Emelia, toki seuraan koko ajan transiitteja ja auringonpaluita ym.
Asteroideja on niin paljon, että niihin todella saa aikaa kulumaan, jos kunnolla perehtyy... niin paljon, että ei meinaa jaksaa keskittyä.
uusikuu leijonassa, pitääkin tarkastaa osuuko se IC:lleni kun olen innostunut taas sisustusjutuista. Kyllä näistä "vanhoista" jutuistakin aina välillä jotain uusia oivalluksia tulee, tottakai, ja juuri sen takia tätä harrastusta on jaksanut ja jatkanut.
Lilli, kiitos vinkistä! En ole ikinä kuullutkaan tuosta horaariastrologiasta. Ilmeisesti perustuu aika paljon sideeriseen astrologiaan (kuten itämaiset astrologia suuntaukset yleensä) koska omassa nakshatrassani puhuttiin skorpionin hännästä ja olen syntynyt perinteisen astrologian mukaan ihan jousimiehen alussa. Tähän täytyykin perehtyä enemmän.
Niin ja unohdin mainita synastriat ja kompositiokartat siis ihmissuhde astrologia. Se on mielestäni hyvin haastavaa ja siinä minulla on vielä paljon opittavaa. Tuota tutkimusta olen myös miettinyt, että sellainen olisi todella mielenkiintoinen tehdä. Pitäisi vaan saada oikeasti aika paljon tarkkoja päivämääriä ja aikoja, jotta sitä voisi pitää edes jokseenkin vakavasti otettavana tutkimuksena ja toistaiseksi tietopankkini eivät ole tällaiseen laajaan tutkimukseen vielä riittäneet. Julkkisten kartoista katson lähinnä planeettojen merkkisijainnit ja jotain perus aspekteja. Mielestäni on kuitenkin kiinnostavampaa tutkia sellaisen ihmisen karttaa, josta tietää jo jotain ja myös tarkan ajan. Valitettavasti kun julkkisten kartoissa ei monessakaan ole tarkkaa syntymäaikaa tiedossa.
Lisää vinkkejä otetaan vastaan!