Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musiikki henkisyyden nostattajana  (Luettu 62346 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
olive
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #60 : 29.12.2005 22:00:01 »

Hakeutuessani pois oravanpyörästä ja etsiessäni voimakasta intuitiotani takaisin, ensin reikin kautta ja sitten erilaisen reikimusiikin avulla lisäksi erilaiset delfiinikasetit ja esim. panhuilumusikki lisäksi esim. Adiemus, sain vihdoin kohdata sisäisen kristukseni, josta olen tänä päivänä todella kiitollinen. Aikaa on kulunut noin neljä vuotta ja tieni ohjasi minut kirjoittamaan ensin kuolleen äitini kanssa tässä kovassa ja kiusaavassa yhteiskunnassa, sitten seurasi arkkienekeli Mikael ja nyt kiitos Luojalle, joka on johdattanut tietäni kaksi vuotta. angel
Rohkaistukaa ensin pysähtymään oman egonne kanssa ja antakaa itsellenne aikaa ja valikoikaa kuulemanne, turhaa ei kannata kuunnelle eikä kuulla, tämä tie on mahtava sisältö omalle kululle.
Mahtavia sivujakin olette jo löytäneet,joten siitä vaan...
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #61 : 29.12.2005 22:16:18 »

Kyllähän se musakki nostattaa vaika sun mitä.. Mutta muistan kun olin vääntämässä lasta maailmaan suhteeellisen infernaalisissa kivuissa, ja kätilö ehdottaa että laitetaanko synnytysmusiikiksi Richard Claydermania niin... knuppel2
tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #62 : 29.12.2005 22:27:47 »

Maku asioista ei voi kiistellä.

Kyllähän jotku rentoutuu ihan kepeästi
Megadethin tahdissa tai Sepulturan.
Toiset tykkää laskea mäkeä pään kanssa alas,
toiset taas perseellään.
Tapoja on yhtä paljon mitä ihmisiä
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #63 : 29.12.2005 23:03:25 »

Musiikki, kaikki on hengellistä, me vain taas haluamme olla jotenkin erikoisia ja kokea että jokin tietynlainen musiikki saa meidät "enemmän" hengelliseksi.

Upea levy kristusmusiikista on "the light of christ".

Jokaiselle hetkelle on oma sävelmä ja joskus joku todella "raskas" musiikki on saanut minussa montakin ahaa elämystä, silloin se palvelee minua siinä hetkessä.

Nyt jouluna kun kuuntelin "tilkkutäkkiä" en oikein jaksanut päästä jyvälle
(ei ollut kumbajaa fiilistä), kun taas aiemmin kun tyttäreni lauloi ystäviensä kanssa samaisen laulun yhden esityksen aikana, kyyneleet nousivat silmiini ja taas oivalsin jotain uutta.

Itse olen kyllä niin kaikkiruokainen musiikin kanssa, mutta edelleen tuo "country musiikki" ei saa aikaiseksi muu kuin "pois ja äkkiä".
tallennettu
Vajra
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #64 : 29.12.2005 23:06:31 »

En ole varma olenko kuullut tätä biisiä..

John Fogerty - Sugar Sugar.

Sitten Johnilta on yks toinen biisi...
Se on aika jämäkkä.

en vaan muista nimeä
tallennettu

but all are deluded

- Virupa
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #65 : 29.12.2005 23:18:49 »

Hmm.. no jospa kokeilisi kuunnella pitkästä aikaa Nirvanaa, se voisi saada jotain yllättävää aikaiseksi, kenties  :Smiley Grin
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #66 : 29.12.2005 23:23:50 »

Mikäs kumma siinä on, että minä olen tuntenut ihan oudon suurta vetoa Beatlesiin pitkät ajat, vaikken ihan sitä sukupolvea olekkaan...
Teatteri esityksen kävin katsomassa tässä taannoin 'heistä', missä suurimmaksi osaksi oli heidän musiikkiaan...ja sydän oli haljeta jostain syvästä liikutuksesta....
Ja kyllähän muukin musiikki käy...kaikki muu paitsi iskelmät... buck2
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #67 : 29.12.2005 23:41:56 »

