Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Taas sarjassamme omituinen uni!  (Luettu 2659 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« : 01.09.2012 09:08:04 »

Olin muka kuopiossa kysillä,siellä oli kauheat remontoinnit menossa ja sen tähden synnyttäneiden lapsivuodeosasto oli kahvilan vieressä alakerrassa. Yhtäkkiä näin minun serkun työntävän vauvansänkyä edellään sinne lapsivuode osastolle,katsoi minua mennessään ja nyökkäsi,oli sairaalaan vaatteet päällään ja minä en itseni vaatetusta nähnyt,mutta lähdin sinne perään ja tämä serkku jätti sen vauvan sängyn vauvoineen sinne odottamaan ja itki...kysyin ihmeissäni että mitä se täällä sairaalalla tekee ja miksi se itkee...Kuulemma itkee siksi kun vauva on niin suloinen eikä se ole hänen ja käski katsoa sitä.No sängyssä nukkui poikavauva joka oli kunnossa ja jotenkin niin oman tuntuinen...ja tähän tunteeseen sitten heräsin....Mitähän tämä' mahtaisi tarkoittaa osaisiko kukaan heitää villejä arvauksia Smiley
Kiitos jo valmiiksi smitten
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 01.09.2012 09:48:12 »

Mää taas hatusta vetelemässä täällä...  crazy2 mutta jos villit veikkaukset tosiaan käy niin täältä tulee.

Syntymät ja vauvat unissa kuvaavat usein uusia, tärkeitä alkuja.  Lapsi tuntui omalta ja oli tosi suloinen, tässä näkisin yhteyttä siihen toiseen uneesi jossa myrskyn keskellä olit rauhallinen ja auttelit toisia? Eli jotain suurta ja tärkeää alkaa, tai sitten toivot kovasti alkavaksi.

Jännä tuo että serkkusi toi vauvan nähtävillesi. Itse asiassa öööö... Huh Oisko että näet tuon uuden ihanan alun jotenkin muiden ihmisten avulla/kautta?
Serkkusi itki, no myrsky-unessakin toisilla oli hätä mutta sinä sait heidät turvaan. Ilman heitä et varmaan olisi huomannut miten paljon uskallat.

Synnytysosaston remontti on hauska symboli, oisko että siinä on jotain ihan uutta miten tämä uusi alku tapahtuu ? Smiley Tai että toivot että niin olisi.

Unet kumminkin käsittelevät sekä nykyisiä/menneitä tapahtumia, että omia toiveita ja alitajuisia tunteita.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: