Hei!
Minä en näistä kartoista ja transiiteista vielä paljoakaan ymmärrä, mutta sen verran pyörryksiin sai kohtalokkaan tuntuinen ja pitkähkö kuvaus tuosta kyseisestä
transiitista, että ajattelin kysäistä, josko jolla kulla olisi kokemuksia, kuinka siitä selviää?! Lyhykäisyydessään kyse on alitajuisten pelkojen kohtaamisesta ja voittamisesta sekä ehdottomista luopumisista ja elämänmuutoksista...
Tuo ensimmäinen ohitus meni alkuvuodesta ja pian on toinen tulossa, nähtävästi syksypuolella vielä kolmaskin!
Kuluneena keväänä olen tosiaankin tuntenut suuria mielenmyllerryksiä ja luopumisen tuskaa, ja ollut keskimääräistä väsyneempi, sairastellutkin enemmän kuin yleensä.
Pääasiassa elämäni on onnellista: olen saanut ihanan työpaikan, aloittanut opiskeluja, minulla on hyviä ystäviä jne...
Olosuhteista ja asuinpaikasta johtuen vietän paljon aikaa itsekseni ja vaikka olo on välillä yksinäinen, tiedän että pohjimmiltaan tämä tekee minulle hyvää ja on ennen kaikkea omien valintojen tulosta!
Pari viime vuotta on ollut yhtä muutosta muutoksen perään, niin ihmissuhteissa kuin työn ja kotielämänkin suhteen. Paljosta olen luopunut, mutta paljon olen myös saanut!
Näiden muutoksien myötä olen huomannut, että ulkopuoliset rajoitteet ja pitkän ajan suunnitelmien tekeminen aiheuttaa yhä enemmän ahdistusta, ja viime aikoina huomaan olleeni tavallista suorasanaisempi ja itsekkäämpi, tehnyt selväksi omia rajojani ja samalla vähän testaillut muiden omia...
Mutta sitten vielä tällaiset planeettakuviot!
Lisää muutoksia? Oi voi, olispa elämässä edes jotakin pysyvää, vaikka en enää edes tiedä, osaisinko enää pitkäksi aikaa sitoutua mihinkään. Kaipaan rakkautta ja kumppanuutta, mutta ehkä olenkin pohjimmiltani erakko, joka kulkee omia polkujaan...?
Olisin niin kovin kiitollinen, jos ottaisitte kantaa ja kertoisitte omista kokemuksistanne!!!
hannuli