Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaja ennusti väärin?  (Luettu 4402 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
minzi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 06.08.2012 16:20:00 »

Olen kiinnostunut kuulemaan mitä teille on sanottu ? Onko kerrottu jotain ja tapahtuikin aivan toisella lailla? Minulle sanottiin nyt sellaisia asioita että suorastaan järkytyin. Jotenkin nyt toivon vain vertaistukea tätä kautta että saan mieleni rauhoittumaan.  Kiitos kaikille jotka viitsii vastata !
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 06.08.2012 16:54:17 »

Juurikin tänään oli puhetta yhden ystävättären kanssa, miten yks ns. näkijä oli ennustanut toistuvasti yhdelle naiselle jotain tiettyä miestä, ja mies oli suoraan sanonut että kiitos mutta ei kiitos.  Myöhemmin tähän naiseen oli ottanut yhteyttä ihan eri mies, ja ovat nyt käyneet treffeillä.  Myös mulle tämä sama eukko (anteeksi ilmaus  :Smiley) 'ennusti' jotain mitä ei koskaan tapahtunut.  Ihmisiähän hekin vain ovat, ei todellakaan pidä uskoa kaikkea mitä ne ennustaa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 06.08.2012 18:51:44 »

mä en ainkaan osaa arvioida aikaa. en osaa siis sanoo, onko kyseessä viikko vai vuosi. toisekseen, vapaa valinta varmaan muuttaa tänhetkistä "näkymää". ts jos et menekään jonnekkin jonne olit aikonut mennä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 06.08.2012 19:50:53 »

Niin, ja mulle tuli myös mielen, että monet ennustajat tuntuvat näkevän lähinnä ns. "Toiveajattelun". Eli jos nainen vaikka toivoo miestä itselleen ja unelmoi tästä niin se ennustaja saattaapi hyvinkin vain lukea ne unelmat. uskon että paljon on myös kiinni ennustajan ja asiakkaan keskinäisestä kemiasta, että miten hyvin energiat natsaa. Plus, onhan sitten niitä puoskareitakin..
tallennettu
Ninsku_1
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 06.08.2012 20:41:54 »

Mulle ennusti 4 ennustajaa väärin, että palaan yhteen entisen mieheni kanssa. Toisaalta erosta on nyt kulunut 7 kk eikä yhteen olla palattu. Ex kuitenkin soitti muutama päivä sitten ja kyseli kuulumiset joten en voi vielä sanoa varmasti etteivät olleet oikeassa. Olivat suosittuja ja hyväksi kehuttuja ennustajia. Epäilen kuitenkin.
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #5 : 06.08.2012 21:03:20 »

Tuo toiveitten lukeminen on mullekin tullut monesti mieleen.  Niinkuin he lukis ajatuksia, ja nappaisivat sitten ne mitä  asiakas voimakkaasti toivoo.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: