Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Remppaa vaille hyvä  (Luettu 2842 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Olivia X
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 28.08.2012 08:55:09 »

Hei,

Mistähän voisi viestiä saman tyyppinen uni jollaista olen nähnyt monta kertaa. Unessa olen mieheni kanssa joko muuttamassa, muuttaneet tai harkitsemme muuttoa uuteen kotiin. Asunto on aina huomattavan tilava, jopa "liian" tilava tämänhetkiseen tarpeeseen. Siellä on aina jotain erinomaisen hyvää ja houkuttelevaa, mutta se on aina joko vähintään pahasti remonttia vailla, tai sijaitsee huonolla alueella.

Olen käsittänyt, että talo symboloi usein ihmistä itseään. Symboloisikohan tämä sitten parisuhdetta, kun pariskuntana ollaan liikenteessä. Näitä unia tulee nyt mieleeni ainakin kolme erilaista, mutta voi niitä olla enemmänkin. Kahdessa olemme olleet asuntonäytössä ja viimeisimmässä olimme jo muuttaneet. Mitään parisuhdedraamaa uniin ei yleensä liity. Viimeisimpään jonkin verran.

Uniin perehtyneet, kertokaa näkemyksiänne!  Wink
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 10.09.2012 20:30:40 »

Kyllä mä näkisin että tuossa on juurikin parisuhdeasioista kyse. Yhteiselämän muutokset, sitoutumiset, päätökset.. Ehkä epäröit tai mietit mitä nykyinen suhde sinulle tekee, onko "sopiva", millainen tilanteenne on, kaipaatte vielä "remonttia", pelkäätkö ettet ole "valmis".. Tällaista jotain.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: