Heips. Löysin tämän aiheen, ja vaikka vanha onkin, niin täytyi nostaa.
ilmeisesti foorumilla on jonkinverran meitä "nuoria äitejäkin".
Itse en kokisi varsinaisesti olevani nuori äiti. Nykyään vain helposti saa tämän leiman otsaansa, koska ensisynnyttäjien keski-ikä on noussut. olisikohan ollut 28 nykyään. Silloin kun äitini sai minut (23-vuotiaana), oli ihan normaalia saada esikoinen parinkympin jälkeen.
Kyllähän ne lapset tietää minne tulee ja milloin. Tarpeen mukaan.
Itse sain ihanaisen tyttöni maaliskuussa, ja tyttö on nyt 9kk. Olin tytön syntyessä 21.
Karttani tuntuu omasta mielestäni jotenkin epä-äidilliseltä menevine tuli- ja ilmamerkkeineen.
Pitkään mietinkin josko tulen lapsia ikinä tekemään, mutta kuinkas kävikään.
Lapseni ei varsinaisesti ollut suunniteltu, mutta ei missään nimessä vahinko.( Kuulostaa kauhealta)
Itse asiassa minulla oli pitkään ollut vahva tunne ja näkymä siitä kuinka tulemme saamaan lapsen. Mutta tunne nimenomaan. Intuitioksikkin kutsuisin. En vain uskonut näkyni realisoituvan :
.
Rakastan tyttöäni yli kaiken, ja hän on parasta mitä olen saanut, mutta silti en aina tunne itseäni kovinkaan äidilliseksi.
Olen kyllä rakastava ja lämmin persoona, ja ylihuolehtivainen olen aina ollut, kaikesta.
En sitten tiedä. Jotenkin olen aina pitänyt veskareita ja jouskareita kaikkena muuna kuin äiti-tyyppeinä. Ja minultahan noita molempia löytyy.
En ehkä epä-äidillinen, vaan erilainen äiti.
Ja minun karttaani näkee allekirjoituksesta, 1. huoneessa eniten tavaraa (
:merkurius
:,
,
,
)
5.huoneessa ainoastaan chiron
oppositiossa saturnukseen
, 6:nen tyhjä,samoin 7.
Skorpparissa sitten alasolmu yhtymässä Mc ja saturnukseen sekä pluto yhtymässä vestaan.
Härkä keskiyön merkkinä varmaan tuo tuon ylihuolehtimisen..