Tuntui että tunti oli ihan liian lyhyt aika mutta puhuin koko ajan käyden läpi vanhoja kakkoja kuin näitä nykyoireitakin. Mukava lääkäri ja tosi kummallinen annostus noilla pillereilla esim yhtä otetaan joka aamu, toista torstaisin ja sunnuntaisin sit kolmatta tiistaisin ja lauantaisin jos nyt oikein muistan.
Täytyy tehdä lukujärjestys.
Pössyttely täytyy lopettaa viideks viikoks koska kuulemma haittaa. No ei haittaa mua jos noi pilsut toimii.
Parin viikon kuluttua pitäis tuntea jotain kevennystä näissä energioissa ja aloitusoire joka ei niinkään naurata on että kammottavan pms-naisen paluu on todennäköinen alkupäivinä.
Hitto just alkoi menkat ja sit palaa taas käpy roihuten
Näin mua infottiin. Toisaalta l-h puhui kiukusta ja siitä" tavarat seinään ja perkeleet esiin" olosta eli ei sitä kauheeta "itkettää kun joku sanoo kissa"oloa jolloin tuntee itsensä täysin hormonal vammaseks
Varoitin miestä etukäteen :
Voi toki olla ettei tule mitään ns. aloitusoiretta.
Ihanat energiat siinä mestassa vaikka on ihan stadin ytimessä, siellä on harmonista. Kiviä, viherkasveja, isot pehmeesti valaistetut huoneet ja miellyttävä tunnelma
L-h kirjoitti reseptin niille kolmelle dropille jotka sain mukaan sit hoitajalta. Saattoi mut hoitajan luo ja sanoi et ota yhteyttä viiden viikon kuluttua. Se siinä.
Eka aloitettava on ipeca d30. Tää varmaan oksennusfobiaan. Miks muuten määrättäis oksetuslääkettä?
Katotaan mitä tapahtuu... On tää kyllä niin ihmehoitotapa mutta kun on aiemminkin parantanut ja PAHAN jutun vielä niin kyl mä tälläkin kertaa uskon