Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vainoavat exät  (Luettu 18657 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« : 10.04.2006 22:59:04 »

Olen tässä erään Jousimiehen kanssa ottamassa vakavempia askeleita suhteessamme, mutta jotta mikään ei vahingossakaan olisi täydellistä onnea, niin meitä molempia vainoavat kostonhimoiset exämme.  Shocked

Ymmärrän kyllä, että Kaksonen ja Jousimies tahtovat pitää kiinni omasta vapaudestaan ja itsenäisyydestään ennemmän kuin muut, mutta mitkä aspectit kartalla vaikuttavat, että joillain ihmisillä on taipumus ripustautua ja viimein muuttua mielenvikaisen kostonhimoiseksi vainoajaksi?  idiot2

Kimpussamme on molempien exät. Molempien suhteet olivat jo ajat sitten poikki ko. ihmisten kanssa, kun aloitimme oman suhteemme. Ei siis pettämisiä tms.
Molempien exät protestoivat suhteen loppumista, ruikuttivat, uhkailivat kaikin tavoin ja tekivät kaikenlaisia likaisia temppuja, mutta kun tämä suhde tuli myöhemmin julkiseksi, niin he molemmat aktivoituivat vieläkin enemmän ja nyt tätä on jatkunut kuukausitolkulla. Shocked

Minun ex, Härkä, työskentelee tehtävässä, jossa hänellä on diplomaattinen koskemattomuus, eli mikään poliisiviranomainen ei pysty tekemään mitään, ellei hän tee rikosta omassa kotimaassaan Saksassa.

Häneltä tuli eilen viimeinen uhkauskirje sähköpostiini, jossa hän uhkaa mm. matkustamiseni estämisellä ja jopa sillä, että jos joskus saan lapsen, voin menettää huoltajuuden ja "asioilla, joita en voi edes kuvitella".

Tässä pieni ote hänen eilisestä kirjeestään;

"The world is a small place and you like to travell. I have all your details still. One day at some european airport they will pull your passport through the reader and whoever is waiting for you to pick you up, will have to wait a bit a longer. It may not happen this month, nor next month, but one day you will have a nice surprise. The result may be a misunderstanding, you were married and vanished with the child without having custody ? There are many options you cannot even imagine. A computer error who knows, you will find out yourself. "

Ihminen, joka on pettynyt rakkaudessa ja omaa epävakaan mielenterveyden ja valtaa ja rahaa, on todella pelottava ihminen.  Shocked

Jousimieheni ex taas on uhkaillut, murtatunut yhdessä jonkun miehen kanssa hänen asuntoonsa, soitellut työpaikalle hänen kollegoilleen, asiakasyrityksiin, ystäville, murtautunut tietokoneeseen jne. ja tehnyt jopa kotisivut exästäni, jossa hän kertoo esim. hänellä olisi seksuaalisia kieroutumia ja hän olisi väkivaltainen ja raiskannut hänet jne.  idiot2

Olemme molemmat joutuneet tekemään rikosilmoituksia existämme. Jousimieheni on joutunut tekemään parikin ja minä yhden exästäni noiden uhkauksien vuoksi, mutta prosessimme ovat vetämässä eri maissa.

Molemmat exät voivat yhtenä päivänä lähettää viestiä, esim. että "Olen täällä sinua varten, jos muutat mielesi ja haluat jatkaa suhdetta kanssani, rakastan sinua edelleen..." jne. ja toisena päivän voi tulla aivan uskomattomia uhkauksia tai tekoja.  Shocked

Linjamme on ollut, ettemme vastaa heille mitenkään, mutta olemme säästäneet kaikki dokumentit ja jos jotain rikollista tapahtuu, niin olemme yhteydessä poliisiin.  police

Kummallisinta tässä on se, että miksi meillä molemmilla on tälläinen tilanne yhtäaikaa, tosin ilmeisesti Jousimieheni ex on ollut nyt hiukan rauhallisempi. idiot2