Mikäs kumma siinä on, että minä olen tuntenut ihan oudon suurta vetoa Beatlesiin pitkät ajat, vaikken ihan sitä sukupolvea olekkaan...
Teatteri esityksen kävin katsomassa tässä taannoin 'heistä', missä suurimmaksi osaksi oli heidän musiikkiaan...ja sydän oli haljeta jostain syvästä liikutuksesta....
Ja kyllähän muukin musiikki käy...kaikki muu paitsi iskelmät... buck2

Voisiko olla, että äitisi kuunteli tuon ajan musiikkia ja muisto saattoi kummuta sieltä lapsuudesta  Smiley

Äitini kuunteli Baccaraa, Abbaa ja tuo ikuisen ihana Boney M ja me veljen kanssa pidettiin korvistamme kiinni, vaikka nyt menettelee tuo sama musiikki.

Rod Stewart ja "I am sailing" oli ja on edelleen käheän hyvää!
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #68 : 30.12.2005 00:50:52 »

Nyt kun joulu on vielä hyvässä muistissa niin Walking in the air on sellainen kappale joka saa joka ikinen kerta lumoutumaan niille sijoilleen. Kuulin sen tänä jouluna ensimmäistä kertaa oikean orkesterin soittamana ja ilman laulua. Todella häikäisevä kokemus.

Nauratti tuo Richard Claydermann juttu, itse kuuntelin AIVAN koko lapsuuteni hänen kasettejaan. Sitten tuli disco ja 90-luku tekno vaihe... tästä seuraava luonnollinen vaihe olikin sitten metallia, metallia ja vielä kerran metallia. Nyt maku on ensin keventynyt rockiin ja palautunut monipuolisemmaksi ylipäätään.

Nyt juuri viimeisin rakkauteni on Madonnan uusin. Sen 70-lukulainen disco meininki iskee ja lujaa koska oikeastaan se ei olekaan sitä mitä ensin kuvittelee smitten

Musiikilla on todella äärimmäisen vahva vaikutus mielialaan ja uskon että jokainen löytää juuri sellaista musiikkia joka sillä hetkellä liikuttaa eniten.

smitten
tallennettu
Vajra
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #69 : 30.12.2005 12:12:26 »

Kannattaa kuunnella sitä musiikkia mistä
pitää.
Kuka sellaista musiikkia kuuntelee mistä ei pidä?

Ei turhan tyhmä neuvo.. eh?
tallennettu

but all are deluded

- Virupa
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #70 : 30.12.2005 13:48:28 »

Kannattaa kuunnella sitä musiikkia mistä
pitää.

Ei turhan tyhmä neuvo.. eh?

Juu, hyvä neuvohan tuo oli, tarvii pistää korvan taakse ..
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #71 : 30.12.2005 15:55:39 »

....
...

Kysy vaan - esim. murrosikäisten nuorten vanhemmat  tickedoff
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #72 : 30.12.2005 16:36:07 »

....
...

Kysy vaan - esim. murrosikäisten nuorten vanhemmat  tickedoff

2funny

Meillä kävi niin, että kun osasin Antti Tuiskun kappaleet ulkoa ja ei jaksanut enää kuunnella Maija Vilkkumaata, ja jatkuva riita tuli, poika halusi kuunnella omaa musiikkia (qrazy frog) ja tyttö Anttia, ostettiin heille omat soittimet ja nyt he kävelevät korvanapin korvissa ja me vanhemmat ollaan tyytyväisiä.

Rauha maassa. Kannattava investointi.

2funny
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 31.12.2005 10:46:18 »

Grin  Grin  Grin

Meilläkin iskä laittoi tyttärille joulupakettiin mp3 soittimet - joten aamut tästälähtien alkavatkin hiljaisemmissa merkeissä kuin Dream Theaterin tai Linkin Parkin tahdissa  Smiley
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #74 : 31.12.2005 10:51:40 »

Grin  Grin  Grin

Meilläkin iskä laittoi tyttärille joulupakettiin mp3 soittimet - joten aamut tästälähtien alkavatkin hiljaisemmissa merkeissä kuin Dream Theaterin tai Linkin Parkin tahdissa  Smiley

Onneksi olkoon  2funny

Linkin Park on ihan hyvä mutta joka aamu ...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: