Näyttäisi olevan 59 astetta, mutta tiedettävästi minä en ymmärrä noista asteista hönkäsen pöläystä
Mutta, kaiken kaikkiaan tuntuu aivan ihanalle ajalle tämä plutoilu! Sanoisin, että jos on elänyt sisäistä ääntään kunnioittaen, muutos ei tule olemaan niin raju kuin heillä, jotka syystä tai toisesta ovat laiminlyöneet sisintään, olipa kyse sitten mistä elämän osa-alueesta tahansa. Sehän tämän plutoilun tarkoitus lienee aina - tuoda ihminen lähemmäs sitä, mitä hän todella on. Se on vähän sellainen "sinä joko muutut tai itket ja muutut"-tyylinen juttu ja mitä pidempään laiminlyö vastuuta Itsestään, sitä kovemmin kolahtaa, kun puhdistuskausi kaikesta turhasta alkaa.
Tiedän, että minulla tämä kausi liittyy mm. naiseuteen ja feminiinisyyteen, jotka ovat yksi tämän elämäni henkilökohtainen haaste. Toivon, että muutos tosiaan tulisi siihen, että peiliin katsoessaan näkisi kauniin, hehkeän naisen. Ainakin energisesti tähän mennessä tuntuu siltä, että ensimmäistä kertaa elämässään alkaa olla tosissaan sinut feminiinisen energian kanssa, muutenkin kuin satunnaisesti silloin tällöin.
Olen hyvällä mielellä