Elektra
|
|
« Vastaus #90 : 26.09.2006 09:39:59 » |
|
Sorry Asterix - tämä ei nyt ehkä lohduta.... : Ystävälläni oli kaksi kouluikäistä lasta ja he yrittivät iltatähteä.. mutta lääkäri totesi tutkimusten jälkeen, että tsorppa frendit, endometrioosi - ei mitään toiveitakaan. Vuosi kului, ja he erosivat. Ystäväni oli täysin varma, ettei tarvitse mitään ehkäisyä mutta tulikin raskaaksi ja sai aivan terveen pojan. Mikä on tarinan opetus? Jos joku sielu haluaa teidän lapseksenne, niin ei siinä paljon lääketieteelliset tsydeemit jarruttele... Meille puolestaan kävi niin, että parimetrinen hahmo alkoi yön hiljaisina tunteina ilmestymään ja selittämään, että erään ihmisen pitäisi päästä syntymään meille, jotta jättäkääs nyt jarrut sivuun. Annoimme sitten hänelle mahdollisuuden, minkä tämä oitis käytti hyväkseen. Mutta älä ammu viestintuojaa, jos joskus työntelet pierua pipa päässä rattaissa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #91 : 26.09.2006 09:47:31 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #92 : 26.09.2006 13:24:12 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Marion
|
|
« Vastaus #95 : 26.09.2006 14:30:36 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #97 : 26.09.2006 17:41:18 » |
|
Äkillinen laihtuminen stressin aikana on vaarallista, itsellä putosi kerran 10 kg parissa kuussa ja sitten olen huolehtinut että olen kurvikas, hyvinvoiva, vahva ja hedelmällinen.. heh, ei ole kuukautiset koskaan pahemmin oikutelleet. Siksipä pitää varoa miesten kanssa.
Ei pidä tehdä liian stressaavia siirtoja, itse en lähde enää stressin ja paineen alle ulkomaille vaan huolehdin että olot on sitten mukavat. Niin kauan kuin Suomessa on helpompaa, en muutakaan. Muutoin voi matkailla.
Taisin olla Itävallassa menneessä elämässä, ellei se ollut Italia. IT.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #98 : 27.09.2006 15:55:43 » |
|
Vatsani on silti ollut sen tuntuinen, kuin menkat tulisivat normaalisti.
Lapsi ei missään nimessä tule kysymykseen tälläisessä elämäntilanteessa ja kuristan lääkärini, jos niikseen tulee.
Hehee, Asterix, tuo pitempaan jatkunut menkka-vatsakipu oli mullakin ensimmainen oire raskaudesta... : Luontoa pystyy lahinna jossain maarin manipuloimaan, ei maarailemaan . Ehka siella on ollut joku tyyppi odottamassa vihreaa valoa, ja nyt kun olette vakiintuneet, niin se on paattanyt etta taaltahan tullaan! Mutta oikeasti, jos nyt sitten olisit raskaana, niin mita tekisit? Olisitko valmis aborttiin, vai menisiko sopeutumis hommiksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
VE!
|
|
« Vastaus #99 : 27.09.2006 15:57:48 » |
|
Jos ei vieläkään viikon päästä ole kuukautisiani ilmaantunut, juodun menemään uusiin labrakokeisiin. Niissä pois suljettaisiin raskaus. Jotenkin tämä masentaa minua.
Joko olit ehtinyt tottua ajatukseen? Voimia!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #101 : 27.09.2006 20:08:58 » |
|
Mahtaa olla ihmeellistä olla rakastunut.. ei voi kuin sanoa kaikille joista kuulen.. en osaa kuvitellakaan että haluaisin ENÄÄ naimisiin tai lapsia.. tai siis.. vitsin vuoksi ehkä naimisiin?
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Oikku67
Vieras
|
|
« Vastaus #102 : 27.09.2006 21:25:31 » |
|
Tänään painoa oli 44 kg ja kyllä se alkaa 165 senttiselle tilliäisellekin vähän! Voi hiisi, toivottavasti se rakkaasi syöttää sulle kaikki maailman herkut (hedelmät, vihannekset, ym.) nyt kun sai sinut kainaloonsa.. (Olen itse 161 cm ja muistanpa kun painoin 42 kg (6v. sitten) hui, mikä luuviulu olin.. tosin nyt painan 53 ja oon "läski", ei hyvä mitenkään)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lari
Vieras
|
|
« Vastaus #103 : 27.09.2006 21:53:48 » |
|
Nyt neidit hyvät. Alkakaapa pottuja, riisiä ja pastaa syömään nyt kunnolla, sillä minä valvon. Lisukkeet te varmaan itse osaatte syödä kaikki, joten niitä ei tarvitse valvoa Jälkiruokaakin saa ottaa Asterix voisi ottaa tuon härskin kuvan pois, ettei tarvitse sensuroida Lari Isänne, veljenne, rakkaanne sekä valvova silmä päänne yläpuolella Rakkaudella
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #104 : 27.09.2006 23:29:04 » |
|
Kävimme juuri syömässä japanilaisessa. Rakastamme sushia, mutta tänään söimme grillattua tonnikalaa, vihanneksia ja riisiä.
Terveellistä ja hyvää.
Töiden teko vain jatkuu vielä tunnin verran, sitten jälleen .... ja nukkumaan.
Siitä on etunsa myös kun tekee yhteistyötä miehensä kanssa.. :
BTW, väliaika tietoja; mieheni ja tuleva appiukkoni ovat kovasti innoissaan raskauden mahdollisuudesta, vaikka itse vedän koko jutun stressin piiriin. Niin paljon isoja muutoksia, että vähemmästäkin soijapäivät jäävät pois.
Mieheni ylpeili isälleen tänään, että hän on oikea Ihmemies MacGyver, joten mahtaa olla pettymys, kun raskaustesti näyttää miinusta.
Tuli muuten mieleen, että monenkohan naisen appiukko on nähnyt tämän genitaalialueet..? :
Luulen, että huomenna hän todella tekee sen tai sitten pyytää jotain neutralimpaa lääkäriä tekemään sen.
Hehehhe... Isi tarkistaa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|