On sillä v-sanalla paikkansa
On muutenkin lukemisen arvoinen blogi, esim. parisuhdekirjoitus on ihan huippu
http://not-the-life-i-ordered.blogspot.fi/2013/01/parisuhteen-nelja-vaihetta.html"Luulen, että olemme tässä kumppanuusvaiheessa. Ainakin yhdessäolovuosien perusteella näin pitäisi olla. Tilaa ja itsenäisyyttä piisaa. Avomies lähti työmatkalle tänään. Kaverini kyseli eilen ukon matkasta ja en muistanut minne se on menossa, kenen kanssa, milloin tarkalleen ottaen lähtee ja milloin tulee takaisin. Ukko on joskus syyttänyt minua sitä, etten aina oikein kuuntele. No, ei siinä mitään, varmistin nämä asiat eilen ja olin tyytyväinen itseeni, mutta nyt en enää muista mikä paikkakunta olikaan kohteena ja tuleeko ukko takaisin lauantaina aamuyöstä vai lauantai-iltapäivällä. Minusta aika hyvin kuitenkin. Ja siitä olen kyllä ihan sataprosenttisen varma että on kuitenkin jo lähtenyt sinne reissuun."
Tuli tuosta ihan mieleen kun yksi kaveri kertoi äitinsä soittaneen ja kysyneen, että tietääkö kaveri että missä isänsä on kun ei ole näkynyt pariin päivään. Kaverin isä oli lähteny Lappiin, mutta ei ollu muistanut ilmoittaa vaimolleen (tai vaimo oli unohtanut) asiasta