Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousumerkkinä skorpioni  (Luettu 11691 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
lawie
Vieras
« : 05.09.2012 15:41:11 »

onko täällä muita nousu skopuja? :--)

minusta on sanottu
- murhaava katse
- silmät paljastaa kaiken
- tumma, raamikas.
- pelottava

Allekirjoitan myös että annan itsestäni salamyhkäisen, pelottavan kuvan, joskin myös osalta vetovoimaisen kuvan. Olen erittäin tunteellinen, ja intohimoinen, mustasukkainen, henkinen yhteys on tärkeä. Ja paljon muita ominaisuuksia!
pelotan ihmiset ympäriltäni :c epäilen että eräs mukava mieshenkilö on nousu härkä koska vetovoima ja kuvaukset täsmäävät..
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 20.09.2012 09:43:34 »

Kyllähän se varmaan tuollaista on. Mutta kartan muut ainekset sitten pehmittää tai päinvastoin.

Kerran kysyin eräältä ryhmältä astrologian harrastajilta, että voisivatko he kertoa jotain hyvää skorpionista, niin pöydän valtasi vain syvä hiljaisuus. Joten eika vaikuttava tämä skorppari-merkki on.

Itsellä skorpioninousu on lähellä jousimiestä, jossa minulla on taas Jupiter huoneessa 1. Tämä heijastaa minuun paljon jouskarimaisuutta. Eli sekin kertoo jotakin, missä asteissa nousumerkkisi on ja mitkä aspektit sillä on. Kuten minulla AC neliö Kuu ehkä tekee sitä salaperäisyyttä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
lawie
Vieras
« Vastaus #2 : 30.09.2012 21:43:21 »

Kyllähän se varmaan tuollaista on. Mutta kartan muut ainekset sitten pehmittää tai päinvastoin.

Kerran kysyin eräältä ryhmältä astrologian harrastajilta, että voisivatko he kertoa jotain hyvää skorpionista, niin pöydän valtasi vain syvä hiljaisuus. Joten eika vaikuttava tämä skorppari-merkki on.

Itsellä skorpioninousu on lähellä jousimiestä, jossa minulla on taas Jupiter huoneessa 1. Tämä heijastaa minuun paljon jouskarimaisuutta. Eli sekin kertoo jotakin, missä asteissa nousumerkkisi on ja mitkä aspektit sillä on. Kuten minulla AC neliö Kuu ehkä tekee sitä salaperäisyyttä.

Näin! Itselläni on 6' ja aspekteja en nyt just muista, mutta voin tsekata!
tallennettu
DonnaGloria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 03.10.2012 10:11:41 »

tytär on nousu skorppiooni, kuu kauris, aurinko jousimies ja venus skorppiooni. pitää muistuttaa välillä että tunteista saa puhua ja ne saa näyttää. tarkkaileva tuntosarvi. vaistoaa asiat helposti. ehkä vähän pelottava.  Wink
tallennettu
mehmet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 03.10.2012 13:04:25 »

Täällä yksi noususkopu ja lisäksi venus aspect_con jupiter aspect_con askendentti skorpioni. Myös aurinkoaspect_con merkurius aspect_conpluto. Skorpparipiirteitä enemmän kuin tarpeeksi. coolsmiley

En ole tumma enkä raamikas, johtunee tuosta Venus-Jupparista nousussa ja Neptunuksesta 1.huoneessa. Mutta en todellakaan ole niin kiltti ja mukava kuin ensisilmäyksellä vaikuttaisi.

Kerran kysyin eräältä ryhmältä astrologian harrastajilta, että voisivatko he kertoa jotain hyvää skorpionista, niin pöydän valtasi vain syvä hiljaisuus.

