Eka parisuhde oli miehen kanssa, joka oli
,
,
,
(omat tiedot löytyvät tuolta allekirjoituksesta). Miehellä
-katras löytyy 12. huoneesta - taustalla oli ainakin miehen puolelta salasuhde
Salasuhdetta varmaan avitti vielä miehen
DC:llä (salamarakkaudet, yllättävät käänteet suhteissa). Exän
oli hankalasti aspektoitunut mm.
-kolmikkoon ja tämä mies ei tosiaankaan ollut mikään tunneihminen, aika jäätävä tunteissaan... Lisäksi
:ksen hankala aspekti
:lle, joo-o... Älykäs kyllä (
1. huoneessa, vielä kartan hallitsija - osasi hallita sanan säilällä, mitä korostaa
) ja aikaansaava työmaailmassa, minkä todistavat hyvinaspektoitunut
ja
, muttei tosiaan mikään tunteellinen. Hyvin vanhoillinen mies, jolla perinteinen perhekäsitys (mies perheen pää, nainen hoitaa kodin).
Oli alkuunsa hyvin kiehtova juuri tuon päämäärätietoisuutensa, tarmonsa, loistavan itseluottamuksensa sekä hyvän ulkonäkönsä ansiosta. Mutta... Tuo vanhoillinen perhekäsitys ei istu ainakaan multi-
:lle, jolla vielä pläjäys planeettoja 11. huoneessa
Sosiaalinen elämä nousi suhteen aikana ihan uudelle tasolle (miehen
mun 3. huoneessa), tuli päästyä ties mihin piireihin. Mutta ei se pelkkä pintaliito pidemmän päälle kestä - loppupeleissä ei siis mitenkään voitu elää yhdessä, olimme niin erilaisia ja halusimme ihan eri asioita (mies perheen ja vaimon, itse tasavertaisen kumppanin ja seikkailukaverin elämän ajaksi).
Synastriassa huonesijainnit olivat varsin miellyttäviä ja aspektit ainakin persoonallisten planeettojen välillä miellyttäviä. Synastria näyttää meidän välillä varsin helpolta ja karttaa katsomalla voisi vain ihmetellä, miksi ei synkannut
Haastavat aspektit olivat sitten, noh... Todella haastavia. Miehen
teki
mun
-stelliumille (ajatusmaailma ei vaan natsannut). Lisäksi tarkka
(HIRVEÄ!!!!
). Mun
haastavassa kulmassa miehen persoonallisille planeetoille (mies yritti kesyttää mua ja muuttaa mut pikkuvaimokseen, onnistumatta). Lisäksi miehen
mun
(en koskaan kokenut, että olisin saanut miehen tukea missään).
Nämä nyt äkkiseltään, katsotaan, jos josku pirteämpänä jaksan tutkia enemmän...