Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunus kuu oppositio  (Luettu 4938 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Faery
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 11.04.2006 21:08:46 »

Voisitteko kertoa kyseisestä aspektista. Sainkin jo toisaalta kuulla, että kyseinen aspekti tekee ihmisestä todella herkän imemään itseensä muiden tunteita. Olenkin todella paininut näiden ulkopuolisilta energioilta suojautumisen kanssa. Mikään ei vain ole tähän asti tuntunut auttavan. Mitä muuta kyseiseen aspektiin voisi sisältyä? Kaikki lisätieto aiheesta tulee tarpeeseen, sillä yhtäkkiä tuntuu, että tuo oppositio on pyörittänyt minua vuosia minulle lainkaan avautumatta.  venus kuu siis  aspect_con 11. huoneessa   kaksoset ja  aspect_opp  neptunus  jousimies 5. huoneessa.
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
tonde
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 14.04.2006 14:21:04 »

Sitähän se päällimmäisenä teettää, että olet psyykkisesti todella herkkä ja avoin. Positiivisessa mielessä se luo taiteellisuutta (tuo Venuskin mukana) ja korostaa henkisiä ihanteita. Usein se vaan korostaa niitä ihanteita liiaksi ja ihminen joutuu omien tunteidensa saartamaksi. Herkkyys ulkopuolisia tunteita kohtaan voi ilmetä myös pohjattomina kuvitelmina siitä, mitä toiset sinusta ajattelevat jne. Jos nuo Neptunus ja Venus muodostavat myös opposition, olet sitten ehkä vielä melko idealistinen tunne-elämän ajatuksiin ja toiveisiin parisuhdeasioihin liittyen.

Koeta kääntää se avoimuus eduksi, jottei sinusta kehity neurootikkoa. Toiset ihmiset ovat useimmiten aivan tavallisia ihmisiä; koeta nähdä heidät aivan tavallisina eikä omien ihanteittesi mukaisina tai sellaisina, että heti mietit, mitä he haluavat sinusta. Moni voi kyllä halutakin kaikenlaista, muttei kaikkea kannata noteerata. Maalaa tai piirrä ajatuksesi. Muuta en tuosta nyt osaa sanoa, kartasta kun pitäisi nähdä kokonaisuus. Opposition voi kuitenkin mielestäni kääntää eduksi.

Sinulle pitäisi jostakin hommata Saturnus-lasit silmille realisoimaan tilannetta. Ehkä se Saturnus tulee jonkin transiitin muodossa...hymyä!
tallennettu
Faery
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 14.04.2006 14:55:06 »

Kiitos Tonde. Hymyilen täällä hyvin leveästi! Olen nimittäin hommannut itselleni saturnus-lasit aviomiehen muodossa Cheesy Kyllästyin miessuhteisiin pettymiseen ja päätin, että valitsen hurmaavan rentun sijaan kiltin, kunnollisen ja hyvää isäainesta olevan miehen. En ole katunut, sillä kaurismies on kaikkea sitä mitä aiemmat miehet eivät ole olleet: luetettava ja vastuullinen!

Aika osuvasti kirjoitit ja aivan oikein arvasit tuon alanikin- taidealalla nimittäin työskentelen! Onneksi en ole ollut ihmisten suhteen neuroottinen kuin synnytyksen jälkeisessä masennuksessa (liekö tuo venus/neptunus oppositio selittää sen). Yleensä tähtimerkkini oinas ja nousumerkki leijona pitävät itsetunnon kohdallaan ja uskon ihmisten pääsääntöisesti pitävän minusta. Sen sijaan itseäni kohtaan minulla on ihanteita liiaksikin. Useina ajattelen muita niin paljon, että vaadin itseltäni täydellistä tunteiden hallintaa. Vihaan ylikaiken ihmisiä, jotka pilaavat päiväni esim. kiukuttelemalla työpaikalla Wink

Toki saat vilkaista karttani, jos vain suinkin viitsit! En vain ole oikein kehdannut sitä täällä pyytää, kun pyytäjiä tuntuu muutenkin olevan yllin kyllin Smiley Nyt kuitenkin olen elämäntilanteessa, jossa saisin suurta apua kaikesta neptunukseen ja noihin tunneasioihin liittyvästä.

Syntymäaika siis: 15.04.1975 11:40 Helsinki, nkl.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2006 15:11:32 kirjoittanut Faery » tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 14.04.2006 15:11:51 »

Piti oikeen hierasta silmiä, kun luin tämän ketjun  Shocked!

Faery, täällä ilmoittautuu kohtalotoverisi. Minullakin on  neptunus aspect_opp venus ja suhteet olleet sen mukaisia. On hakattu päätä ideaaliseinään oikeen kunnolla. Ratkaisin homman just kuten sinäkin, eli saturnusmies oli minullekin oikeen huippulöytö! En ole minäkään pätkääkään katunut valintaani. Ihme, etten tajunnut jo aiemmin...

*täälläkin hymyillään muikena*
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #4 : 14.04.2006 16:29:20 »

Hih, minulla on syntymäkartalla  venus aspect_squ neptunus ja toden totta, rakkauselämässä on ollut sotkuja! Nuorempana varsinkin olin hyvin idealistinen ja ihastuin aina vääriin miehiin... Tuossa aspektissa (oli se sitten oppositio tai neliö) tunteet ovat voimakkaat, mutta rakkaudesta saattaa olla harhakuvitelmia, jotka voivat johtaa todellisuudenpakoon.

Kuun ja Neptunuksen oppositio taas voi tuottaa harhakuvitelmia oman itsen suhteen, pahimmillaan henkilö altistuu psyykeä kiihittoville aineille ja saattaa käyttäytyä neuroottisesti...  Neptunuksen sijainti 5.huoneessa taas vaikuttaa myös ihannekumppaniin, joten todella hieno valinta tuo Kauris!

Niin se kävi minullekin, viimein löysin Kauris-miehen, jonka kanssa on turvallista ja mukavaa!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: