Hei Valoisa
Henkinen polku on enemmän tai vähemmän itselle selkeä asia. Ne meistä ihmisistä jotka vielä pelkoaan ilmentävät haluavat nauraa näille valo/energia/astroasioille, liittävät mielikuvia lahkolaisuuteen ja pitävät hörhöilynä Itseihinsä menemistä.
Olen itse kokenut, jo lapsesta lähtien, tätä naurua
.
Se, että tunnen ja aistin voimakkaasti, kaiken sellaisen, joka ei ole silmin nähtävissä, on aina pitänyt minua otteessaan.
Kuinka monta kertaa olisin halunnut olla "tavallinen lapsi", "tavallinen ihminen".
Ja näin ollen kun mua on pilkattu, olen sitten ajatellut, että he pelkäävät, sitä mitä minä puhun, sillä jokaisella ihmisellä on aavistus korkeammasta. Nimittäköön sitä kuka miksi haluaa.
Minä olen kulkenut henkisellä tiellä koko elinikäni.
Muutos on tapahtunut hitaasti ja työläästi -> positiivisuuteen. Olen päättänyt olla postiviinen, luoda postiivista.
Sillä tämän elämän alku on ollut todella raskas. Kun tajuntaan on jo iskostettu kohdussa negatiivisuus, olen saanut siitä todellakin tarpeekseni.
Opettelen elämään niin, että ei ole "hyviä" tai "pahoja" asioita/ihmisiä/tilanteita/olosuhteita. On vain valinnan seuraus ja vapaatahto.
Keho on tuuminut sitä, miten tulisi vain olla se valo, ei muuta tarvita tehtävänsä tekemiseen.
Ehkä on "hullua", mutta itse kuvittelen niin, että minä vain valaisen, olen valo - Rakkauden Valo - Hyväntahtoisuuden Valo - Myönteisyyden Valo, sädehdin jumalaisen kultaista valoa, jokaiselle, mutta en tyrkytä sitä kenellekään. Koska minun totuuteni on minun totuuteni.
Ajattelen niin, että enkelini (Rakas Rafaelini, mm.) ja oppaani ja Alkulähde antavat tämän valon virrata minusta niille, jotka sitä eniten tarvitsevat ja on sen tarpeessa.
Tämä on ilmeisemmin kutsumukseni, mutta en vielä tee sitä kuin satunnaisesti.
Ehkäpä jonakin päivänä.....
Onneksi täällä forumilla on Henkisen Tien kulkijoita, joiden kanssa voi puhua näistä, sillä minä en puhu kenellekään läheiselleni, sen vuoksi, etteivät he ymmärrä ja siksi, että se on tarpeetonta. Sillä jokaisen on löydettävä oma polkunsa, mitä kulkea. Ei ole minun asiani osoittaa muille, miten heidän pitäisi olla ja elää, vaan he itse.
Kiitos siitä, että te kaikki olette
Stareyes