Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enkeleistä ja Rakkaudesta  (Luettu 21522 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Löysä
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 09.04.2006 18:22:08 »

Tulin kertomaan tarinani liittyen enkeleihin, olen nimittäin ollut hyvin läheisissä tekemisissä heidän kanssaan koko ikäni.
En halua pahoittaa kenenkään mieltä kertomuksellani, vaan toivon, että siitä otetaan opiksi ettei kenenkään muun tarvitse kärsiä kuten minä kärsin.

Minun äitini oli yh, ja hyvin kiinnostunut enkeleistä.
Muistan niin kauas kuin vain muistikuvia minulla on, siitä kuinka äitini kertoi minulle miten olen Indigo lapsi ja miten paljon minusta lähtee rakkautta.
Hän kertoi minulla enkeleistä ja siitä kuinka he rakastivat minua todella paljon koska olin niin lähellä heitä omassa rakkaudessani.

Koko kasvuikäni sain kuulla miten olin rakkauden enkeli ja siitä kuinka minä olin täysin erilainen kuin muut lapset.
Ja hän aina varoitteli minua muista lapsista, varsinkin punaisista tytöistä, miten en saisi olla tekemisissä heidän kanssaan.
Itse en vielä silloin ymmärtänyt mitään, tiesin vain miltä minusta tuntui, en osannut ajatella asiaa sen pidemmälle.
Uskoin siis kaiken mitä äitini minulle kertoi, varoin muita lapsia, varsinkin niitä tyttöjä, kadulla kävellessäni siirryin aina toiselle puolelle katua jos näin jonkun tytön jolla oli punaista päällään.

Halusin olla hyvä poika, miellyttää äitiäni.
En tavannut ketään, pitäydyin omissa oloissani koulussakin, en saanut ystäviä, olin yksinäinen.
Ainoa kaverini ja seurani oli äitini, hän lohdutti usein minua kertomalla miten enkelit olivat kanssani joka hetki.
Tunsin silti itseni yksinäiseksi.

Masennuin jo 14 vuotiaana.
En halunnut elää enää, en kyennyt ymmärtämään enkeleitä, en tuntenut heitä, en saanut lohtua heistä vaikka äitini aina väitti heidän huolehtivan minusta.
Olin niin yksin ja tunsin itseni niin epäonnistuneeksi, tunsin varsinkin, että minussa täytyy olla jotain vikaa!
Miksi minä en tunne samoin kuin äitini!?
Miksi minä kärsin niin, vaikka äitini vakuutti minulle, että minä olen erikoinen ja miten minä olin ITSE rakkaus!
Olin hyvin masentunut.

Hiljalleen aloin epäilemään äitiäni.
Ehkä hän tiedäkään mitään, eihän hän pystynyt pitämään isäänikään.
Aloin vihaamaan häntä!
En sietänyt hänen ääntään, en pystynyt katsomaan häntä.
Olin täynnä vihaa!
Hän oli valehdellut minulle koko ikäni!
Halusin kuristaa hänet, ihan mitä vain!
Onneksi päätin vain karata kotoani, matkustelin ympäri suomea bändärinä.
Kyllästyin siihenkin, matkustin ulkomaille, tein paljon pahoja asioita, joita kadun.
Aiheutin itselleni lisää kärsimystä.
En tiennyt kuka todella olin, en tuntenut itseäni, tunsin vain ne typerät enkelit ja sen typerän rakkauden mikä elää vain huulilla!

Pohjalle vaivuttuani, makasin vain Moskovan kaduilla, olin yksi heistä.
Olin koditon ja rahaton pummi.

Sitten tapahtui jotain mitä siunaan vielä tänäkin päivänä.
Tapasin Guruni, jokin hänessä veti minua puoleensa, hän otti minut siipiensä alle suojaan.
Ruokki minut kun minulla oli nälkä, piti minua sylissäni kun kaipasin lämpöä.
Hän pelasti minut elämään.

Hänen nimensä oli SAATANA.
tallennettu

Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #1 : 09.04.2006 18:28:56 »

Todista että olet Ivan. On yksi tapa..........
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #2 : 09.04.2006 18:37:50 »

Kyllä minä olen minä  Cry

Hitto, eikö se ole hyvä että joku pitää huolta määrätyistä asioista.

Ojentaa keittiöpaperia.

Sad Sad Sad
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 09.04.2006 18:40:38 »

Olipas elämäntarina. Eipä täällä kai kukaan pääse "helpolla" ..  Cry

Itselle tuli tuosta mieleen, että ainakin osaa itse tehdä toisin kuin vanhemmat.. tai ainakin yrittää..
Vanhempina kaikki varmaan tekee parhaansa, minkä osaa ja luulee oikeaksi.. eihän sitä muuta voi.
Mutta tokihan sinulla on varmaan iloistakin kerrottavaa...olethan löytänyt meidätkin.. smitten
 smitten
tallennettu
Löysä
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 09.04.2006 18:42:45 »

*Pyyhkii kyyneleet*
Kiitos  smitten smitten smitten smitten
tallennettu

Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 09.04.2006 18:44:48 »

No lähetän täältä iloisia ajatuksia sinulle.. edes smitten Cheesy smitten
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #6 : 09.04.2006 18:49:40 »

Mutta tokihan sinulla on varmaan iloistakin kerrottavaa...olethan löytänyt meidätkin.. smitten
 smitten

Totuus esiin.
Kyllhän asia on niin että Sinä ja 98% astroforumilaisista on löytänyt Ivanin.
Siinä ei kirjoitettujen viestien määrä ratkaise. Hän oli nikkinä jo ensimmäisellä a.forumilla.[ /b]
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 09.04.2006 19:25:18 »

Kerropas Ivan miten tarinasi jatkuu tähän päivään asti? angel
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #8 : 09.04.2006 19:26:50 »

Hei Rakas Ivan Kulta   Kiss

Liikuttavaa, miten pahoin äitisi sinua kohteli, vaikka itse otaksui hyvää tekevänsä.
Ei ihme, että toista sukupuolta (saatat) vieroksua.
Minusta tuntuu kovasti nyt siltä, että äitisi elää/eli varsinaisessa harhamaailmassa, illuusioiden illuusioissa. Hän tahtoi viedä sinut myös illuusioon, mutta minuutesi heräsi oikein hyvin, vaikkakin masennuksen kautta, mutta kuitenkin ja siitä BRAVO Sinulle.

Sinä Ivan varmasti tiedät, että aito Rakkaus antaa aina valinnanvapauden, eikä tukahduta toista, missään olosuhteissa, Tämä Rakkaus hyväksyy sinut sellaisena kuin olet - ihan just presiis - tämä rakkaus kulkee mukanasi aina. Kaiken mitä elämässäsi koet ja valitset, silti Rakkaus on seuranasi, vihaa vain vapaasti - ilmaise se  tickedoff tickedoff knuppel2 knuppel2, niin se vapauttaa sinua taas hieman enemmän elämään omaa elämääsi

Sinua syvästi Rakastaen smitten
Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #9 : 09.04.2006 20:07:07 »

On valitettavaa Ivan, Sinun kohtalosi liikuttaa hyvin harvoja jumalia tällä foorumilla.
He pitävät itseään jumalina, eivätkä anna arvoa luojan voimalle.

Sad Sad Sad Sad

P.S. Tällä en tarkoita tähän topikkin vastanneita. Vaan yleensä.
« Viimeksi muokattu: 09.04.2006 20:09:28 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 09.04.2006 20:20:39 »

Aivan kuten valitsemme vanhempamme, valitsemme myös miten haluamme elää elämäämme. Sinä valitsit tällä kertaa tällaisen.
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #11 : 09.04.2006 20:26:34 »

Vihjailusi Ikiaika on hyvin närkästyttävää. Kohtelet tässä ihmisolentoja kuin he olisivat tehneet jotain väärin edistäessään suunnitelmaa jolla ihmisyys voitaisiin tuoda sille kuuluvalle todellisuudelle. En nyt ymmärrä logiikkaasi.
Kun ei mukamas kunnioitettaisi Luontoa? Sangen outoa..
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #12 : 09.04.2006 21:59:52 »

Vihjailusi Ikiaika on hyvin närkästyttävää. Kohtelet tässä ihmisolentoja kuin he olisivat tehneet jotain väärin edistäessään suunnitelmaa jolla ihmisyys voitaisiin tuoda sille kuuluvalle todellisuudelle. En nyt ymmärrä logiikkaasi.
Kun ei mukamas kunnioitettaisi Luontoa? Sangen outoa..

Valitan en ole kallonkutistaja, en pysty lisäämään ymmärystäsi.
Olen vain tavallinen ihminen.
tallennettu
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #13 : 09.04.2006 22:13:38 »

Ei se mitn. Samassa veneessä ja meressä tässä kumminkin soudellaan - huovataan - upotaan - annetaan virran viedä - rantaudutaan ihmisyyteen?
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #14 : 09.04.2006 22:27:19 »

Ei se mitn. Samassa veneessä ja meressä tässä kumminkin soudellaan - huovataan - upotaan - annetaan virran viedä - rantaudutaan ihmisyyteen?

... tai karahdetaan ihmisyyden karikkoon...

Jokainen meistä on rakkauden ilmentymä, mutta se pitää ensin jokaisen itse löytää itsestään. Siihen saakka pyöritään pimeässä, kuunnellen milloin kenenkin ohjaavia ääniä, kunnes avataan silmämme ja nähdään valossa missä ollaan ja minkä tähden.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: