Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua valoon saattamiseksi.  (Luettu 5871 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« : 15.08.2012 15:28:32 »

Pyydän teiltä, astrolaiset, mitä kauneimmin apua. Luonani on henki, joka ei ole löytänyt tietään valoon. Hän kuoli yllättäen erittäin väkivaltaisella tavalla ja on ollut ymmällään kohtalostaan. Hän on ollut energioissani kiinni jo puolisen kuukautta ja vienyt minulta jokapäiväistä energiaani ollessaan niin tarvitseva ja peloissaan.

Itse en häntä kykene yksin saattamaan valoon, sitä jo yritin. Omat voimani eivät ole parhaimmat tällä hetkellä. Siksi pyydänkin teiltä apua, jotta saamme tämän naishengen siirrettyä pehmeästi valoon.

Aloitan itse klo 21 jälkeen työstämään hänen polkuaan. Koko päivän olen häntä jo siirtymään valmistellut, kuten myös tein eilen.

Kiitän vapaaehtoisia jo etukäteen.

 smitten  angel  smitten
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
kukka¤
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #1 : 15.08.2012 15:53:17 »

Hei SA,

olen läsnä  klo.21

<3 valoa!
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #2 : 15.08.2012 19:44:14 »

Tämä nainen ei ole vielä valmis valoon, vaikka kuinka kehottaisitte häntä lähtemään. Traumaattisesti kuollutta ei aina kannata yrittää lähettää heti valoon, koska hän on niin rikki ja energiat matalalla. Häntä kannattaa hoitaa kuten elävää ihmistä. Kun hän voimaantuu, siirtymä tapahtuu helposti.
Hänelle kannattaa siksikin välittää energiaa, ettei hän ime turhaan sitä sinusta.

Voisit visualisoida hänelle kauniin paikan, jonne hän voi mennä toipumaan. Energiaa riittää loputtomasti, joten visualisoi hoitopaikkaan suihku, josta virtaa jatkuvaa Rakkautta ja huolenpitoa hänelle.

Tietysti kannattaa myös kutsua Enkeleitä huolehtimaan hänestä.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #3 : 16.08.2012 09:41:51 »

Kiitos kaikille auttajilleni.

Nainen päästi irti energioistani, ja kyllä, hänet tultiin noutamaan. Ennen poistumistaan valonkäytävään hän käntyi ja vilkutti minulle hymyillen. Pyysin häntä lasteni takia päästämään irti ja se tuntui olevan laukaiseva tekijä. Nainen oli tässä elämässään thaimaalainen ja heidän kulttuurissaan lapset ovat erittäin tärkeitä. Tämän huomasin myös siitä, koska eilen aamulla hän yritti auttaa minua lasteni kanssa. Lapseni katselivat lastenohjelmia tv:stä, eivätkä meinanneet lähteä esikouluun ja kouluun. Uhkasin sammuttaa tv:n ja melkein samantien tv:n signaali katkesi. Tämä tapahtui kolme kertaa melkein peräkkäin, kun toistelin uhkauksiani. Tänään sellaista ei tapahtunut, vaikka uhkailinkin.  Cheesy

Aloittaessani eilen työskentelyni tämän naisen kanssa, ylleni hulmahti paljon lämpöä.  smitten Naisella on nyt selkeästi parempi olla ja hän tietää, että voi käydä katsomassa tämän elämän rakkaitaan, vaikka itse onkin toisella puolen.

Kiitos vielä kerran.  angel
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Yep
Vieras
« Vastaus #4 : 16.08.2012 21:15:45 »

Hyvä, kun lähti.
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #5 : 17.08.2012 23:54:30 »

Aloittaessani eilen työskentelyni tämän naisen kanssa, ylleni hulmahti paljon lämpöä. 
Ihana kuulla, että olette yhdessä saaneet naisen päästämään irti. Kuulostaa todella hienolta. (:
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #6 : 21.08.2012 21:59:33 »

Hieno homma, että ongelma hoidettu, en tieä meneeks tää nytten oikeeseen polkuun, mutta viimeaikoina oon miettinyt asioita, kausaalista merkitystä ja siis sen millä hinnalla aiheutat hyvää. koska jotain huonoahan on sillon myös tapahduttava. Kukaan ei rakastu ellei joku lopeta rakkauttaan, kukaan synny ellei kukaan kuole.... Ja viimeaikoina olen nähnyt paljon erittäin omituisia asioita.... sellaisia joita voi nimetä kirouksiksi, haistanut kuoleman, kellarin, jätteen ja kaiken niin sairaan psykoottisen, että se pistää pienen mielen miettimään.... asiat jotka voi tehdä toisin, miksi ajatella tuollaista kun kaikki täydellisen kakun aineet ovat jo vadissa?Huh Tieto tuo tuskaa, joten poisse minusta ja aloitus puhtaalta pöydältä, paperi taskussa ja kynä teroitettuna.
    Meni aika vuodatukseksi, hyvää teille auttajille! Jos joku haluaa valaista minua miten kohdistaa energioitaan auttamaan heitä jotka sitä tarvitsevat olisin enemmän kuin kiitollinen.... päivä se toinen olen polttanut setelin kuolleitten avuksi, mitä harva ihminen suomalaisessa kulttuurissa tekee... niidenkin pitäisi olla hopeisia, mutta parempi vähän kuin vähemmän Cheesy
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #7 : 23.08.2012 21:30:01 »

Arkkienkeli Mikaelin ja Metatronin voi pyytää valoon johtamiseen. Rukous Kristuksen nimeen ja Isä meidän rukous ennen kaikkee. Joskus ihan ääneen puhuminen ns harhailijalle auttaa.
Usein on niin että he kokevat mediaalisen ihmisen olevan turvapaikka eikä eteenpäin uskalla mennä.
Siksi rukous vaeltavan sielun puolesta, Pyyntö antaa hänen syntinsä anteeksi ja enkeliavun pyytäminen johdattamaan Valoon on toimineet mulla ja jos on tosi sitkee tapaus, meedioon yhteys
tallennettu
tuollapuolen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64


Profiili
« Vastaus #8 : 23.08.2012 23:49:22 »

Hei, kiitos paljon tuosta. Minulla on pitkän aikaa ollut aika vaipunut tunnelma ja sellainen fiilis, että "kaikkea on mutta tärkein puuttuu", eipä sen väliä, rukousta koitin ekan kerran tänään ja toivon, että se tuo apua lähinnä muille... noh noh! Tuleva sen näyttää! Kiitos teille ystävät rakkaat apuistanne ja toivon myös rohkeutta ihmisille (itseni mukaanlukien) auttamaan myös pahassa, jos tarve sitä vaatii! Parempia päiviä vain itse kullekin säädylle!!!!!!! =))))))))))
 uglystupid2  tickedoff
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: