|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #31 : 16.05.2006 12:49:29 » |
|
Voi ei, ihmeiden ihme... Jinx, mitenkäs kysyit juuri tänään? Tiedättekö rakkaat ystävät, en ole ikinä ollut niin iloinen herätessäni kivasta verilammikosta ku tänäaamuna... Viikon verran ollu jonkinasteisia PMS-oireita, mut en vaan jotenki uskonu et ne vois olla niitä... Tämä tosiaan taisi liittyä siihen, että päästin irti exästäni, samalla hyväksyin että voin olla nainen vaikka en olekaan enää exäni nainen... Vaikea ehkä käsittää mitä tarkoitan, mutta tämä naiseushomma on ollut aina vähän vaikee juttu mulle... Mutta voi ihanaaa! Kiitos kaikille kaikesta! Ei tarvittu lääkäriä.... Hahaa, mulla on menkat..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 16.05.2006 12:54:35 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 16.05.2006 12:57:52 » |
|
Ainiin... Unohtui yksi pikku juttu... Mitenkähän satuinkin just kysymään tänään? Tuli vaan semmoinen tunne ja ajatus että pitää muistaa kysyä Valonkantajan tilannetta.. Nii kun vielä kirjotin tuonne Millaisiakohan me ollaan -ketjuun niin tulit mieleen heti... Jännää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 16.05.2006 13:06:11 » |
|
Elämänilo, niin on! Ja olen oikeastikkin nyt n. kuukauden ajan jättänyt panikoinnin ja pelot pois ja sanonut itselleni peilin edessä että olen hyvä ja naisellinen nainen ja valmis ottamaan kuukautiset takasin... Se oikeesti auttoi, se et hyväksy tilanteen ja luotti et kyllä ne sieltä tulee...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 16.05.2006 21:15:34 » |
|
*lähettää kaikille astronaisille rakkaudellista naiseusenergiaa*
Tattis!!! Täällä otetaan vastaan, on vähän naiseus hukassa ollut pari päivää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 16.05.2006 21:46:03 » |
|
*lähettää kaikille astronaisille rakkaudellista naiseusenergiaa*
Sinne myös! On ihanaa olla nainen, kokonainen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #39 : 18.05.2006 17:21:40 » |
|
Valonkantaja; naisenergia jonka lähetit kaikille naisille tuli näköjään perille miunki luokse! Alkoi nimittäin äsken menkat noin kahen kuukauden tauon jälkeen!!! No sitä ennen ne olikin reilun vuoden poissa! Kiitos!! Naisellinen olo tuli jälleen..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 18.05.2006 19:46:53 » |
|
Hihii, kiva kuulla Jinksiliini! Tää on aika ihmeellistä, tunnen pitkästä aikaa olevani oma itseni... Oon menkattomana ollut paljon kovakuorisempi. Nyt kun hormonit jyllää, liikutun joka asiasta ja koen kaiken pehmeämmin. Se tuntuu niin hienolta! Itse asiassa siitä on yli puoli vuotta kun oon viimeks itkeny ja sillonki tein sen väkipakolla... Eilen sitten vollotin kaikki puolen vuoden patoumat ja ai että teki hyvää!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 18.05.2006 19:51:08 » |
|
Eilen sitten vollotin kaikki puolen vuoden patoumat ja ai että teki hyvää! Mitenhän miespolot pärjää, kun ei ole niillä ikinä tällaisia hormooniheittoja, jotka auttaisivat itkemäänkin. Meillä sentään on lupa kerran kuussa, kiukutella ja vollottaa. Ehkä se toisaalta selittää jotain heistä...Kai miesten on yleensä vaikeampi purkaa tuntojaan. Mutta kyllä kunnon itku tekee niiiiiin hyvää joskus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #42 : 19.05.2006 09:21:29 » |
|
Eilen sitten vollotin kaikki puolen vuoden patoumat ja ai että teki hyvää! Mitenhän miespolot pärjää, kun ei ole niillä ikinä tällaisia hormooniheittoja, jotka auttaisivat itkemäänkin. Hienoa valonkantaja! Eiks ole ihanaa saada purkaa kaikki patoutumat pois ja antaa tulla kaikki surut ja murheet! Ihana oli lukea että olet päästänyt irti exästä ja saanut sitä kautta tasapainon itsellesi Mahtavaa että olet "syttynyt" hehkumaan naiseutta, wau! Kuinka valtava merkitys tunteilla onkaan näihin meidän naisten hormooneihin On ihanaa olla nainen
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 19.05.2006 09:31:14 » |
|
Hihii, kiva kuulla Jinksiliini! Tää on aika ihmeellistä, tunnen pitkästä aikaa olevani oma itseni... Oon menkattomana ollut paljon kovakuorisempi. Nyt kun hormonit jyllää, liikutun joka asiasta ja koen kaiken pehmeämmin. Se tuntuu niin hienolta! Itse asiassa siitä on yli puoli vuotta kun oon viimeks itkeny ja sillonki tein sen väkipakolla... Eilen sitten vollotin kaikki puolen vuoden patoumat ja ai että teki hyvää! Jinksiliini? Voi herran jestas sentää!!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|