Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Asiat ovat hullusti  (Luettu 11817 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
unelmassa
Vieras
« Vastaus #15 : 03.09.2012 15:06:36 »

Unelmassa, oli muuten tosi hyvä blogi tuo laittamasi ja se kanavointi itsemestaruudesta!  smitten Kiitos, laitanpa tuon suosikit-palkkiini.

Luulen, että henkimaailma on yhtä sekaisin oleva paikka kuin tämä Telluskin. Se selittäisi sen, että useinkaan kanavoinneissa tai henkilökohtaisissa tulkinnoissa ei ole paljoakaan asiasisältöä. Oikeastaan kaikki tulkinnat, joita minulle on tehty, tuntuvat ajatustenluvulta. Voisiko olla niin, että jälleensyntymän ajatuskin kehitysoppeineen on meille toisella puolella syötetty ajatus? Ehkä kaikki ei olekaan toisella puolella niin hyväntahtoista vaan kauniiseen asuun puettua manipulointia?

Mulle on myös tullut tuo ajatusluku, telepatia, mieleen henk. koht. kanavoinneissa. Miksei se sitäkin ainakin osittain voisi olla...

Sielu kehittyy ja vastaanottaa kaiken tarvitsemansa ja haluamansa opetuksen monella eri tapaa. Jos haluaa/tarvitsee oppia manipulaatiosta, niin se vastaanottaa manipulaatiota henkimaailmasta tai fyysisestä.  Monesti mietin, että niin ylhäällä kuin alhaallakin. Se ei eroa juurikaan tästä maailmasta, koska me koemme sen omien halujemme mukaisesti.

smitten

Oleppa hyvä..juu no sä oot saanu tommosetkin lahjat,mullakin jonkun verran tuota telepatiaa ja jotakin muita tuntemuksia.. Shocked   Cheesy     angel angel
 smitten smitten smitten
tallennettu
hemuliini
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 03.09.2012 16:33:29 »

Täällähän oli monenlaista katsantokantaa, hyvä juttu.

Jäin vain miettimään intuitiota ja asioiden "oikealta tuntumista".

Usein tuntuu, että ihminen kokee oikeaksi ja hyväksi sellaisen tiedon, joka jollain tavalla on jo ennestään sopusoinnussa hänen kokemustensa tai uskomustensa kanssa. Uutta ja poikkeavaa tietoa voidaan pitää vääränä vain sen vuoksi, että se ei tunnu sopivan entiseen maailmankuvaan. Kun ihminen on päättänyt, mihin hän uskoo, siitä tulee sisäinen rauha. Maailma on järjestyksessä. Mieleeni tulee tästä esim. tuntemani uskovaiset. Ihailen heidän sisäistä rauhaansa, vaikka en heidän maailmankatsomustaan jaakaan. Ovatko heidän "uskomuksensa" esim. historiantutkimuksen valossa kestäviä (=totta), onkin sitten ihan eri juttu.

Ehkä totuuden löytäminen onkin vain sitä, että ihminen on lopettanut etsinnän liian aikaisin?
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #17 : 03.09.2012 16:34:12 »

Oleppa hyvä..juu no sä oot saanu tommosetkin lahjat,mullakin jonkun verran tuota telepatiaa ja jotakin muita tuntemuksia.. Shocked   Cheesy     angel angel
 smitten smitten smitten

Tai siis mä tarkoitin yleisesti ottaen tulkintoja, että varmaan telepatiaa käytetään niissäkin. Varmaan vaikeaa erottaa miten se tieto tulee ja keneltä. Meedio-istunnoissa tai muissa henkikanavoinneissa olisi kyllä hyvä saada täysin se tieto siltä sielulta, jota  kanavoidaan, eikä siltä asiakkaalta, joka sitä kysyy, koska silloin se tieto voi tulla asiakkaan egolta telepatian avulla... tai siis jotenkin näin.  Huh  

smitten smitten smitten

muok. viä, että meedioinut olen itekin ja tiedän, että on vaikeeta erottaa miten se tieto tulee, mut varmaan siis muillakin meedioilla on myös vaikeaa erottaa. huh, onpa vaikeaa kirjoittaa selkeesti nyt... Telepatia on muuten jotenkin viime aikoina voimistunut mulla tai että tietää, mitä joku sanoo tai tekee kohta ja kuka soittaa pian jne.
Ok..ja jeps noin se voipi olla.. smitten   juu..näin et nyt soi kohta puh..ja niin se sit soikin.. Cheesy          smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #18 : 03.09.2012 17:00:25 »

