Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus yhtymä Kuu  (Luettu 16228 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« : 10.04.2006 15:47:44 »

Tämä transiitti siis pikkuhiljaa "päällä", tarkaksi se tulee toukokuun puolessa välissä. Olen nousu-Rapu, joten tämä taitaa olla Iso Juttu. Toivoisin erityisesti omia kokemuksia tämän  uranus aspect_con kuu -transiitin kokeneilta. Menetittekö kodin, äidin vaiko vain naispuolisten ystävienne tuen, heh heh? Toiko transiitti mentyään suurempaa riippumattomuutta? Pääsittekö eroon paheista tai haitallisista tunnekuormista?

Jännityksellä, Pallaskissa  Cheesy
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1 : 11.04.2006 09:36:28 »

Uranus oli asteentarkasti yhtymässä kuuhuni, kun tapasin nykyisen mieheni. Smiley Sitä ennen olin puolen vuoden sisällä lopettanut pitkän suhteen ja muuttanut paikkakuntaa, sekä muuttanut myös ensimmäistä kertaa ihan kokonaan yksin asumaan (Uranus ja kuu 1. huoneessa). Seurustelun aloitus mieheni kanssa kävi hyvin uranustyylisesti "kuin salama kirkkaalta taivaalta" ja se asuntoasiakin järjestyi ihan kuin joku olisi vain napsauttanut sormiaan.

Tästä kuukauden päästä muutin uudelleen ja sitten melkein vuoden päästä taas uudelleen, tällä kertaa mieheni kanssa yhteen. Jätin siis taakseni useammankin kodin. Äitiin en muista tuon transiitin omalla kohdallani juurikaan liittyneen, paitsi tietysti yllättäväähän tuo kaikki hänellekin oli. Samaan aikaan tosin osui perheeseemme isän (hyvin yllättävä) sairaus ja Uranus-transiitin lisäksi minulla oli tuohon aikaan tr Saturnus tulossa IC:lle ja tr Neptunus yhtymässä Marsiin.

Että tällaista "pientä". Grin Toivottelen onnea Uranuksen pyörteisiin! Kalojen merkissä teemat voivat olla hiukan toisenlaiset, itselläni Vesimies toi esiin nimenomaan vapautumisen teeman, sekä ehkä korosti yllätyksellisyyttä entisestään. Huonesijainnit taas itselläni viittasivat hyvinkin tuonne parisuhteen suuntaan. Missäs huoneessa oma kuusi sijaitsee?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #2 : 11.04.2006 09:50:14 »

Heippa Pallaskissa!

Minä olen juuri kokenut tuon transiitin, tai Uranus ei ole vieläkään kuin kolmen asteen päässä Kuusta.  Smiley Mutta jos orbina pidetään kahta astetta, transiitin vaikutus kesti viime joulukuun alkupuolelta tämän vuoden maaliskuulle. Täytyy myöntää, että minulle tapahtui tuona aikana paljon, mutta sitä en osaa sanoa, mikä kaikki oli tämän transiitin ansiota tai syytä.

Kuuni sijaitsee neljännessä huoneessa (yhtymässä Aurinkoon). Transiitin aikana teimme asuntokaupat ja ehdimme aloittaa muuton sekä remontin. Lisäksi suhteet naispuolisiin ystäviin horjuivat. Päätimme pitkäaikaisen parhaan ystäväni kanssa pitää hieman paussia (joka edelleen jatkuu), kun ristiriidat välillämme tuntuivat vain kasvavan kasvamistaan. Riitannuin myös hieman pikkusiskoni kanssa, mikä on _hyvin_ harvinaista, mutta onneksi se oli myös lyhytaikaista. Samoin kävi oikeastaan anoppikokelaani kanssa - mutta niin myös apen, ja nämä ihmeelliset riitaantumiset ja ristiriidat ihmisten kanssa liittyvät uskoakseni muihinkin asioihin kuten perääntyneisiin planeettoihin sekä Saturnuksen neliöön AC:lle. Tuota parasta ystävääni lukuun ottamatta kaikki suhteet ovat kuitenkin korjaantuneet ennalleen.

Lisäksi tapahtui hedelmöityminen...  Kiss En ole tästä vielä kertonut tällä palstalla, kun raskaus on vielä niin alussa, mutta tähän aiheeseen liittyen oli pakko mainita, koska se voisi hyvinkin liittyä tähän transiittiin.

Suhde äitiini voi edelleen hyvin, eli sillä saralla ei ole tapahtunut muutoksia.

Kerrothan sitten itsekin, mitä sinulle tapahtui!

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #3 : 11.04.2006 09:52:05 »

PS. Lisäksi aloitin uuden työn, mikä voisi myös liittyä Kuun ja neljännen huoneen teemoihin, koska olen paljon vähemmän kotona kuin ennen (opiskellessa ja gradua tehdessä).

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #4 : 11.04.2006 10:28:30 »

Kiitos vastauksistanne Ajatus ja Linn!

Linn:  smitten. Hieno uutinen. ...Hmm, tuollaisia vaikutuksia voisi tännekin tulla  Smiley

Kuuni on 11. huoneessa, joten ehkä nämä vaikutukset liittyvät sitten ystäviin ja ryhmiin, laajempiin kokonaisuuksiin... Minulla on syntymäkartalla myös Kuun ja Uranuksen kvinkunssi, jonka merkitys ei minulle ole auennut, jotenkin on sellainen tutina, että tämä transiitti nostaa senkin pinnalle alitajulasta?

Asunnonhakukin tässä on koko ajan päällä, joten eipä sitä tiedä, vaikka Se Oikea nyt löytyisi  Wink. Syksyyn mennessä olen varmaankin viisaampi!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #5 : 11.04.2006 10:35:21 »

Linn, onnittelut! Cheesy

Pallaskissa, ihme kai olisi jos et pääsisi muuttamaan Uranus-kuu -transiitin aikana..! Onnea siis asunnonhakuun, se oikea voi sitten tupsahtaa vastaan ihan yllättäen ja yllättävästä paikasta...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 11.04.2006 11:56:32 »

Linn, olipa iloinen uutinen. Kerroitkin joskus aikaisemmin raskauden olevan ihan toivomuslistalla.

Itselläni Kuu on Härässä huoneessa 11 ja yhtymä on odotettavissa joskus 15 vuoden päästä, Muista Uranus/Kuu-transiiteista on kyllä kokemusta. Viimeksi sekstiili vei minut ulkomaille töihin ja aiheutti avokriisin "salama kirkkaalta taivaalta" -tyyliin. Myös edellisessä avoliitossani Uranus/Kuu-transiitilla oli eroprosessissa sormensa pelissä. Jouduimme olemaan paljon erossa työasioiden takia (kuten nykyisenkin kumppanin kanssa), eikä edellisessä tapauksessa erossaolo juuri suhdetta parantanut.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
a.ankka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #7 : 12.04.2006 09:47:35 »

Minä vaihdoin myös asuntoa uranus kuu yhtymän aikaan - minulla on myös syntymäkartaalla kuu kolmiossa IC:hen. Transiitit on minulla jo ohi, mutta asuntoasiat ovat vielä pinnalla, koska tämä nykyinen asuntoni on väliaikainen ja asunnon haku on edelleen päällä. Odotankin jotain vauhtia asioihin marsin saapuessa tuotapikaa neloshuoneeseeni.

Hyvän ystävättäreni kanssa välit ovat minullakin kitkaantuneet, mutta olin olettanut sen liittyvän pluton ja venuksen neliöön samoihin aikoihin. Nyt kun ajattelen, eivät meidän keskustelumme ole olleet moneen vuoteen enää sellaisella tasolla mitä parhaina aikoina. Välimme ovat jotenkin pinnallistuneet ja viimeaikoina emme ole kovin paljoa olleet tekemisissäkään.
Niin kai se elämä menee - aikansa kutakin? Undecided

Nämä ovat muuten mielenkiintoisia keskusteluja nämä transiittijutut. Itsekkin välillä oikein havahtuu, että tuoko siihen ja tähän on voinut vaikuttaa.
tallennettu

"kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen"
Bella
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #8 : 12.04.2006 14:38:18 »

Minulla tuo yhtymä ilmeni varmaan hyvin tyypillisenä... kuu on kaloissa 9. huoneessa. Tapasin silloin nykyisen poikaystäväni, tunne oli hyvin vahva. Samalla välit äitiin huononivat, kun vihdoin uskalsin pitää puoleni ja näkemykseni omista asioistani... Jonkinlainen irtiotto siis muiden odotusten mukaan elämisestä. Lueskelin myös jonkin verran psykologista kirjallisuutta, mikä varmaan liittyy tuohon huonesijaintiin. Transiitin lopulla sitten välit taas paranivat suht normaaleiksi, vaikka luulenkin, että tapaus jätti jonkinlaisen jäljen kumpaankin. 

Tuo oli siis minulle melko vapauttava kokemus ja mielestäni ihan tervetullut sellainen Cheesy
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #9 : 13.04.2006 13:16:38 »

Kiitos onnitteluista!  Smiley

Toivomuslistalla oli kyllä - mutta tyyppi yllätti silti innollaan tulla heti samantien...  Grin Olin valmistautunut siihen, että voi mennä hyvinkin vuosi yritellessä.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
selkälokki
Vieras
« Vastaus #10 : 15.04.2006 19:34:14 »

Onko uranus kolmio kuu hyvin saman tapainen kuin tuo yhtymä?
Itselläni on se menossa ja jepujep, kakkosasunto hankittiin Etelä-Suomesta.
Mieheni halusi sinne lähteä töihin ja hänellä alkaakin työt kesällä siellä ja asunnon paperit käymme kirjoittamassa ensi viikolla.
Mutta tämä koti jää tänne  ja mie todennäköisesti pääasiassa majailen täällä.
Että sellainen radikaali ratkaisu.
Mutta se tuntuu yllättävän hyvältä. Joitakin vuosia sitten en olisi voinut kuvitellakaan vastaavaa....
Uranus on muutenkin viihtynyt maisemissa, miehän otin lopputilinkin ja kyllä on muutoksen tuulet todellakin puhaltaneet. Mutta nyt tuntuu, että olen oikealla tiellä. Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #11 : 15.04.2006 20:49:42 »

Voi kun ihanaa, Linn! Onnea täältäkin!   smitten

Meillä oli vähän samantyyppinen juttu, kun pojallani oli tr. Uranus tarkalleen Kuun päällä, niin (pieni lapsihan kokee transiitit monesti äitinsä kautta) minä tulin yllättäen raskaaksi uudelleen ja poika sai pikkuveljen! Eli muutoksia kotona, hyvin tyypillistä Uranus/Kuuta!

Selkälokki,  uranus aspect_tri kuu voisi tietää samantyyppisiä juttuja. Itselleni se tulee ensi vuonna, ja muuttoa mekin suunnitellaan...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #12 : 15.04.2006 20:55:01 »

Onnittelut Linn!

Itselläni uranuksen yhtymä kuulle (kuu kutoshuoneessa oppositiossa saturnukseen) -> muutto lapsuudenkodista, täysin yllätyksellinen raskaus...

Tuolloin oli kyllä se neptunuskin samassa rytäkässä mukana, jotta silleen.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #13 : 15.04.2006 21:26:18 »

Tuosta Hansulin kommentista tuli mieleen ne ajat, kun tr. Uranus oli Kauriissa eli teki oppositiota minun Kuulleni... Minulle tuli mahdollisuus lähteä ulkomaille töihin ja minähän lähdin. Eli ero perheestä ja silloisesta poikaystävästä ja muutto ulkomaille.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
selkälokki
Vieras
« Vastaus #14 : 15.04.2006 22:12:52 »

Menestystä Linnille odotuksessa!!!! smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: