Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: MC jouskarissa  (Luettu 4003 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 15.04.2006 16:39:32 »

Onko henkiloa, jolla olisi MC jouskarissa, ja kutoshuoneen karki mahdollisesti ravussa. Mita teet tyoksesi? Miksi?
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 15.04.2006 17:01:03 »

Erittain alykas (sori noi skandit ei toimi) tyyppi, ja ahkerakin, jolla on nama huoneet tyhjat. Mutta kovin kiltti, tulee tallatuksi, kunnianhimo ei riita mihin tahansa. Paljon herkkyytta ja taiteellisuutta. Minkalainen ura kantaisi? Jouskarin hallitsija Jupiter on huoneessa kakstoista. Kuu, vahva, veskarissa huoneessa yksi.
tallennettu
Almah
Kohtuuastroilija
**

-The wealth of the soul is the only true wealth.-

Profiili
« Vastaus #2 : 15.04.2006 20:18:34 »

Minua nyt taidat etsiä antimoguli..

Minulla on tosiaan sinun kyselemäsi aspektit kartallani.

Kuudennen huoneen kärki töpöttää juurikin ravussa ja siinä samaisessa huoneessa ovat ripirinnan sekä Saturnus, että Venuskin..

Kymppi huoneeni sijaitsee myös Jousimiehessä ja siihen yhtymässä löytyvät sekä Neptunus, että noususolmu.

Jupiterini tosin sijaitsee ensimmäisessä huoneessa ja Oinaan merkissä, mutta minulla myös kuu Vesimiehessä..

Ja, sitten vastaukseen... Toimin hoitoalalla. Mutta en niinkään minään hoivaajana vaan rinnalla eläjänä ja arjen tukena henkilöille jotka apua tarvitsevat. Työni on hyvin itsenäistä ja melko vapaatakin, joten sopii hyvin minun kaltaiselleni henkilölle joka vähintään nääntyisi liukuhihnan ja kellokortin ääreen...
tallennettu
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 19.04.2006 15:37:36 »

Voi kiitos. Hoitoala todellakin hyotyisi tallaisesta persoonasta. Erittain sympaattinen. Toivottavasti vaan riittaa voimat, fyysiset ja henkiset. Toisen suru voi olla liikaa, myos. Voimia ja menestysta teille vastaajat.
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #4 : 25.04.2006 12:04:26 »

Kiinnostava kysely, minulta kun löytyy myös melkein samat tekijät. Piti vastata tähän jo aiemmin, mutten yksinkertaisesti ole ehtinyt - toivottavasti olet antimoguli vielä kuulolla.

Omalla kartallani siis MC on Jouskarissa, Neptunus (auringon hallitsija) väljässä yhtymässä siihen, mutta 9. huoneen puolella. Kuutoshuoneen kärki Ravussa, kuutosessa Saturnus (askendentin hallitsija). Lisäksi myös minulla on kuu Vesimiehessä ykkösessä.

Hoitoala sinänsä ei ole ikinä vetänyt puoleensa, mutta muuten ihmisten auttaminen kyllä jonkin verran. Jos hoitaa pitäisi, niin taitaisin kuitenkin kallistua eläinten hoidon puolelle, niitä olen paaponut jo pienestä. Smiley Samoin olen ehkä liiankin kiltti ja joustava, kunnianhimoakaan ei uran suhteen juuri ole (ainakaan ulkoisesti), mutta näköalojen laajentaminen, opiskelu ja matkailu ovat aina olleet lähellä sydäntä. En kuitenkaan tavoittele mitään ulkoisia meriittejä tai titteleitä, sellainen ei niin tätä Vesimies-kuuta kiinnosta (ei varmaan tässä sinunkaan viittaamassasi tapauksessa). Kauris-nousu kuitenkin itselläni tuo vähän jalkoja maahan ja sitä rutiinienkin sietokykyä. Työn suhteen kannattaa ottaa huomioon myös 2. huoneen kärki, joka esim. minulla on Härässä. Minulla onkin kaupallisen alan koulutus (valinta, joka aikanaan vähän yllätti itsenikin, mutta tietysti näin tuon kakkoshuoneen merkin valossa ei niinkään) ja työkseni olen tehnyt erilaisia toimistotöitä, auttamishommat ovat sitten enemmänkin tätä harrastuspuolta eli mm. astrologiaa. Pitkäaikainen työpaikkani on perustettu Jousimiehen merkissä ja ala liittyy sen teemoihin.

Kerroit, että mainitsemallasi henkilöllä on Jupiter 12. huoneessa, mikä tosiaan viittaisi henkisempään työhön, auttamiseen, uhrautumiseen. Esim. itselläni tuo Jupiter on ykköshuoneessa, väljässä yhtymässä aurinkoon, joten tältä osin karttamme eroavat. Onko hänellä maa-elementtiä kartallaan? Vesimies-kuun ainakin luulisi myös hänelle tuovan kykyä pitää tarvittava etäisyys nimenomaan tunnepuolella, mutta toki muut tekijät kartalla voivat vastaavasti herkistää.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: