Mimia
Kohtuuastroilija
|
|
« : 15.04.2006 10:01:33 » |
|
Onkos täällä muita, joilla sideerinen kartta kuvastaa enemmän teitä itseänne kuin trooppinen kartta? Itse olen trooppisessa kartassa Nousurapu, mutta sideerisessä Nousukaksoset. Ja en ole ikinä oikein tuntenut itseäni rapumaiseksi vaan juuri kaksosmaiseksi. Olen aivan uskomattoman kova höpöttäjä. Puhetta tulee, vaikka olisin unten mailla. Rakastan puhumista. Koko ajan pitäisi olla menossa jonnekin. Levottomuus on yksi paheistani. Teen kolmea asiaa saman aikaa. Olen koko ajan puhelimessa. Rakastan menemistä. Vaikka se meneminen tarkoittaisi vaikkapa lyhtypylvään kiertämistä vastapäivään kolme tuntia. Kunhan vain saa liikkua. Tylsistyn helposti. Rakastan ihmispaljoutta. Haluan erottautua massasta. Rakastan sanoilla kikkailua. Ulkonäköni on tyypillisen Kaksosmainen Olen myös huomannut, että kaikilla tutuillani kun olen tehnyt kartan sideerisen kaavaan mukaan, niin ne kartat pitävät enemmän paikkaansa, "kertovat totuuden ihmisestä". Kumppanillani on trooppisessa kartassa Kaksonen nousussa kun taas sideerisessä kartassa hän on Nousuhärkä. Ja koko suhteemme ajan olen yrittänyt etsiä kaksosmaisia piirteitä hänestä, mutta eihän niitä ole löytynyt. Kunnes sitten tutustuin sideeriseen astrologiaan ja tosiaan huomasin, että hänhän on se Nousuhärkä, niin johan palaset alkoivat loksahdella paikoilleen! Härkämäisempää ihmistä saa etsiä. Hänen ulkonäkönsä on tyyppillisen härkämäinen. Hän on erittäin rauhallinen ja turvallinen. Ei puhu paljon yhtään ja sitten kun hän aikoo puhua, niin hän miettii vielä tunnin, että sanoisko mitään vai ei.. heheh Ja hän puhuu erittäin lyhyesti. Yleensä parilla sanalla hän selviää juttutuokioista. Hän ei ikinä hätiköi. Hän punnitsee tilanteet aina viideltä eri näkökannalta ennen kuin päättää oman kantansa. Häntä ei saa sitten millään suuttumaan. Jos hän ihan vähäsen korottaa ääntään, niin kaikki todellakin hiljenee!! Hän on sellainen ihana jötikkä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #1 : 15.04.2006 15:30:55 » |
|
Onkos täällä muita, joilla sideerinen kartta kuvastaa enemmän teitä itseänne kuin trooppinen kartta?
Ei ole sideeristä tulkintaa tehty meikälle, mutta vaikuttaa vähän siltä, että mitä pitemmälle länsimainen tiede edistyy, sitä totuudenmukaisemmilta monet vinkuintialaiset käsitykset olemisen ja elämisen perusilmiöistä alkavat vaikuttaa. Jonkinlainen esimerkki tästä on vaikkapa ehkä kenties se, että pari tuhatta vuotta sitten, kun suurin luku, jolle kreikan kielessä oli oma sana, oli tiettävästi "tuhat", jonka jälkeen tuli ääretön (en ole kyllä likikään satavarma tuosta), sanskriitissa oli oma sana ainakin luvulle 10 ^ 17 (muistaakseni "paraardha").
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Nikita*
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 22.05.2006 23:39:02 » |
|
Mirtsu täällä toinen trooppinen Asc. Rapu ja Kuu Kalat, joka sideerisesti Asc. Kaksonen ja Kuu (no tästä on ollut pientä vääntöä... joko Kalat edelleen tai Vesimies...)
Mutta siis Kaksoselle ominaisesti erittäin kiinnostunut kirjallisuudesta ja kielistä ja muutenkin tykkään höpöttää...
Tässä tietysti sitten voi pähkäillä että kuuluvatko nuo trooppisen Aurinko Jousimieheni ominaisuuksiin, mutta kuitenkin...
Sideerisesti olen Aurinko Skorpioni ja kieltämättä se ehkä kuitenkin on enemmän ajatuksia herättävää. Koska tunnistan tuon merkin tietyssä mielessä erittäin omakseni, vaikka trooppisella kartallani Skorpioni ei ole mitenkään näkyvästi edustettu.
Vaikea sanoa kuvaako sideerinen karttani minua paremmin kuin trooppinen, mutta kyllä se mielestäni hyvin kuvaava joka tapauksessa on.
