Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Samat henkilöt unissa joka yö  (Luettu 2342 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« : 09.08.2012 01:42:16 »

Mitähän himpulaa...

Olen varmaan kuukauden ajan nähnyt säännöllisesti unia joissa vierailee samat 2 henkilöä. Nämä henkilöt ovat siis siskokset joista toisen tunnen ja toista en ole koskaan tavannut. Ensiksi mainitun kanssa meillä synkkaa hyvin yhteen ja omataan samanlaiset huumorintajut (saattoipa hän olla joskus kiinnostunutkin, mene ja tiedä) muttei olla kyllä nähty pariin vuoteen, jälkimmäisestä en ole nähnyt kuin facebook-profiilin mutta jotain kovin kovin tuttua hänessäkin on!

Nämä kyseiset unet ovat olleet luonteeltaan spirituaalisia. Eräässäkin unessa olin jonkin viisaan opissa ja levitoin sitten jonnekin torniin jossa nuo siskokset olivat ja sitten höpöteltiin siellä. Eräässä unessa oli myöskin hyvin henkinen tunnelma ja tämä toinen sisko muistaakseni kutsui minut käymään heidän luonaan. Muistan menneeni tuonne taloon ja värähtelyn taso oli melko intensiivinen. Useampiakin vastaavia unia on mutta näistä kahdesta muistan enemmän yksityiskohtia. Erityistä näissä unissa on se että muistan suurimman osan niistä seuraavana päivänä. Olen melkoisen kehittynyt unennäkijä mutta siitä huolimatta muistan vain merkitykselliset unet.

Näissä unissa on lähes aina sama rakenne; Ensin menen jonnekin spirituaalisemmille tasoille ja sitten tapaan tämän paremmin tuntemani siskon ja hän toimii ikäänkuin "kutsujana" ja sitten olemme jossain kolmistaan. Keskustelun sisältö on ollut yleensä jotain merkityksellistä, ikäänkuin näillä kohtaamisilla valmisteltaisiin jotakin tärkeää.

Notta mitä helkkaria?  Grin

En todellakaan poissulje jonkinasteisen sielunyhteyden mahdollisuutta. Mutta onko kellään mielipiteitä tai vastaavia kokemuksia?


« Viimeksi muokattu: 09.08.2012 01:49:43 kirjoittanut Hamal » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: