Hieno homma, että ongelma hoidettu, en tieä meneeks tää nytten oikeeseen polkuun, mutta viimeaikoina oon miettinyt asioita, kausaalista merkitystä ja siis sen millä hinnalla aiheutat hyvää. koska jotain huonoahan on sillon myös tapahduttava. Kukaan ei rakastu ellei joku lopeta rakkauttaan, kukaan synny ellei kukaan kuole.... Ja viimeaikoina olen nähnyt paljon erittäin omituisia asioita.... sellaisia joita voi nimetä kirouksiksi, haistanut kuoleman, kellarin, jätteen ja kaiken niin sairaan psykoottisen, että se pistää pienen mielen miettimään.... asiat jotka voi tehdä toisin, miksi ajatella tuollaista kun kaikki täydellisen kakun aineet ovat jo vadissa?
Tieto tuo tuskaa, joten poisse minusta ja aloitus puhtaalta pöydältä, paperi taskussa ja kynä teroitettuna.
Meni aika vuodatukseksi, hyvää teille auttajille! Jos joku haluaa valaista minua miten kohdistaa energioitaan auttamaan heitä jotka sitä tarvitsevat olisin enemmän kuin kiitollinen.... päivä se toinen olen polttanut setelin kuolleitten avuksi, mitä harva ihminen suomalaisessa kulttuurissa tekee... niidenkin pitäisi olla hopeisia, mutta parempi vähän kuin vähemmän