Olen kokenut suurena lahjana sen, että molemmat vanhempani ovat hyvin herkkiä, henkisiä ihmisiä.
Voimme puhua kaikesta henkimaailmaan, henkiseen kehitykseen, meedioihin, näkijöihin ym. liittyvistä asiosta keskenämme.
Molempien vanhempieni äidit olivat hyvin intuitiivisia, äidin äiti oli näkijä.
Lähipiirissäni on muutama ihminen jotka ovat mediaalisesti lahjakkaita.
Ns.rajatiedosta voin keskustella miltei kenen tahansa ystäväni kanssa, koska he ovat hyvin avarakatseisia ihmisiä. Tosin leikkimielisesti kutsuvat minua noidaksi välillä jos kerron tulevasta tai koen voimakkaan intuitiivisen "näyn".
Luottavat kykyihini kuitenkin vaikkeivat itse olisikaan kokeneet niin voimakkaita ns.
paranormaaleja ilmiöitä ym. kuin minä
Olin yksityisessä hoitopaikassa pikku-tyttönä ja hoitotätini oli välillä pulassa kun kyselin tosi varhain, paljon ennen kouluikää, Jumalasta enkeleistä ja uskonnosta.
Hän kysyi vanhemmiltani miten näistä asioista tulisi keskustella niin pienen ihmisen kanssa.
Meediolla kävin ensimmäisen kerran 26-vuotiaana. Hän sanoi jo silloin, että tulen keskustelemaan henkimaailman kanssa viimeistään 35-40-vuotiaana ihan helposti, mutta kyllä se onnistuu nyt jo jossain määrin.
On tosin kovin turhauttavaa aistia henkimaailmasta tullut saamatta sanomaa kunnolla auki.
Minulle ei ole (muutamaa puolituttua lukuunottamatta) kukaan naureskellut tai väheksynyt lahjojani.
Ex-ex-mieheni veti huumeita aikoinaan satunnaisesti ja hän maksoi ensimmäisen reiki-kurssini ihan piruiluna et näytäs vaan miten tuonlainen huuhaa-hoito muka toimii. No, minä sitten hoitelin häntä monet kerrat ja nykyisinkin jaksaa jauhaa sitä miksen hyödynnä taitoani enemmän.
Nykyisen mieheni kanssa olemme käyneet monet keskustelut näistä henkisyysasioista, mutta hän onkin vähän eri tapaus, koska isänsä oli pappi.
Ortodoksisuus on miehelleni hyvin tärkeä.
Hän on käynyt meedion luona kanssani (ei uskaltanut mennä yksin)
Edesmennyt veljensä tuli moikkaa ja hieman moittikin nykyisestä menosta..
Mieheni oli itkun partaalla ja ihan hämillään. Minä hymyilin sisäänpäin
Olen siis onnellisessa asemassa koska voin vapaasti olla "se vähän erilainen" ja minut hyväksytään täysin sekä vanhempieni sekä ystävieni taholta juur sellaisena kuin olen.
Meedio on ollut mielettömän tärkeä apu ja ymmärtäjä vaikeissa tilanteissa. Tarkoitan mm. vastavoimien negatiivisia kohtaamisia.
Koettelemuksia on ollut elämän aikana enemmän kuin tarpeeksi, mutta henkisyydestä ammennan sen voiman joka kantaa ihan sinne loppuun asti