Minä en usko, että on olemassa henkimaailmaa sellaisena kuin ihmiset sen ovat määritelleen olevan. Sellaisena, että siellä olisi erillisiä henkiä, joilla olisi jonkinlainen ihmismäinen tahto ja tarkoitukset toimissaan. Minusta ihmiset ihmistävät liikaa kaikkia jumalkäsitteitä kuten myös tätä asiaa. En myöskään usko, että yksikään henki puhuu suoraan kenenkään ihmisen kautta. Tuolla jo puhuttiin kuinka kanava aina vaikuttaa sisältöön. Mutta myös, ei sen hengen tai mitä itse kutsuisin vain yleiseksi energiaksi, tarvitse puhua kenenkään kautta, sillä suorimman viestin se pystyy antamaan jokaiselle suoraan heidän virittäytyessään kuuntelemaan tätä energiaa ja tuntemaan sen sydämessään. Ei henkimaailmalla minusta ole mitään tarvetta jakaa jotain sanomaa, sekin on varsin ihmismäinen piirre. Lähinnä vain jotkin ihmiset ovat halunneet jakaa itse samaansa viestiä. Ja tämä viesti on aina tämän ihmisen itsensä saama viesti, ei suora viesti kaikille. Suoran viestin voi saada hiljentymällä itse. Ja kaikkein suurin este tälle viestillehän on siinä omassa itsessä. Itsessäkin on jo niin monta kerrosta, jotka toimivat eri suuntiin.
Minun ajatukseni..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #19 : 03.09.2012 17:05:14 »

Oma ajatukseni on aina ollut myös se, että miksi pitäisi edes saavuttaa se absoluuttinen totuus?
Eikö se tässä ihmiselämässä riitä, että löytää sellaisen totuuden, jonka kautta pystyy elämään itselleen hyvän elämän?
Niin kauan kuin on levoton, voi etsiä, mutta pysähtyäkin saa jos haluaa. Etsimisen voi myöhemmin aloittaa uudestaankin, jos sitä siinä hetkessä haluaa.
tallennettu
hemuliini
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #20 : 03.09.2012 17:32:07 »

Ilman absoluuttista totuutta ihminen ei voi todella olla vapaa ja käyttää valinnanvapauttaan. Parhaansa toki jokainen voi tehdä niillä tiedoilla, jotka hänellä on. Tämä koskee mielestäni kaikkea elämässä. Faktat on tiedettävä, jotta voi tehdä päätöksiä, hyviä tai huonoja.

Jos ajatellaan asioita ihan käytännön tasolta muutaman vuoden takaa, uskon, että niiden narkolepsiaan sairastuneiden lasten vanhemmat olisivat halunneet saada absoluuttisen tiedon rokotuksen haittavaikutuksista. Kaikissa maissahan ihmisiä ei rokotettu ensinkään, täällä ihmiset suorastaan jonottivat päästäkseen piikitettäviksi.

Miten tämä sitten liittyy henkisiin asioihin? Uskon, että niin ylhäällä kuin alhaalla. Asioiden oikeaa laitaa en tiedä tietenkään, kunhan vaan pohdiskelen.

« Viimeksi muokattu: 03.09.2012 17:59:02 kirjoittanut hemuliini » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #21 : 03.09.2012 17:39:15 »

Oleppa hyvä..juu no sä oot saanu tommosetkin lahjat,mullakin jonkun verran tuota telepatiaa ja jotakin muita tuntemuksia.. Shocked   Cheesy     angel angel
 smitten smitten smitten

Tai siis mä tarkoitin yleisesti ottaen tulkintoja, että varmaan telepatiaa käytetään niissäkin. Varmaan vaikeaa erottaa miten se tieto tulee ja keneltä. Meedio-istunnoissa tai muissa henkikanavoinneissa olisi kyllä hyvä saada täysin se tieto siltä sielulta, jota  kanavoidaan, eikä siltä asiakkaalta, joka sitä kysyy, koska silloin se tieto voi tulla asiakkaan egolta telepatian avulla... tai siis jotenkin näin.  Huh  

muok. viä, että meedioinut olen itekin ja tiedän, että on vaikeeta erottaa miten se tieto tulee, mut varmaan siis muillakin meedioilla on myös vaikeaa erottaa. huh, onpa vaikeaa kirjoittaa selkeesti nyt... Telepatia on muuten jotenkin viime aikoina voimistunut mulla tai että tietää, mitä joku sanoo tai tekee kohta ja kuka soittaa pian jne.
Ok..ja jeps noin se voipi olla.. smitten   juu..näin et nyt soi kohta puh..ja niin se sit soikin.. Cheesy          smitten

Pari jutskaa tännäänki tapahtunu..niinku aattelin.. :Smiley Cheesy    smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #22 : 03.09.2012 18:03:58 »

Onhan maailma rakentunut niin, että kaikessa ei mitenkään voi tietää absoluuttista totuutta. Siksi tuo mielenrauhaa se, että hyväksyy ettei koskaan löydä sitä. Päätökset on tehtävä rajallisissa olosuhteissa.
Kuitenkin, voihan etsintä olla jollekulle se pääasia, intohimo, elämäntehtävä?
Tai, monet uskovat sen oman sopivan totuuden löytäessään löytäneensä absoluuttisen totuuden. Koskaan ei silti oman totuutensa löydettyä saisi vähätellä muiden totuuksia vääräksi.
Koska jos ihan tosissaan aletaan ajattelemaan, todennäköisesti kaikkien meidän totuudet ovat väärässä.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: