Onpa tullut tämäkin koettua...Enkä ihan heti moista mylllyä kaipaisi
Mulle
sattui 5v sitten ja vieläkin sen vaikutus tuntuu elämässä ja luulenpa että kannan silloin saamiani haavoja elämäni loppuun. Olin mielestäni kypsä, tasainen aikuinen, kaikki hyvin ja olin oikein tyytyväinen elämääni. Sitten vaan yks kaunis päivä, kuin salama kirkkaalta taivaalta, kaikki muuttui. Tuntui kuin pitäisi murtautua ulos koko entisestä elämästä! Koko persoonani, arvoni, moraalini kävivät läpi muutosta. Enkä välttämättä koe muuttuneeni parempaan suuntaan. Tein asioita, joita en olisi koskaan voinut kuvitella tekeväni. Silloin sanoinkin ystävilleni, että olen kuin lumouksen vallassa
Siltä se tuntuikin, aivan kuin en olisi ollut oma itseni
Ihan sekaisin...
Sanottakoon tässä vielä se, että tuohon transiittiin sattui myös rakastuminen ihmiseen, joka ei enää vaikuta elämässäni. Oli "kohtalokkaan" tuntuinen tapaaminen molemmille, emme kumpikaan "halunneet" suhteeseen, mutta joku järjetön vetovoima silloin välillämme oli
En tiedä, oliko se tuon
transiitin ansiota vai johtuuko pelkästään syntymäkarttojemme aspekteista. Niitäkin nimittäin riittää...
Summa summarum-mulla siis tämä transiitti peuhaisi elämän oikein kunnolla sekaisin perusmutia myöten. Karseaa tällaiselle muutoksia inhoavalle ihmiselle
Ei kiitos tommosii transiitteja tänne enää