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.05.2006 23:41:44 kirjoittanut *Nikita* »
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #3 : 14.06.2006 10:15:46 » |
|
En koe kyllä yhtään skorppariksi itseäni jos sideerinen tarkoittaa edellistä aurinkomerkkiä.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
suski7
|
|
« Vastaus #4 : 14.06.2006 19:50:20 » |
|
joo, trop olen nousu kauris ja aurinko skorppari....mut sidussa olen nousu jousimies ja sun vaaka....miellän paremmin ton nousu jouskarin. Aika jännä et kaikki luulee mun olevan jousimies (jos tuntemattomalta kysytään tai leijona), trop mulla mc jousimiehessä kylläki joten ...
|
|
|
tallennettu
|
sun+mer+ven+nep skorppioni asc kauris mon kalat
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #5 : 23.06.2006 18:42:47 » |
|
Sun Sagittarius 09°12'40 02 direct
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #6 : 24.06.2006 11:25:30 » |
|
Kumpikin osuu ja menee huti yhtä lailla
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
marija
Kohtuuastroilija
Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..
|
|
« Vastaus #7 : 24.06.2006 12:10:33 » |
|
"en ole ikinä oikein tuntenut itseäni rapumaiseksi vaan juuri kaksosmaiseksi. Olen aivan uskomattoman kova höpöttäjä. Puhetta tulee, vaikka olisin unten mailla. Rakastan puhumista. Koko ajan pitäisi olla menossa jonnekin. Levottomuus on yksi paheistani. Teen kolmea asiaa saman aikaa. Olen koko ajan puhelimessa. Rakastan menemistä. Vaikka se meneminen tarkoittaisi vaikkapa lyhtypylvään kiertämistä vastapäivään kolme tuntia. Kunhan vain saa liikkua. Tylsistyn helposti. Rakastan ihmispaljoutta. Haluan erottautua massasta. Rakastan sanoilla kikkailua." Mirtsu! Puhut miun suulla!!!! Piti ihan kattoo kaks kertaa ettei viesti ollu miulta iteltäin!!!
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.06.2006 12:30:43 kirjoittanut marija »
|
tallennettu
|
Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.
Aurinko Ravussa Kuu Oinaasa Nousumerkki Neitsyt Merkurius Ravussa Venus Leijonassa Mars Neitsyessä Sideerinen Kaksonen Maa-Hevonen Keltainen Solaarinen Aurinko
|
|
|
|
Masha
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #9 : 28.06.2006 18:02:25 » |
|
Hmmm.. onpa todella vaikea sanoa. Molemmat karttani, niin sideerinen kuin trooppinen pitävät lähes yhtä hyvin kutinsa kohdallani. Silti ehkä kallistun enempi juuri sideeriseen sen mukaan olen au-vesimies, nousu leijona ja kuu kauriissa kun taas trooppisen mukaan au-kalat, nousu vesimies ja kuu neitsyessä... otapa nyt tuosta selvää olen luova ajattelija, kehittelen paraikaa yhteiskuntateoriaa olen riippuvainen vapaudesta. olen lievästi narsisten, flirttaan minkä jaksan ja häh, en edes tajua itseäni. toisinaan vaikea pysyä perässä. olen lisäksi äärimmäisen itsekriittinen... ...oikeastaan olen kävelevä kognitiivinen dissonanssi, but whatever. elämää.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #10 : 03.08.2007 16:56:44 » |
|
Kyllä sideerinen karttani osuu paremmin, mutta löydän itseni kyllä troopisestakin oikein hyvin .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #11 : 03.08.2007 22:13:55 » |
|
Minäkin "ymmärrän" molempien päälle Sideerisen käsitän enemmän omaksi "sisäiseksi" jutukseni - syvemmällä tasolla : Oisko ihan niinkin, että sideerinen kuvaa sieluani ja trooppinen enemmän tomumajaani :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Kide*
|
|
« Vastaus #12 : 10.08.2007 13:33:25 » |
|
Ippuska - sanoit sen mitä itse olen hapuillut On n.1/2 ja 1/2 kumpaakin kun tutkailen itseäni ja toimintaani yleensä, mutta fyysinen toiminta ja tavat on aivan trooppisesta kartasta jopa se, että pää on pässiin herkin kohta ja aina tulilinjalla Lisäksi olen huomannut trooppisesta jos katsotaan, jotta kun omani on mutta aivan rajan tuntumas, niin tälläkin on vaikutusta. Ja oikeastaan vielä enemmän vaikuttaa ja on , mutta aivan taas rajalla : Löydän itsestäni yleispiirteitä myös... Niin jos nää siirtää n.yhden taaksepäin, niin hmm... Kuinkas paljon mahtaa alitajuisesti vaikuttaa, kun koko ikänsä on kuullut olevansa jokin ja sitä kautta jonkinlainen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #13 : 10.08.2007 13:43:35 » |
|
Sanopas muuta, toimiihan se itsesuggestiokin - ja kaikki vaikuttaa kaikkeen - USKO varsinkin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
helen
|
|
« Vastaus #14 : 10.08.2007 14:50:32 » |
|
vaikea sanoa kun ei ole sideerisesti kukaan tulkannut omat taidot ei riitä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Rapu Nousu Leijona Kuu Oinas Näillä mennään
|
|
|
|