Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalat nousevana merkkinä  (Luettu 12320 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #15 : 07.12.2005 17:01:58 »

Lisää kysymyksiä, koskien nousevia Kaloja:

- Lähteekö nouseva Kalat karkuun vaikeuksien ilmentyessä eteen (tyyliin: ui johonkin syvälle, mistä häntä ei tavoita...)?
- Miten nouseva Kalat toimii parisuhteessa, DC kun on Neitsyessä?

kirjoitan nyt minäkin vielä, että kalat todellakin ui karkuun..  :Smiley miksi ihmeessä sitä ei voi kohdata todellisuutta, niin kaikki ongelmat ratkeaisivat? *lyö itseään*  buck2
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 15.12.2005 09:23:16 »

Miten sellaista "karkuun uivaa" sitten voi auttaa?

Huomenta.

Ainakaan omaa herkkisystävääni ei voi auttaa "aktiivisesti", ennen kuin hän omasta tahdostaan palaa itsensäkokoamisreissultaan. Entistä ehompana tai sitten ei.
Olen kylläkin tehnyt hänelle hyvin selväksi, että ovet on aina auki tarvittaessa. Vaikka joskus on mennyt vuosiakin.

Olen tehnyt havainnon, että jos tämä nousukala tulee "autetuksi" liian varhain, hän jää riippuvaiseksi, eikä kykene seisomaan omalla pyrstöllään...
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Harschi
Vieras
« Vastaus #17 : 17.12.2005 08:21:37 »

Minulla on ollut kaksi nousu-Kalaa työtovereina (toinen on edelleen), mutta minulle ne tosin ovat sideerisiä nousu-Vesimiehiä. Molemmissa on sellainen selvä yhteinen piirre, että he saattavat sanoa mitä tahansa kelle tahansa. He ovat siis hyvin tasa-arvoisia käytännön tasolla ja kun he heittävät läppää ja herjaa (mikä on molemmille hyvin tyypillistä - molemmat ovat myös hyvin sosiaalisia ja ulospäinsuuntautuvia), niin ei ole mitään väliä, onko läpän kohteena pomo vai kolleega vai kuka, heiltä siis jotenkin puuttuu tällainen auktoriteettiaisti kokonaan. Ja hulluinta on, että molemmat selviävät kuin koira veräjästä, koska heistä luonnostaan huokuu sellainen, etteivät he tarkoita mitään pahaa. Joku toinen kun laukoisi samoja juttuja ja samoihin kohteisiin, niin auta armias...  Shocked Itse kuuntelee kauhuissaan vieressä, että tuosta se ei selviä, mutta ei mitään, toinen vain mennä porskuttaa ja herjan kohdetta naurattaa.
tallennettu
Harschi
Vieras
« Vastaus #18 : 17.12.2005 12:11:10 »

No toinen niistä on vajaa kolmekymppinen mies, jonka mun olis vaikea kuvitella harrastavan huuhaa-juttuja  Smiley, ja toinen, joka vahtoi alaa eikä ole enää mun työkaveri, on vähän päälle parikymppinen nainen, joka muutti pois pääkaupunkiseudulta jokunen kuukausi sitten.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: