Et siis halunnut pitää asioita anonyyminä? No ei se muo haittaa, itsepä tulet tekemään itsestäsi naurun alaista.
Olen siis sanonut, että en halua, että käytät sanojani koska tulkitset niitä miten huvittaa eli se mitä olet sanonut pari viikkoa sitten ja myös täällä kirjoitellut on ihan omaa tulkintaasi, siis niitä asioita joita olet kuullut minulta kuten nousumerkin 3 sanan kuvaukseni minkä mainitsit pari viikkoa sitten yhdessä tilaisuudessa kun sinulla tuntuu olevan tuota pätemisen tarvetta asioista joista et kuitenkaan tiedä riittävästi niin se mitä olen sanonut on muutettu ihan päälaelleen..
Sulla on aika kova tarve varjella omia sanojasi, varsinkaan kun mää en juurikaan sun viestejä ole lueskellut. Mitä tulee miten sattuu tulkintaan, niin lähettele toki mun tyttöystävälle lisää tulkintoja siitä kuinka uskoton mää olen uranukseni aseman perusteella, ei kauheen fiksua tulkita koko syntymäkarttaa ja ihmistä yhden tekijän perusteella. Totta ihmeessä täällä kirjoittelemani jutut on tulkintaa vähän mistä sattuu lähteestä ja siinä voi olla seassa omiakin ajatuksia. Muista nyt, että astrologia on hypoteettinen tiede, jossa moni on erimieltä monesta asiasta ja jonka yhtäkään hypoteesia ei ole todistettu oikeaksi, jolloin ei voida edes puhua oikeista ja vääristä tulkinnoista. Mitä tulee mun kolmen sanan nousumerkki kuvaukseen, niin se oli leikkimielistä yhden ihmisen nousumerkin arvailua, jossa kyseinen henkilö oli ihan itse mukana. Mitä mun tietämykseeni tulee, niin miksi et oikaise väärinkäsityksiäni ja tietämättömyyttäni, tiedätkö itsekään tarpeeksi?
En pidä tavasta miten esiinnyt asiantuntevasti kertoessasi ihmisille jotka eivät tiedä tarkkaa syntymäaikaansa mikä heidän nousumerkkinsä on. Jos olisit opiskellut astrologian perusteita, tietäisit ettei ole mahdollista sitä kertoa, varsinkaan niillä sanoilla joilla sitä vielä päättelit. Näiden asioiden vuoksi sanoin, että opettele ensin ne astrologian perusteet ennen kuin ryhdyt sanomaan tietäväsi.
En ole missään kohtaa sanonut tietäväni, olen sanonut vaan arvaavani. Musta on hauskaa yrittää arvailla mitä asetelmia kelläkin on syntymäkartallaan, eikä se henkilöä, jonka nousemerkkiä arvailin haitannut. Mitäs siinä olis sit pitänyt tehdä, pitää joku luento jonkun nousumerkistä vai?
Joo ikiviuh, ymmärrän mitä tarkoitat mutta tämä on hiukan eri asia, jos ne asiat mitä olen sanonut olisikin ymmärretty eikä niin kuin niitä on kirjoiteltu niin ok mutta en pidä siitä, että sanojani lainataan niin, varsinkin kun ne kohdistetaan vielä muita ihmisiä kohtaan..
Et ole niin tärkeä ihminen, että lainaisin sanojasi tietäen yhtään mihinkään, sori vaan. Meinaat olevas joku tärkeäkin henkilö vai?
Jos ei ole opiskellut astrologian perusteita niin on väärin lähteä tulkitsemaan karttoja. On myös epäeettistä sanoa, että tietää jonkun nousumerkin tai kertoo tehneensä tulkintoja vaikka ei ole opiskellut perusteita.. ensin täytyy opetella perusteet jotta ymmärtää mistä puhuu tai kirjoittaa. Tiedät varmaan psykologian opiskelijana sanan etiikka joten sinun tulisi ymmärtää minkä vuoksi olen sanonut, että sinun tulisi ensin opetella astrologian perusteet ja myös tietysti ne asiat mistä lähdet puhumaan tai kommentoimaan, eikö asian pitäisi olla ihan selvää..
Sää tiedät varmaan fiksuna ihmisenä, että astrologiasta on aika monta näkemystä ja sitä ei ole millään tieteellä todistettu, jolloin sen tulkintoihin ei voi suhtautua kuin korkeintaan symbolisesti. Onko täällä oikeesti joku, joka ajattelee astrologian pitävän sisällään jonkun ehdottoman totuuden, Minsan puheista sellainen vähän tuppaa näkymään. Hauskaa myös, että näet mun pääni sisälle mitä siellä on ja mitä mää olen lukenut, en niin paljoa kuin sinä, se on varmasti selvää. Mitä epäeettistä on jonkun nousumerkin arvailussa, ei mene mun päähäni, muistat varmaan sana muodon "mää olen melko varma". Astrologian symboliset perusajatukset on mulla kohtuullisen hyvin selvillä, niitä piti opetella silloin kun Crowleyn tarot pakan käyttöä opiskelin. Se mikä sun mielipitees mun tiedosta on ei muo oikeestaan kiinnosta, jos tiedät niin paljon kuin väität tietäväsi, niin eiköhän se parhaiten tule esille siinä mitä kirjoittelet ja miten hyvin perustelet sen, mää tiedän ja sää et tiedä käytös ei todista vielä mitään.
En oikein käsitä millainen etiikka on psykologian opiskelijalla joka toimii niin kuin sinä. Siinä on syy minkä vuoksi en halua, että käytät yhtäkään sanaani koska teet lyhyistä kommenteistani omia päätelmiäsi mikä ei pidä paikkaansa ja tapa miten niitä muutenkin käytät ei ole sellainen mihin minä haluan osallistua millään tavalla. Siinä on myös syy siihen minkä vuoksi en halua, että otat ilman lupaani tavaroitani koska näkisit niistä planeettojen kulmia ja tulevia ajatelmiani niistä koskien eri kaupunkeja jolloin käyttäisit sanojani jälleen hyväksesi mutta täysin eri yhteyksissä ja kääntäen ne täysin päälaelleen koska et tiedä mitä ne tarkoittaa..
Jälleen kerran, et ole mulle auktoriteetti, en käytä kirjoituksiasi, koska en totta puhuen kauheesti pidä kirjoitustyylistäsi. Mun puheet astrologiasta tulee lähinnä niistä kirjoista mitä mää olen lukenut ja olen kovin pahoillani, jos en jokaisen postaamani lauseen lähdettä muista, mutta onneks ei tarvitse, koska kyseessä ei ole tieteellinen debaatti. Sää kun mun kartan nussimisesta mun tyttöystävälle niin paljon tykkäät, niin huomaat myös varmaan, että meillä on
samassa merkissä, niin onko ihme, että ajatuksemme saaattavat muistuttaa toisiaan, se ei kuitenkaan ole ainoa tekijä, niin kuin molemmat tiedämme.
Mitä tulee mun etiikkaan, niin vaikka olisin valmistunut tai opiskelisin vielä, niin mun ei tarvitse olla psykologi 24/7, voin väitellä kavereitten kanssa ja muittenkin kanssa rajusti tai antaa itseni kirjoittaa ja puhua vapautuneesti mitä ajattelen juuri sillä hetkellä. Mää en sentään puutu muiden seurusteluihin ja yritä mustamaalata suoraan ketään, siinä sulle etiikkaa.
Ja mitä tulee ”2006” viestiisi, niin sanoin siitä, että kannattaisi hiukan miettiä mitä kirjoittaa. Se ei ole minun ongelmani jos et ymmärrä mitä tarkoitan.
Silti jaksoit nostaa asiasta metelin useamman ihmisen paikalla ollessa.
Jos olet sitä mieltä, että osaat astrologian perusteet niin silloin ei liene vaikea tulkita syntymäkarttaani jonka kolmisen viikkoa sitten lähetin.
Sori, ei ole tänne asti tullut. Lähetäpä uudestaan.