Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #30 : 10.04.2006 23:30:37 » |
|
Rakkauden Enkeli - Teksti oli ihanaa luettavaa, kiitos siitä! Se muistutti siitä, että täällä foorumilla on myös hyväsydämisiä ihmisiä eikä pelkkiä päänaukojia... harmittavaa luettavaa näiltä muutamilta henkilöiltä (tai liekö vain yksi ja sama henkilö + sivupersoona...) Kiitos, itsekin pidin siitä kovasti kun sen löysin ja lukaisin. Eiköhän meillä kaikilla loppuen lopuksi ole hyvä sydän. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #31 : 10.04.2006 23:41:26 » |
|
Rakkauden Enkeli - Teksti oli ihanaa luettavaa, kiitos siitä! Se muistutti siitä, että täällä foorumilla on myös hyväsydämisiä ihmisiä eikä pelkkiä päänaukojia... harmittavaa luettavaa näiltä muutamilta henkilöiltä (tai liekö vain yksi ja sama henkilö + sivupersoona...) IHANAA ETTÄ KYSEINEN HENKILÖ HUOMAA HETI. KUKA, MIKÄ, MISSÄ... ENSIMMÄISTÄ KERTAAAAAA KIRJOITTAESSAAN, MIKÄ ON PELIN HENKI,, ODOTAN KUN H Ä N KIRJOITTAA SÄÄNNÖT.. KIITOS P . S . Aluksi voisi esim. riisua itsensä!!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Ikiaika.
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 10.04.2006 23:44:11 » |
|
Kun katsot siinä perässä Taiskan kommenttia, ymmärrät että hän ehti nähdä tekstin joka teki David Gopelfieldit.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikiaika.
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 11.04.2006 02:18:26 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 11.04.2006 02:31:00 kirjoittanut Ikiaika »
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #34 : 11.04.2006 05:22:19 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #35 : 11.04.2006 09:18:37 » |
|
Olet sie Kotkansilmä niiiiiin ihana! Puet sanoiksi toistenkin ajatukset!Ehkä jotkut sitten intuitiollaan tietävät jo kuka on hyvä,kuka ei,, : Kadehdittavaa!?Itse kun joutuu ensin lukemaan kaikkien tekstit. Ja tässäkin mukana taas tuo väärinkäsitysten peikko,,
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikiaika.
Vieras
|
|
« Vastaus #36 : 11.04.2006 11:57:54 » |
|
KIITOS KOTKANSILMÄ. Egoani minä tänne tulinkin tappamaan. Mtkäköhän on vialla silloin kun vanha nikki lentää roskakoriin. Ja tullaan uudella nikillä ja jatketaan vanhaan malliin. Ei se nikin vika ole, jos suksi ei luista. Kyllä vika on nikin kirjoittajassa. Ja nikin vaihtaminen, ja vielä usein, kertoo paljon.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 11.04.2006 12:06:59 » |
|
Voi sentään... Täällä sitä taas huomaa, että teitä on monia ja on monia tapoja kulkea niitä pitkin. Mutta no hätää kaikki tiet vievät perille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikiaika.
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 11.04.2006 12:21:17 » |
|
Voi sentään... Täällä sitä taas huomaa, että teitä on monia ja on monia tapoja kulkea niitä pitkin. Mutta no hätää kaikki tiet vievät perille. Ajatteleppa vähän.
Jos lähtisin ajamaan autolla hesasta rovaniemelle. Matkalla menisi kolme neljä autoa minulta lunastuskuntoon, koppalakit ottaisi minulta ajokortin pois. Matka katkeaisi. Ei se nikin vaihtaminen auta, matka katkeaa silti.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #39 : 11.04.2006 12:28:40 » |
|
Mikseipä nimimerkkejä saisi vaihtaa, jos siltä kerran tuntuu - vaihtelu virkistää ;] Jos poistuu forumilta kokonaan ja palaa takaisin uudella nimellä, voi halutessaan käydä esittelemässä itsensä tuolla uusien käyttäjien puolella:
"Moi! Mie olen entinen Piipa. Pidin taukoa ja poistuin foorumilta, mutta nyt olen palannut takaisin. Uusi nimimerkkini on Aava"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikiaika.
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 11.04.2006 12:29:45 » |
|
IKIAIKA / KOTKANSILMÄ... Oikeasti kiitos kommentistaNNE. En auo päätäni vaan Todellakin kriiseilen ja kipinöin ja tajuan asioita kun lueskelen rohkeiden ihmisten sanoja. Nikin vaihtaminen (sallitua lienee sekin?) on häpeää omista typeryyksistä ja sitä ettei pysty edes itse hyväksymään itseään. Rohkeuden puutetta. Matkalla olen enkä väitä olevani perillä vaikka välillä väitänkin. Olen pahoillani. Olen entinen "INTI" joka suuttui kaikille ja tuhosi edellisen profiilinsa mutta palasi koska haluaa oppia. Tervetuloa takaisin INTI Kunnioitettava teko kertoa asia.
Nostaa " reuhkaa".
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ikiaika.
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 11.04.2006 12:32:14 » |
|
Mikseipä nimimerkkejä saisi vaihtaa, jos siltä kerran tuntuu - vaihtelu virkistää ;] Jos poistuu forumilta kokonaan ja palaa takaisin uudella nimellä, voi halutessaan käydä esittelemässä itsensä tuolla uusien käyttäjien puolella:
"Moi! Mie olen entinen Piipa. Pidin taukoa ja poistuin foorumilta, mutta nyt olen palannut takaisin. Uusi nimimerkkini on Aava"
Onhan auton vaihtaminen kaupassakin sallittua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #42 : 11.04.2006 12:58:18 » |
|
Nikin vaihtaminen todellakin myös minun mielestäni sallittua, eikä sen tarvitse kertoa mistään sen kummemmasta, kuin että vaihtelu virkistää. Itse olen tällä foorumilla Rakkauden enkeli nikillä ollut liittymisestäni asti, enkä aio vaihtaa. Jokainen tekee omat valintansa. Kunnioitetaan niitä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #43 : 11.04.2006 13:07:23 » |
|
Vaihdetaanhan niitä k a l s a r e i t a k i n .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #44 : 11.04.2006 13:20:31 » |
|
|
|
|