Ei kai kukaan uskalla sanoa mitään skorppareista ääneen, kun ne käy yöllä puukottamassa sut sen jälkeen. Grin

Mun pojalla on tosi painottunut 8. huone ja vielä omassa merkissään skorpparissa. Siellä stelliumissa pluto, venus, jupiter ja kuunsolmu ja lisäksi merkurius. Tunnen aikas syvää sielujen sympatiaa hänen kanssaan. Mennään tosi sanattomalla tasolla kommunikoiden tosiaankin. Wink Puolin ja toisin vaan tiedetään toisistamme asioita. Kovin eri tavalla sujuu yhteiselo toisen lapseni kanssa, joka on kommunikointimielessä "helppo", ilmaa löytyy hänen kartalta eniten ja hän onkin hyvin suorapuheinen ja konstailematon.
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #5 : 03.10.2012 15:35:15 »

Äitini on  askendentti skorpioni ja kovin pisteliäs sellainen. Voimakas nainen.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 03.10.2012 15:43:53 »

Kamalia puhutte!  Shocked

Ajatella että jos ei itsestä huomaisi tuollaista pisteliäisyyttä. Ei kai me. Toista katsotaan kuin peiliä sitten ja morkataan!  :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 03.10.2012 16:46:24 »

Mä en ole ite askendentti skorpioni. Muuten hyvin skorpioni-painotteinen kartta, pluto aspect_con askendentti ja tältä pohjalta ehkä ymmärrystä askendentti skorpioni-ihmisiä kohtaan. Ja sitä ne mun mielestä tarvii, ymmärrystä. Ainakin mulle aika läheinen askendentti skorpioni. Tumma, mustapartainen, isokokoinen mies, tuijottava katse ja hyökkäävä asenne. Ja mä en nyt siis tarkota, että kaikki askendentti skorpioni:t olis hänen kaltaisia. Me tullaan juttuun ja tapellaan vuorotellen. Mulla on niin paljon pluto-voimaa takana, että uskallan kyseenalaistaa hänen mielipiteensä ja sanoa vastaan. Siihen hän ei ole tottunut ja on sen itsekin myöntänyt. Hän sanoo olevansa herkkä ja empaattinen ihminen ja mä kerron, että hyvin pitää sen puolen piilossa. Uskon, että hänessä sekin puoli kyllä on, mutta se jää tuon askendentti:in alle. Hän on tyyppinä kiinnostanut mua niin olen tutustunut häneen paremmin, mutta uskon että moni pysyy turvallisen etäisyyden päässä. Aina se tulee juttusille, vaikka olisin lyönyt luurin korvaan edellisellä kerralla ja päinvastoin. Haastetaan toisiamme, minkä koen kasvattavaksi. Mutta on se raskastakin välillä. Eikä johdu pelkästään meidän skorpionimaisuudesta. Meillä on molemmilla paljon kiinteää kartalla, niin otetaan senkin takia mittaa toisistamme. Tuntuuko teistä askendentti skorpioni-ihmisistä, että tulette usein väärinymmärretyiksi? Kun mulle tulee tosta mun tuntemasta askendentti skorpioni-miehestä mieleen joku puhiseva villieläin, jonka luottamus pitää ansaita, jotta näkis sen kuoren alle. Kärsivällisyyttä vaatii kyllä. Ehkä just aurinko skorpioni kiinnostuu tutkimaan ja voi sanoo, että tuntee ne sen temput Grin
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 04.10.2012 00:00:26 »

Ehkä skorpioni näkee pintaa syvemmälle ja puhuu sitä myöten. No varmastihan toinen loukkaantuu. Näkisin, että skorpioni menee liian lähelle toisen reviiriä. Ei tarkoita tuppaantua, mutta kun elämä on hänelle niin tuttua.  :Smiley Useimmiten se kaikki tarkoittaa, että 'tiedän, ymmärrän'. Mitä toinen ei ymmärrä.

Eikö olekin selvää kuin vesi!  Grin
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 04.10.2012 10:05:27 »

Tuosta tulee mieleen minun tuplaskorpparipoika, joka on vielä sinkku ja sanoo, että ei jaksa niitä tyttöjen hehheh, vaatii syvällisempää ja todellisempaa keskustelua. Kait sinkkuna pysyy.  Sad
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mehmet
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 04.10.2012 12:31:26 »

Piti vielä mainita esimerkki hyvästä skorppariystävästä, kylläkin  askendentti leijona, mutta  aurinko ja melkein kaikki pers. planeetat  skorpioni lisäksi  pluto aspect_con mars  aspect_con askendentti. Hänpä tässä tempaisi kesällä ja lähti matkalle, mutta ei halunnut kenenkään siitä tietävän (näitä skorpparisalaisuuksia, älä kysy) ja jopa lähetti mulle postikortin matkanvarrelta paikkakunnalta, missä oli koneen vaihto, terveisien kera, että täällä ollaan ja mukavaa on. Vasta jälkeenpäin kävi mutkan kautta ilmi, että oli ollut ihan muualla reissussa. Mitään varsinaista syytä salata tätä matkaa ei ollut. Tämä on vaan niin tyypillistä hänelle. Saa ehkä jotain vallantunnetta siitä, että toiset luulevat hänen olevan/tekevän jotain muuta, kuin tosiasiassa tapahtuu. Älyttömän kompleksinen tyyppi muutenkin tämä tapaus.  Grin
tallennettu

Aur, Merk, Mars Neitsyt
AC + Venus + Jup Skorpioni
Kuu Vesimies
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #11 : 04.10.2012 13:53:20 »

Kamalia puhutte!  Shocked

Ajatella että jos ei itsestä huomaisi tuollaista pisteliäisyyttä. Ei kai me. Toista katsotaan kuin peiliä sitten ja morkataan!  :Smiley

Lähinnä tarkoitin täälä pisteliäisyydellä sitä, että äitini ei osaa katsoa positiivisia puoliani yhtä helposti, vaan hän näkee minussa ensimmäisenä ne epätäydelliset asiat, jotka hänen mielestään tulisi korjata tai joille minun pitäisi tehdä jotain. Hän ei luultavasti ymmärrä, että olen näyttämässä hänelle hänen omia heikkoja kohtiaan, joille hänen tulisi olla armollisempi.

Tämä äitini ominaisuus vain ajaa minua kauemmas hänestä, vaikkei hän sitä haluaisi. Sääli.

Edit:
Itsellänihän on tupla-skorppari tytär (  aurinko skorpioni kuu skorpioni ) ja häntä yritän opetella käsittelemään arvokkaasti etten sortuisi samaan arvosteluun, jota itse olen saanut.
« Viimeksi muokattu: 04.10.2012 13:55:13 kirjoittanut SanctAstra » tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 04.10.2012 20:10:15 »

Niinpä...

Minulle sanottiin yhdellä astr.kurssilla, että skorpionin äidiksi valitaan, tulevat, eksyvät (miten lienee) aivan erityiset ihmiset.  :Smiley
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #13 : 05.10.2012 02:53:07 »

Niinpä...

Minulle sanottiin yhdellä astr.kurssilla, että skorpionin äidiksi valitaan, tulevat, eksyvät (miten lienee) aivan erityiset ihmiset.  :Smiley

Mun toinen lapsista on  askendentti skorpioni, toinen  kuu  skorpioni  aspect_con pluto , mahdan mä olla todella erityinen...  :Smiley

Mun miesystävä on kans   askendentti skorpioni,  mutta hällä on  neptunus ihan asteen päässä nousulta, niin että sitä NousuSkorpionin terävää katsetta hänellä ei ole.  Kaikissa näissä mainitsemissani henkilöissä on se vahva omien asioiden omana pitäminen, heidän asioistaan ei saa puhua, eivät halua olla puheenaiheena. 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
lawie
Vieras
« Vastaus #14 : 09.10.2012 14:49:21 »

Haha allekirjoitan teistä monta! Ihme kun siskonikin on noususkopu asteilla jotain 24, ja en havaitse hänessä oikeen mitään skorpparia?
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: