Ollaan me aiiika vaikeita me Ravut
Aattelehan....ei haluta, halutaan, ei haluta. Tuuliviirimäisyyttä tämäkin :
On niillä miehillä meissä pähkäilemistä
ainakin luulisin.
Kyllä mie ymmärrän sua Yellowstar oikein hyvin - Rapu ymmärtää Rapua.
Minun Kaksoseni oli toissapäivänä niin lämmin ja innostunut viesteissään, mutta eilen taas jotain oli tapahtunut hänessä (yön aikana), ettei hän edes moikannut mulle ohiajaessaan - oli tosi vihaisen näköinen. Ei vastannut viestiini, jossa kerroin, että hän näytti vihaiselta.... Onko hänen vaikea tunnustaa olevansa vihainen ja kärsimätön??? Oonhan sitä itsekin! Itseänikin tämä elämäntilanne ahdistaa, kun en löydä asuntoa tältä paikkakunnalta ja se estää minua eroamasta miehestäni... Siitä oli siis kyse toissapäivänä - hän kysyi: "Mites se asuntoasia??" Ja sit kun kerroin miten vaikeeta on ollu löytää asuntoa, niin hän sulkeutui.... Vaikka en ihmettelekään. Itellänikin on ihan pala kurkussa, kun tilanne on näin umpikujassa
Mies on sanonut nyt tosiaan vihdoin ja viimein, että hän on innostunut hänelle julkistamastani talohaaveestani ja sanoi myös, että on kantanut surua jo pitkään elämänkohtalostani...ym. NIIN ARVATKAA VAAN AHDISTAAKO, kun tilanne ei tunnu liikahtavan eteenpäin ei sitten millään.
Vaan kai se pitäisi oikeesti nyt pystyä laittamaan nuo ajatukset hyllylle, niinkuin Seppo Tanhua Rapuja Viikkovillityksessä kehottaa tekemään....
ja luottamaan elämän automaattiohjaukseen. Uranus kolmio Jupiter antaa vesimerkeille takuuvarmasti myötätuulta, vaikka nyt tuntuukin, että tuuli seisoo merellä...
Lisäksi on Uranus kolmio Aurinko meillä joten miksiköhän me ei tässä nyt vaan osata luottaa, että elämä kantaa?
Kaksosmiehellä(ni) on Jupiter yhtymä Jupiter nyt ja sehän merkkaa, että hän on aloittelemassa jotain suurta 12 vuoden rupeamaa omassa elämässään
Voisiko se olla meidän projekti - iiiiiik!? Hänellä on myös Jupiter nyt AC:llä eli jotain itseen kohdistuvaa "laajenemista" kai odotettavissa kohdallaan? Pelkkää lihomista vai oisko jotain jotain suurempaakin? Sanokaas mielipiteitä?
Lisäksi hänellä Jupiter neliö Mars...ja siitä sanotaan mm: "Nykyiset olosuhteet tuntuvat sinusta ahtailta, ja haluaisit kiihkeästi laajentaa näköalojasi. Sinulla on voimakas tarve saada aikaa enemmän ja irrottautua rajoittavista tekijöistä, joten voit innostua etsimään uutta työpaikkaa tai sellaista asuínpaikkaa, joka tarjoaa sinulle nykyistä enemmän mahdollisuuksia. Levottomuutesi ja kärsimättömyytesi vuoksi saatat tehdä hätiköityjä päätöksiä, joita joudut myöhemmin katumaan. Sinun ei pidä tukahduttaa innostustasi ja kiinnostustasi uusiin näköaloihin- mutta hidasta sen verran, että ehdit tutustua järkevästi yksityiskohtiin, ennen kuin sitoudut uuteen hankkeeseen."
Siksiköhän häntä ahdistaa, vaikka ei siitä mulle pukahdakaan...? Näki sen kyllä eilen hänen kasvoiltaan!
Oli tikahtumaisillaan umpikujassa olevan tilanteen vuoksi, mutta ei halunnut suunnata vihaansa minuun? Niin..enhän minä mahda sille mitään, että asuntoa täältä ei löydy.
Olisiko hänelläkin jo kaipuuta perustaa perhettä tai saada ainakin yksi oma lapsi... Tuo Jupiterhan voi viitata sellaiseenkin laajenemiseen?
Mulla ainakin on kovasti kaipuuta ollut jaaaa kyllä hän sen on tiennyt ja vaistonnut
Sitäkin hän kai silloin tarkoitti, kun sanoi surreensa elämänkohtaloani (en tässä liitossa ole voinut saada lasta)...
No johan meni hankalaks! Ja tunteelliseks
Ghhhhh...
t. Onerva