Moi vaan fux
Juu, itsekin tässä koitan akateeminen olla, mutta se asenne on pakko ottaa että kaikkea ei vaan kerrota kaikille.
Itse olen miettinyt, että se että planeettatransiitit ja yksisarviset ja enkelit pitää jättää tutkimustyön ulkopuolelle, ei lopulta ole kummempi asia kuin se että tutkimustyössä useinkin jätetään "maallisempiakin" asioita pois laskuista työn yksinkertaistamisen nimissä.
Se on valitettavaa, että tiede kohtelee asioita joita toistaiseksi ei osata mitata tai joilla ei osata tehdä kokeita, kuin niitä ei olisi olemassa
ollenkaan. No, se on nyt tätä, työtä tehdään sen tämänhetkisillä säännöillä.
Itse en ajattele erityisesti kilpailevani toisella tavalla ajattelevien kanssa, kunhan katsellaan maailmaa jokseenkin eri vinkkelistä ja on eri selvitymiskeinot. Tuntuu toki hölmöltä, että aika moni tuntemani ateisti esim. käyttää stressaantuessaan suuria määriä päihteitä, ja ihan avoimesti ihmettelee sitä jos joku ei vastaavassa tilanteessa käytäkkään. Voisi nääs kärjistäen kysyä, että jos ateismi on niin
järkevää, niin onko se sitten järkevää että ottaa krapulat ja kännimokat ja vahingossa tyhjäksi ryypätyn tilin, kun voisi myös ilmaiseksi ja itseään sairastuttamatta saada iloa vaikkapa rukoilemalla enkeleitä tai tasapainottamalla energioitaan? Onko se viinalla saatu naureskelu tosiaan jotenkin järkevämpää ja aidompaa?
Noh, parempi silti pitää vain pää kiinni.
Onneksi vapaa-ajalla ei ole pakko hengailla niiden samojen tyyppien seurassa joita päivisin näkee. Kyllähän se ahdistavaksi käy, jos ei kenellekään voi puhua avoimesti.
Tervetuloa siis palstalle, toivottavasti viihdyt