4, 6 ja 12 ihan tyhjiä (oonko ns. äitityyppi ollenkaan?)

Myös poikani vaimo on härkä ja sai ensimmäisensä 20 vuotiaana ja heti perään on tulossa toinen, ihan toivottuna.
Kuu kaloissa, askendentti vaaássa ja kuunsolmu härässä

Äitini on myös härkä ja on saanut minut 22 vanhana
Kuu ja kuunsolmu kauriissa ja askendentti neitsyessä

Että kyllä me härätkin ... smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #36 : 18.04.2006 09:14:06 »

Nyt pitää puolustella kaksosia tässä asiassa... Olen 17-vuotiaasta asti suunnitellut tekeväni peskat mahd. nuorena... Exä vaan ei ollut ihan samalla aaltopituudella ja nyt ei ole isäehdokkaita ollenkaan...

Tosin löytyyhän minultakin kuu kauriista.
tallennettu
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #37 : 18.04.2006 09:28:19 »

Tässäpä mun kartta...ensimmäisen sain kun oli 21 vuotias..eli sovin kyllä tohon..ilmotteleppa sitten tuloksista niin selviää onko mitään merkitystä sijainneilla  Smiley... niin ja naimisissa en ole

Aurinko 22° 45' Vaaka 1. huone
Kuu 8° 32' Jousimies 2. huone
Merkurius 20° 48' Vaaka 12. huone
Venus 28° 58' Neitsyt 11. huone
Mars 25° 12' Rapu 9. huone
Jupiter 6° 2' Rapu 9. huone
Saturnus 27° 48' Leijona 10. huone
Uranus 10° 55' Skorpioni 1. huone
Neptunus 14° 5' Jousimies 2. huone
Pluto 14° 26' Vaaka 12. huone
Chiron 3° 55' Härkä 7. huone
Ceres 15° 18' Skorpioni 1. huone
Pallas 23° 44' Vaaka 1. huone
Juno 3° 24' Jousimies 2. huone
Vesta 9° 31' Vaaka 12. huone
Kuunsolmu 14° 37' Vaaka 12. huone
Vertex 20° 28' Härkä 8. huone
 Huoneiden kärjet
Askendentti 22° 27' Vaaka
2. Huone 17° 5' Skorpioni
3. Huone 22° 41' Jousimies
Keskiyö 6° 28' Vesimies
5. Huone 12° 12' Kalat
6. Huone 6° 5' Oinas
Deskendentti 22° 27' Oinas
8. Huone 17° 5' Härkä
9. Huone 22° 41' Kaksoset
Keskitaivas 6° 28' Leijona
11. Huone 12° 12' Neitsyt
12. Huone 6° 5' Vaaka
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #38 : 18.04.2006 13:53:54 »

Tervehdys valopilkku77,

karttasi näyttää olevan kovin Vaaka-painotteinen ja sitähän pidetään perinteisesti perheystävällisenä merkkinä, vaikkei se tämän aineiston perusteella mitenkään supervoimakkaasti tullut esiin.

Parhaiten nuoren äidin profiiliin sopii sinulla tuo Saturnuksen sijainti Leijonassa. Aikaisemmin tuossa jo mainitsinkin, että nuorilla äideillä Saturnus näyttää sijaitsevan perinteisissä perheystävällisissä merkeissä tai huoneissa ja näitä ovat merkeistä Rapu, Leijona ja Vaaka sekä huoneista 4,5 ja 7. Etpä ollut poikkeus sinäkään tässä suhteessa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 18.04.2006 14:15:53 »

karttasi näyttää olevan kovin Vaaka-painotteinen ja sitähän pidetään perinteisesti perheystävällisenä merkkinä, vaikkei se tämän aineiston perusteella mitenkään supervoimakkaasti tullut esiin.

Ahaa! Mullahan tuo Vaaka onkin hallitsevana merkkinä -Skorpionin rinnalla tosin, mutta kuitenkin. Ja Saturnuskin nimenomaan Vaa'assa on Smiley
tallennettu
valopilkku77
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 20.04.2006 08:36:47 »

sinä lilli tiedät varmaan paljon astrologiasta..  Smiley  mulle se on vielä ihan melkeen hepreaa,enkä osaa oma karttaanikaan tulkita..  uglystupid2 muutoin kuin että paljon on lukuja ja huoneita ja merkkejä  Undecided  mutta jahka se joskus valkenee minullekkin..siitä vaan ois oppinut itsestään paljon jos osais lukea karttoja oikein tai edes ollenkaan  Cheesy
tallennettu

se mikä ei tapa se vahvistaa Smiley
tuulenviemää
Kohtuuastroilija
**

Life is a neverending story

Profiili
« Vastaus #41 : 17.12.2006 19:39:08 »

Heips. Löysin tämän aiheen, ja vaikka vanha onkin, niin täytyi nostaa.
ilmeisesti foorumilla on jonkinverran meitä "nuoria äitejäkin".

Itse en kokisi varsinaisesti olevani nuori äiti. Nykyään vain helposti saa tämän leiman otsaansa, koska ensisynnyttäjien keski-ikä on noussut. olisikohan ollut 28 nykyään. Silloin kun äitini sai minut (23-vuotiaana), oli ihan normaalia saada esikoinen parinkympin jälkeen.

Kyllähän ne lapset tietää minne tulee ja milloin. Tarpeen mukaan.

Itse sain ihanaisen tyttöni maaliskuussa, ja tyttö on nyt 9kk. Olin tytön syntyessä 21.

Karttani tuntuu omasta mielestäni jotenkin epä-äidilliseltä menevine tuli- ja ilmamerkkeineen.

Pitkään mietinkin josko tulen lapsia ikinä tekemään, mutta kuinkas kävikään.

Lapseni ei varsinaisesti ollut suunniteltu, mutta ei missään nimessä vahinko.( Kuulostaa kauhealta)
Itse asiassa minulla oli pitkään ollut vahva tunne ja näkymä siitä kuinka tulemme saamaan lapsen. Mutta tunne nimenomaan. Intuitioksikkin kutsuisin. En vain uskonut näkyni realisoituvan :Smiley.

Rakastan tyttöäni yli kaiken, ja hän on parasta mitä olen saanut, mutta silti en aina tunne itseäni kovinkaan äidilliseksi.

Olen kyllä rakastava ja lämmin persoona, ja ylihuolehtivainen olen aina ollut, kaikesta.

En sitten tiedä. Jotenkin olen aina pitänyt veskareita ja jouskareita kaikkena muuna kuin äiti-tyyppeinä. Ja minultahan noita molempia löytyy.

En ehkä epä-äidillinen, vaan erilainen äiti.

Ja minun karttaani näkee allekirjoituksesta, 1. huoneessa eniten tavaraa ( aurinko aspect_con :merkurius vesimies:,  askendentti aspect_con uranus jousimiesneptunus kaurisjupiter kauris)

5.huoneessa ainoastaan chiron  kaksoset oppositiossa saturnukseen skorpioni, 6:nen tyhjä,samoin 7.

Skorpparissa sitten alasolmu yhtymässä Mc ja saturnukseen sekä pluto yhtymässä vestaan.

Härkä keskiyön merkkinä varmaan tuo tuon ylihuolehtimisen..

tallennettu

aurinkoaspect_conmerkurius  vesimies(1.huone)
askendenttiaspect_conuranus jousimies(1.huone)
kuu          leijona( 8.huone)
marsaspect_convenus   oinas(2.huone)

"Kukaan ei ole vielä vahingoittanut silmiään katsomalla asioiden valoisia puolia"
Hansuli
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #42 : 17.12.2006 21:44:37 »

Hmm, en nyt menisi sanomaan selittääkö pelkästään johtava laatu mitään, saattaahan se toimia toisinkin päin - haluaa saavuttaa ja puuhailla kaikenlaista ennen kuin "asettuu aloilleen".

Tuossapa kiteytettynä se, mikä nyky-yhteiskunnassa on mennyt kummaksi, siis minun mielestäni Smiley. Eihän tuo lasten saaminen tarkoita sitä, että "asettuu aloilleen".   
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
-manna-
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #43 : 17.12.2006 23:13:02 »

Itse sain 19 vuotiaana ihanan poikani  smitten En kyllä ole tuntenut itseäni liioin turhan nuoreksi..Naimisiin menimme viime elokuussa. Karttani ja tietoni ovat syntymä kartan tulkinnan puolella -en itse nimittäin ymmärtäny koko kolmioita yrityksistäni huolimatta  idiot2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #44 : 07.12.2011 22:04:36 »

Minä sovin hyvin muotiin Grin
 aurinko vesimies huone 2.
 askendentti jousimies
 kuu  oinas huone 3
ja sitten kuunsolmu ravussa.

21 olin kun esikoisen sain.
tallennettu