Olemme miettineet, mikä meissä aiheuttaa tuon ilmiön.  idiot2

Ainakin omalta kohdaltani yritin tehdä parhaani, että suhteen katkaiseminen tapahtui mahdollisimman  ystävällisesi ja lempeästi ja se mielestäni jopa onnistuikin, kunnes muutamaa viikkoa eron jälkeen tajusin, että ko. henkilö ei näyttänyt edes tajuavan, että suhde oli tosiaan ohi.  idiot2

Jousimieheni teki suoraan tyyliinsä erittäin selväksi exälleen, että suhde oli ohi. Hän poistatti naisen asunnostaan, jossa ko. nainen ei siis asunut ja lähetti kaikki hänen jättämänsä tavarat perässä ja ilmoitti, ettei halua kuulla koko ihmisestä enään koskaan.
Hän kertoi, että hän yritti lopettaa suhdetta useasti enen tuota tapausta ja ehdotti ystävyyttä, mutta nainen yritti käyttää tuota "ystävyyssuhdetta" porttina ja kiristyksenä takaisin suhteeseen, kunnes tilanne kärjistyi tuohon ulosheittoon.

Mitkä aspectit kartalla vetää puoleensa näitä rakkauden kerjäläisiä? Omalla kohdallani tämä ei ole ensimmäinen kerta, jolloin exät alkavat käydä pelottaviksi pakkomielteineen.  Shocked

Sanotaan, että ihmiset ovat peilikuvia, mutta ko. käyttäytyminen ei ole koskaan kuulunut omaan käytäytymiseeni ja exät ovat saaneet olla rauhassa ja mennä rauhassa, vaikka suhteen katkeaminen on tehnytin surulliseksi.
Jousimieheni on myöskin niin oman tien kulkija kaikkine mielenkiintoisine touhuineen, että hänestä on vaikea uskoa, että hänellä riittäisi mielenkiintoa tai energiaa kenenkään vainoamiseen.

Mielestäni, jos oikeasti olet rakastanut jota kuta, niin silloin antaa myös vapauden toiselle, jos tämä sitä toivoo.

Mikä ihme sinänsä järkevän ihmisen saa noin järjiltään, että on valmis uhraamaan elämänsä ja riskeeraamaan maineensa ja uransa katkenneen parisuhteen vuoksi, etenkin kun erotilanteessa on vastapuoli tarjonnut ystävyyttä?  idiot2
Eikö ystävyys ole parempi kuin ei mitään ja huomattavasti parempi kuin joutuminen mahdollisesti vastaamaan teoistaan viranomaisille?  idiot2

Muilla vastaavia kokemuksia? Ajatuksia...? Tuhannen taalan ideoita..?

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #1 : 11.04.2006 08:37:24 »

Aika järkyttävää lukemista Cry todella harmillista...Mutta tiedätkö Asterix kultainen, aitoa rakkautta koitellaan ja tässä on se koitinkivi suosittelen, että ette anna periksi vaan kuuntelette vaan toisianne ja säästä kaikki e-mail uhkailut, koska ei diplomaattisuus tee ihmisestä täysin suojatuksi, ilmeisesti ei ole oikea henkilö tehtävään ja millähän perusteella hän voi kieltää sinun liikkumisen? Huh aika rajua peliä sanosinko buck2
*iloa, rauhaa, rakkautta, valoa ja suojausta NYT elämääsi täysillä*  angel
tallennettu
Maikku1972
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 11.04.2006 09:47:53 »

Hei Asterix

Itselläni on samanlaisia kokemuksia kuin molemmilla teillä. Erosin exästäni noin puoli vuotta sitten lopullisesti ja sen jälkeen olen saanut lukemattomia sähköposteja, lappuja postiluukkuun, puhelin soittoja niin paljon, että vaihdoin numeronikin salaiseksi, exäni mustamaalaa minua ympäri kaupunkia ja kyselee kaikilta, että onko minusta kuulunut mitään. Olen hänelle täysin pakkomielle.

Viime kesänä meillä oli parin kuukauden ero. Silloin exäni käänsi koko rivitalonaapuruston minua vastaan. Valehteli minusta vaikka mitä esim., että oli soittanut eräälle naapurille lastensuojelun. Onneksi sekin asia selvisi, että soittaja en ollut minä. Exäni soitti minulle kyllä lastensuojelun, naarmutti autoa, varasti postini. Yllätin hänet penkomasta postilaatikkoani. Hän kävi myös yöllä kyttäämässä minun pihassani. Sen huomasin siitä, että porttini oli toistuvasti auki, enkä usko, että ketään naapureista olisi ollut sellainen, että käy toisten pihoissa. Exäni oli talonmiehenä ko. rivitaloyhteisössö ja hänellä oli myös avaimet jokaiseen asuntoon. Minun ja tyttäreni poissa ollessa hän kävi kaatelemassa kaljaa ympäri asuntoa. Jopa tyttäreni huoneeseen ja suttasi erään taulunkin kaljaan joka odotti lattialla päin seinää seinälle laittoa. Tyttäreni oli erittäin surullinen. Se oli hänen oma kokoamansa palapelitaulu jonka isä oli hänelle ostanut, eli tunnesteet olivat aika voimakkaat.

Nykyään tilanne on siinä pisteessä, että olen jo kertaalleen käynyt lakimieheni luona lähestymiskiellon vuoksi. Exästäni on tehnty kaksikin rikosilmoitusta: kotirauhan rikkominen ja kunnianloukkaus. Olen myös säästänyt kaiken exältäni tuleet postit ym. mahdollista toteennäyttöä varten. Vielä en ole lähestymiskieltoa hakenut, mutta kohta senkin teen, jos tämä piina ei lopu. Siinä vaiheessa jo pelkkä yhteydenotto yrityskin on rangaistava teko.

Mielestäni teillä molemmillakin on niin kiistaton näyttö, että kannattaa jo hakea lähestymiskieltoa jos kerran rikosilmoituksiakin on tehnyt. Mielestäni diplomaatti on ihan yhtälailla tuomittavissa rikoksesta kuin muutkin kansalaiset jos näyttöä on.

Exäni ei ole ollenkaan tyypillinen kauris, mutta hänen nousevaa merkkiään en tiedä. Hän on kyllä jollain tapaa mieleltään sairas, niin kuin kaikki muutkin häiriköt minun mielestäni, koska ajattelisin niin, että normaali terve ihminen ei toimi tuolla tavalla. Rakkautta tässä hommassa ei ole ollenkaan, vaan katkeruutta, omistushalua ja sairaanloista mustasukkaisuutta.
tallennettu

Aurinko:Kaksonen
Nousumerkki: Skorpioni
Kuu: Vaaka
Maya-astrologia: Keltainen Galaktinen Soturi
Lez
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 11.04.2006 10:43:58 »

Minulla ei ole henk koht kokemusta häiriköivistä existä. Mutta olen ollut aikoinaan se "uusi" silloisen kumppanini (joka oli rapu) elämässä, jota hänen exänsä yritti manipuloimalla saada takaisin itselleen ja kun hän yritti päästä irti hänestä pistämällä välit totaallisen poikki, tämä lähetteli tekstiviestejä ja soitteli 24 tuntia melkein putkeen.  idiot2
Hän ei uhkaillut, eikä tietääkseni ole tehnyt muuta rikollista kostaakseen kuin "huijannut" exältäni rahaa. Mutta sanoilla on valtava voima ja hän tiesi sen. Ja manipuloimalla hän onnistui saamaan aikaa aikamoista tuhoa suhteessamme, mutta manipuloinnilla ja muulla pahalla on tapana kääntyä käyttäjäänsä vastaan. Lopulta hänen valtansa loppui pikku hiljaa kokonaan. Eikä hän päässyt tavoitteeseensa. Hän ei ollut syy suhteemme loppumiseen, eikä exäni palannut hänen luokseen jälkeeni. On hän kuulema yrittänyt kiemurrella levittämään myrkkyä exäni nykyiseenkin suhteeseen siinä onnistumatta.

