Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uni Leijonista ja lohkeilleen maalin poistamisesta + maalaamisesta  (Luettu 4455 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
pretty
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 10.09.2012 13:03:40 »

Uusi rekisteröity käyttäjä esittäytyy. Löysin tämän foorumin etsiessäni tulkintaa erittäin vahvalle unelleni. Sunnuntain vastaisena yönä näin unta seuraavasti:

Olin unessa asunnossa jossa olen 10 vuotta sitten asunut. Seison keittiön ja eteisen oviaukossa tikkailla ja maalaan ovi-aukon yllä olevaa kamalaa punaista väriä piiloon. Huomaan että punainen väri on lohkeillut ja irtoaa isoina paloina. Maalaan päälle telalla valkoisella maalilla. Huomaan samalla että vieressäni on iso uros leijona joka katsoo minua. En koe pelkoa mutta käännän sille kuitenkin kylkeni enkä tuijota sitä takaisin silmiin. Haluaisin koskettaa sitä mutta en kuitenkaan halua. Aistin että asunnossa on paljon muitakin leijonia, ainakin yksi kaunis naaras. Pyydän ystävääni joka on makuuhuoneessa apuun ja varmistan häneltä että leijonat ovat kilttejä. Herättyäni koen todella voimakkaan ja voimistavan tunteen. Pelkoa tai hätää en tunne lainkaan.

Miten tätä unta tulisi tulkita?

tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 10.09.2012 19:49:19 »

Tapahtuiko tuohon aikaan kun asuit kyseisessä asunnossa jotain merkittävää, ehkä jonkinlainen muutos tai ikäväkin kokemus jonka kuitenkin olet kääntänyt vahvuudeksi? Jotain josta olet vahvistunut, ehkä tarvitsit tuolloin leijonan rohkeutta tai voimaa, tukea.. Se mikä ei tapa vahvistaa- tyyliin? Eikä tarvitse olla oikeastaan kyse juuri 10v sitten tapahtuneesta asiasta vaan ylipäätään muutosprosessista jonka kautta olet voimaantumassa..
Mieleen tuli myös parisuhteeseen liittyvät, ns. sydämen asiat..

Tässä mielikuvia ja ajatuksia joita putkahti päähän.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2012 19:55:40 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
pretty
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 11.09.2012 06:49:54 »

Kiitos Lilim* vastauksestasi! Kylläpä meni mielenkiintoiseksi!

Tapasin tuohon aikaan mieheni ja asuimme asunnossa yhdessä kuukauden verran. Muutimme sieltä kuitenkin rasismin takia pois. Olemme nyt olleet vajaat 10 vuotta naimisissa. Aikaan mahtuu paljon ylä- ja alamäkiä, miehen pettämistä ja siitä selviytymistä sekä yhdessä jatkamista. Viime ajat nuo uskottomuudesta johtuvat tunteet ovat taas nostaneet päätään ja olen pohtinut eroa paljon. Siihen liittyen ja samalla liittymättä olen myös ollut yhteydessä ns. elämäni rakkauteen. Suhdetta en ole hakemassa mutta keskustelujen antama voima on ollut mieletöntä ja vahvistavaa. Jännää että käytät sanontaa "se mikä ei tapa vahvistaa". Sen mukaan olen aina ajatellut eläväni - nyt on kuitenkin sellainen tunne että kysyn päivittäin itseltäni pitääkö sen vahvan aina olla minä? Eikö joku joskus voisi olla vahva minun puolestani?

Ehkä nuo Leijonat ovat mukanani ollakseen vahvoja puolestani...
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 11.09.2012 17:45:07 »

Leijona jos joku on vahva voimaeläin, kunnioitusta herättävä ja voimakas. Tuo että urosleijona katsoo sinua silmiin olematta kuitenkaan uhkaava kuulostaa hienolta, niinkuin haluasi sinun tietävän että täällä ollaan, sinussa itsessäsi on naarasleijonan voima  Wink

Tuo maali ja värit ovat kiinnostavia. Punainen värinä kuvastaa vihaa ja agressiota tai vastaavasti rakkautta ja intohimoa. "Ruma punainen, lohkeileva väri", rakoileva rakkaus? Ja se että maalaat päälle isolla telalla valkoista väriä. Puihdistavaa, kirkastavaa valkoista, uutta alkua.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
pretty
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 12.09.2012 08:40:10 »

Kiitos Lilim*. Tulkintasi tuntuu oikealta - nyt pitäisi sitten löytää se sisäinen naarasleijona ja ryhtyä tekemään muutoksia. Olen tosi iloinen että jaksoit vastata, nyt on jo jotenkin helpompi hengittääkin.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 12.09.2012 09:36:53 »

Kiva kuulla  smitten kyllä nuo unet loppujen lopuksi aika helpolla itselle sitten aukeaa kun joku vähän avittaa.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: