Hänkään ei vastaa viesteihini aina, vaan pitää minua kummallisessa odotuksen tilassa. Onko se sitten helpompi olla vastaamatta kuin pelätä sanovansa jotain väärin tai loukata toista tahtomattaan? Menettämisen pelkoa osin? Eikös neutraalina olo ole joskus helpompi valinta? En tiedä... itsekin kun olen suorasukainen ihminen ja vastaan kaikkeen mitä kysytään tai kerrotaan - sanon mitä ajattelen, enkä jätä mitään epäselväksi.
Minä olen kauris, mutta minulla on kuu ravussa ja kartassa on muutenkin paljon rapua. Olen nyt tässä liehitellyt erästä kaksosta ja voi olla, että tässä jonkinlainen suhdekin voisi olla tiedossa.
Tunnistin tästä viestipätkästä heti tämän kaksosmiehen! Ihmeellinen epeli! Minä kun lähetän viestin, oletan, että siihen vastataan. Mutta ei, kaksosmies senkun vastaa silloin kun huvittaa - jos edes vastaa.
Minä kun täällä rakkauden vaaleanpunaisessa hurmoksessa innoissani hypin ja kirjoittelen viestejä ja auta armias sitä surkeaa tunnetta kun kaksosmies ei sitten vastaa yhtään mitään hempeilytekstareihini.
Olen jo onneksi alkanut tottua ajatukseen vastaamatta jättämisestä, mutta kyllä se silti ärsyttää. Olisi todella kiva tietää mikä idea tuossa oikein on? Veikkaan, että syy taitaa olla yksinkertainen ajattelemattomuus ja laiskuus - ehkei kaksosmies osaa ajatella, että vastaamatta jättäminen olisi jotenkin vaarallista. No eihän se olekaan, mutta olisihan se kiva, jos sieltä edes joku hymiö takaisin tulisi.
Minä olen tietyllä tapaa myös takertuvaista tyyppiä, haluan omistautua rakkaudelle ja suhteelle ja panostaa siihen täysillä ja pelkään, että tukahdutan kaksosen innostuksellani ja parisuhdehöpinöilläni. Kyselen kyllä ajoittain aina, ahdistaako kaksosmiestä parisuhdehömpötykseni ja kehuni, mutta ei hän ainakaan vielä ole mitään myöntänyt.
Ihaninta kaksosmiehessä on kyllä hänessä elävä pieni ujouden poikanen. Kun häntä kehuu tai vastaavaa, niin voi sitä pientä pikkupoikaa, joka nousee sieltä jostain syvältä sisimmästä esille.
Kaksosmies punastelee ja on ihmeissään saamistaan kehuista - vaikka kuitenkin on itse kovinkin narsistinen luonne ja tietää oman arvonsa. Ehkä se on sitten eri asia kuulla se kehu joltain muulta. :