Minä lähetän teille paljoa voimia kestää.
 smitten smitten smitten
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 11.04.2006 15:44:04 »

Hyviä pointteja teillä.  smitten

On totta, että mitä olen täälläkin onneamme hehkuttanut, niin tuon Jousimiehen kanssa olemme löytäneet toisistamme vertaisemme.  smitten

Olemme miettineet yhdessä juuri tuota, että mitä suurempi panos on kysymyksessä, niin sitä suurempi vastuskin, mutta olemme onnellisia, että ongelmat tulevat suhteen ulkopuolelta, eikä sisäpuolelta.  Wink

Miten ne haistaakin, että se on nyt menoa eikä meininkiä tässä suhteessa.  :Smiley

Toisaalta, ketäpä nuo ihalijat eivät imartelisi, mutta mielestäni vainoamisella ja uhkailulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Ne ovat tyystin kaksi aivan eri asiaa.

Meillä molemmilla on taipumus flirttailla yhdessä ja erikseen toistemme ja muiden kanssa. :Smiley
Meistä se on jotenkin hauskaa yhdessä, joten onko se sitten jotain tiedostamatonta vallankäyttöä, kun saamme niin paljon ehdotuksia kimppakivasta muilta pariskunnilta ja sinkuilta.   :Smiley Tongue

Tosin pidämme jälleen oikeutenamme kieltäytyä. Vaikka flirtti on hauskaa ja jännittävääkin ja piristää päivää kummasti, niin ei se automaattisesti tarkoita, että olemme valmiit myös seksiin/suhteeseen toisten kanssa yhdessä tai erikseen.  Cool

Joku voi pitää hymyileviä silmiä ja suuta vallankäyttönä, mutta meille se merkitsee hyvää mieltä puolin ja toisin. Sillä saa myös hyvää palvelua esim. ravintoloissa, yökerhoissa, kaupoissa...  Wink
Minusta siitä on aika hiustenhalkomista repiä siitä vallankäytön pointteja, koska luonnollisestikin hymyilevä ja hyvätuulinen ihminen vain yksinkertaisesti saa enemmän ja vetää muita puoleensa.  smitten  Smiley

Tuon Härän jätin juuri siitä syystä, että hänellä ei tuntunut löytyvän päivää tai hetkeä, jolloin hän olisi ollut iloinen tai onnellinen, vaan päivästä toiseen oli aina jokin asia huonosti ja jos siellä ei ollut mitään ongelmaa, niin hän onnistui kyllä kehittämään jotain jolla pilata päivä itseltään ja muilta totaalisesti.  Embarrassed

Hänellä oli inhottava ja erittäin nolo tapa riidellä kaikkialla ja kaikkien kanssa ja mitä näyttävämmin, sen parempi.  Huh  Embarrassed
Esim. pelkkä leivän osto kaupasta sai hänet räjähtelemään jostain myyjälle tai ravintola illalliset olivat painajaisia, koska jos hän ei saanut sotaa aikaiseksi tarjoilijan kanssa, niin sitten minä olin pidellyt haarukkaa väärin tai mitä tahansa muuta.  Huh

Aluksi ihastuin hänen näennäiseen ymmärtäväisyyteen ja ystävällisyyteen, mutta jo pian tajusin, että tyyppi on vetänyt roolia ja rooli alkoi käydä sietämättömäksi hänelle ja lopetin suhteen, josta sitten alkoi tuo "anna minulle vielä toinen mahdollisuus näyttää, että olen sitä ja tätä" ja plaah-plaah.. ja nämä uhkailut alkoivat, kun tilaisuutta ei enään tullut.

Tänään tuli jälleen uusi e-mail, jossa hän sanoo nauravansa minun rikosilmoitukselle ja kirjoittaa pitkästi siitä kuinka olen mennyt henkilökohtaisuuksiin ja kuinka hän ei ole pakkomielteinen, hullu tms.  idiot2

Hauskinta sinänsä, etten ole ollut yhteydessä häneen tai vastannut hänen puheluihinsa, SMS, kirjeisiin tai e-maileihin sen jälkeen, kun pisti suhteen poikki viime vuonna, jota kesti vain muutaman kuukauden,
eli oli vain tapailun asteella, eikä edes mikään oikea seurustelusuhde.  Shocked Huh  idiot2

Pelottavaksi homma kävi kun hän sai jostain selville, en tiedä miten, veljeni ja perheeni puhelinnumerot ja alkoi soitella ja lähetellä heille erilaisia viestejä, että he puhuisivat minulle järkeä, koska hän rakastaa minua niin paljon ja haluaa osaksi perhettämme, haluaa lapsia kanssani jne.
Siis samalla kun se lähettelee näitä uhkauksiaan ja kuinka minä edustan kaikkea sontaa sille ja mitä kaikkea vikaa minussa sitten onkin. Shocked Hullua...  Shocked

Myös tuon Jousimieheni ex on ollut yhteydessä hänen perheeseensä, jota kuitenkaan ei ole koskaan tavannut saman asian tiimoilta toivoen, että perhe puhuisi "järkeä" pojalleen.   Shocked Tongue

Ihmiset voivat todella mennä sekaisin omistamisenhalusta, mielestäni oikea rakkaus ei aiheuta tuollaista käytöstä. 

Hyvin kuvaavaa on tuon Härän tokaisu, että tarvitsee näyttävän edustuvaimon työnsä vuoksi. Kehotin häntä hakemaan jostain kennelistä palkitun ja tottelevaisen nartun..  2funny Cheesy  coolsmiley

Että tälläisiä ajatuksia..  crazy2

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
« Viimeksi muokattu: 11.04.2006 15:52:02 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #5 : 11.04.2006 16:52:26 »

Niin.. onhan tuo niinkin, että pelkät astrologiset aspectit eivät sulje pois mahdollisia mielenterveysongelmia.  idiot2

Näin maallisesti ajatellen, niin mielestäni juuri erotilanteet kärjistävät tälläiset ongelmat pintaan. Olen myös huomannut, että usein tälläiset henkilöt ovat niitä, jotka tavalla tai toisella ovat henkisesti riippuvaisia siitä toisesta ja kykenemättömiä selviytymään itsensä kanssa ja kun riippuvuussuhde katkaistaan, niin he ovat menevät paniikkiin.

Esim. juuri tämä kyseinen Härkä mies hyvästä asemastaan huolimatta omasi aivan uskomaton määrän erilaisia ongelmia ja kuormia, joihin tarvitsi tukea ja apua aivan loputtomasti.  Huh

Kun vielä ajattelee tuota, että tapailimme vain parin kk ajan, on tuollainen riippuvuus lähinnä pelottavaa, eikä sillä voi olla mitään tulevaisuutta.  Shocked

Olen aika mukavuuden haluinen, enkä omaa masokistisia piirteitä, joten silloin on parempi olla jonkun samalla aaltopituuksilla olevan kanssa.  coolsmiley

Kyllä itseään pitää osata arvostaa ja rakastaa kuin arvostaisi ja rakastaisi toista ja päin vastoin.  Smiley

Kahden ihmisen suhde täytyy olla molemmin puolin positiivinen ja mielekäs homma ja siitä on turha hakea ratkaisuja omiin ongelmiin. Kyllä ne pitää itse ratkaista.  Wink
Ei kenenkää tarvitse olla terapeutti vastoin tahtoaan. Sitä varten on ammattilaiset olemassa.  Wink

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #6 : 11.04.2006 20:56:31 »

Asterix, kai muistat, että mehän emme tarvitse  passia liikkuessa euroopan maissa :Smiley että miten se voisi edes estää liikkumisen?
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 11.04.2006 21:29:55 »

Asterix, kai muistat, että mehän emme tarvitse  passia liikkuessa euroopan maissa :Smiley että miten se voisi edes estää liikkumisen?

Ei niin, mutta kyllähän tuo henkilöllisyys pitää kuitenkin todistaa liikkuessa, ellei sitten ole matkassa autolla ja mitään pistotarkistuksia ei tehdä rajalla.

Tuskin hän pystyy estämään liikkumistani maasta toiseen, koska tuollaisille esteille, jotka ilmoitetaan rajavartiostoille ympäri Eurooppaa, pitää löytyä todella painava syy, esim. jostain vakavasta rikoksesta epäilys, terrorismi tms. ja tuollaisille pitää löytyä yksilön oikeusturvan vuoksi erittäin perusteltu syy.

Esim. väärästä ilmiannosta rajalla voi saada sakoa, etenkin kun se on tahallinen ja vahingoittamismielessä tehty ja minullahan on hänen uhkailukirjeensä, mitä kaikkea hän aikoo tehdä sekä poliisilla että itselläni tallessa.  Wink

Aikamoisen riskin hän ottaa tämän vuoksi työurallensa, mikäli vielä toteuttaa uhkauksensa. Vaikka hän ei saisi rangaistusta, niin hänen työnantajansa voi asiaan puuttua.   police

Hän ei olisi ensimmäinen diplomaatti, joka erotetaan virasta hulluskelujen vuoksi.  knuppel2

Täytyy muistaa, että diplomaatit edustavat omaa maataan ja se edustus velvoittaa toimimaan asiallisesti ja lakia kunnioittaen ja tuollaiset asiat ovat jo poliittisella tasolla aina erittäin kiusallisia heidän työnsä ja asemansa vuoksi ja silloin myös heidän toimiin puututaan varhain ja tehokkaasti.  police

Toivottavasti hän unohtaa minut pian ja löytää jonkun muun kohteekseen ja jatkaa omaa elämäänsä.  Cool

Asterix
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #8 : 12.04.2006 12:44:39 »

Tässä ketjussa on tullut esiin aika hyviä "perusjuttuja" aurinkomerkeistä, esimerkiksi tuo Härkä-miehen omistamis-ajattelu ja Kalat/Neptunus-asiat. Härkähän on Skorpionin polariteetti, molemmat edustavat resursseja, omistusta ja valtaa - Härkä fyysisemmin ja konkreettisemmin omaan itseen liittyen, Skorpioni yhteiskunnallisemmin ja henkisemmin/psykologisemmin. Olen seurustellut joskus Härkä-miehen kanssa ja mieleen on jäänyt eräskin lause, jonka luin jostain horoskooppikirjasta: "Härkä kiinnittyy parisuhteeseen liisterillä." No, vielä vuosia yhteydenpitomme päätyttyä tämä Härkä oli yllätyksekseni ystävälleni vielä haikaillut perääni. Eikä kyseessä edes ollut mikään "kunnon suhde", emme koskaan edes tavanneet toistemme vanhempia emmekä asuneet yhdessä. Olin myös siihen asti kuvitellut, että minä olin se, jota suhde ylipäätään enemmän kiinnosti.

neptuniset voivat olla hyvin uhkaavia siinä mielessä kun heistä ei saa kiinni eikä heitä saa hyökkäämään, vaan he voivat olla niin auvoisan välinpitämättömiä ja vihollisiaan rakastavia että vihollinen tukehtuu räjähtämispisteeseen asti omaan kiukkuunsa ja hyökkäyshaluunsa.

Juuri tämän olen monesti itse aur-Kalana kokenut yllättäen ihmisiä ärsyttäväksi.

Lainaus
yksi on just´sellainen "pyhyys"-efekti. jotkut kokevat neptunikon epäinhimillisen hyväksi ja täydelliseksi ihmiseksi, mikä saa heidät raivon partaalle ja alemmuudentunteeseen omista aggressioistaan.

Tämä oli aika valaiseva näkökulma! Sopii hyvin planeetan ja merkin teemaan kyllä. Eikä kuitenkaan kyse ole kuin ilmaisutavan eroista, jotkut vain ovat sellaisia, että aggressiot pitää saada purkaa näkyvästi/kuuluvasti. Toiset, kuten neptunikot, taas eivät ole, eikä se ole mitään esittämistä vaan aivan luontaista. Ja ehkä siinäkin on eroja, miten herkästi niitä aggressioita kerää ylipäätään.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 12.04.2006 15:36:58 »

Olen seurustellut joskus Härkä-miehen kanssa ja mieleen on jäänyt eräskin lause, jonka luin jostain horoskooppikirjasta: "Härkä kiinnittyy parisuhteeseen liisterillä." No, vielä vuosia yhteydenpitomme päätyttyä tämä Härkä oli yllätyksekseni ystävälleni vielä haikaillut perääni. Eikä kyseessä edes ollut mikään "kunnon suhde", emme koskaan edes tavanneet toistemme vanhempia emmekä asuneet yhdessä. Olin myös siihen asti kuvitellut, että minä olin se, jota suhde ylipäätään enemmän kiinnosti.

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)
Pitääkö tuota tyyppiä kestää vielä vuosienkin jälkeen..?   buck2
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/groan.gif)

Tuon Härän omistushalu ja materialismi on jotain aivan uskomatonta. Tämä mies laski pennin tarkkuudella, jonka käytti esim. illallisiin kanssani ja bensat ja auton kulumisen, kun haki minua kutsumilleen illallisille.  Huh
Myös minun rahani, että ostinko vesipullon jonain päivänä, huom siis omilla rahoillani.  Huh
Vaikka vain tapailin hänen kanssaan muutaman kerran parin kk aikana, hän teki inventaarion huonekaluistani ja autostani, "jotka sitten halusi nimiinsä, kun menemme naimisiin". Huh

Se jopa kosi minua, että hän tarvitsee näyttävän edustusvaimon työnsä vuoksi.
Kehotin hakemaan kennelistä jonkun palkitun ja tottelevaisen nartun..  Grin :Smiley

Annan hänen kuvansa ja yhteystiedot kaikille halukkaille naisille, jotka tykkää noista Härkämiehistä, niin se saa jotain muuta puuhasteltavaa. Tongue
Heheheh.......  2funny Se on menestyväkin ja kaikkea...  2funny Cheesy
Etenkin sitä kaikkea...   2funny Cheesy
Kiinnostuneet ottakaa yhteys YV:nä.  Cheesy 2funny

Asterix
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #10 : 13.04.2006 10:00:01 »

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)
Pitääkö tuota tyyppiä kestää vielä vuosienkin jälkeen..?   buck2
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/groan.gif)

Toivon että ei, ja että hän pystyy unohtamaan sinut (ja sinä hänet). Smiley Eikä tuo omakaan tapaukseni muuten minua mitenkään vainonnut, oli vain pieni yllätys kun kaverilta kuulin, että oli hänelle "avautunut" asiasta. Ja tuli siitä tuo Häristä lukemani lause mieleen...

Aika paljon tuntuu tuo sinun tapauksesi suuntautuneen Härkä-asioihin, ehkä hänellä ovat muutenkin kyseiset teemat painottuneet kartallaan. Eivätkä kaikki Härät varmastikaan ole ihan tällaisia. :Smiley Mutta useinpa tuntuu näkyvän tuo, että vierekkäisten merkkien edustajien on kaikkein hankalinta ymmärtää toistensa "perusominaisuuksia". Varmasti eniten näin, jos kummankaan kartalla ei ole ollenkaan sitä toisen merkkiä edustettuna, tai ylipäätään sen kanssa "synkkaavia" merkkejä tarpeeksi.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 13.04.2006 13:07:56 »

Toivon että ei, ja että hän pystyy unohtamaan sinut (ja sinä hänet). Smiley Eikä tuo omakaan tapaukseni muuten minua mitenkään vainonnut, oli vain pieni yllätys kun kaverilta kuulin, että oli hänelle "avautunut" asiasta. Ja tuli siitä tuo Häristä lukemani lause mieleen...

Aika paljon tuntuu tuo sinun tapauksesi suuntautuneen Härkä-asioihin, ehkä hänellä ovat muutenkin kyseiset teemat painottuneet kartallaan. Eivätkä kaikki Härät varmastikaan ole ihan tällaisia. :Smiley Mutta useinpa tuntuu näkyvän tuo, että vierekkäisten merkkien edustajien on kaikkein hankalinta ymmärtää toistensa "perusominaisuuksia". Varmasti eniten näin, jos kummankaan kartalla ei ole ollenkaan sitä toisen merkkiä edustettuna, tai ylipäätään sen kanssa "synkkaavia" merkkejä tarpeeksi.

Heh...  Kunpa saisin unohtaa koko miehen!  Grin
Tänään taas tuli pari e-mailia, jossa minut ja nykyinen mieheni uhataan pahoinpidellä, saattaa taloudellisiin vaikeuksiin jne. Hän on kuulemma seurannut miestäni ja tietää hänestä kaiken.
Hän huomauttaa vielä, että onnettomuuksia on tapana sattua.  Cry

Miten vääristynyt voi ihmismieli olla..  uglystupid2

Poliisi onneksi tekee voitavansa ja on yhteydessä sen työnantajaan.  police
Eipä tuota oikein tahdo saada oikeuden eteenkään.

Toivottavasti se löytää jotain muuta mielenkiinnon kohteita kuin minä ja jatkaa omaa elämäänsä.  Smiley

Asterix
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 13.04.2006 13:41:49 »

Mitenkähän sinusta pääsisi eroon..?  coolsmiley
100 rituaalia, että sinä ja tuo Härkä viimein löydätte toisenne..?  :Smiley Olenhan tuota sanonut aikaisemminkin, että teissä on jotain aivan uskomattoman silmiinpistävää  sielunsukulaisuutta ja samankaltaisuutta.  smitten

Ajatteles, jos vaikka tämän tarkoitus onkin, että juuri minä yhdistän sinut ja hänet kulkemaan yhdessä rakkauden auvoiseen satamaan...? Cool Cheesy

Asterix
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #13 : 13.04.2006 13:47:25 »

Eikö kukaan muu ole samaa mieltä?

Minusta tämä Asterixin ongelma on aivan silmiinpistävän yksinkertainen ratkaista, häntä vaan ottaa päästä kun joku JOUSKARI uskaltaa sanoa sen suoraan! Mahtoi siinä olla syynsä että tuon härän kiusattavaksi jouduit, et enää pysty edes suututtamaan minua, naurattaa vaan tämä show! Good luck! Enkä sääli ollenkaan!  Kiss Ja lue uudestaan: HÄRKÄ mies on viimeinen vaihtoehto mikä tulisi mieleen! Naurahan jo itsellesi ja lopeta leikki.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2006 13:50:24 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
fusta
Vieras
« Vastaus #14 : 13.04.2006 14:01:47 »

Hei naiset!!1 Grin

Tämä aihe tuntuu jotenkin niin ajankohtaiselta nykyään?

Tutustukaa ihmeessä myös tämän sivun anteihin:

http://www.ihmisyydentunnustajat.fi/it99/vainola.html

smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: