Kuuhilda
|
|
« Vastaus #15 : 13.09.2012 13:14:43 » |
|
Jaa-a, mitähän mä noista saisin? Saturnus...no vanhempi mies, mutta vaan neljä vuotta...miten olis karmallinen sieluntoveri kohtaaminen? Tai jos se Saturnus meinaa että on lasten isä? Sit Neptunus..no muusikko pilvipää...tän kanssa olin vaan puolisen vuotta, ei asuttu yhessä, enkä ollu tosissani...eli ehkä meen laskuissa sekasin jos tän lasken, mutta tää sopii kuitenkin hyvin... Ja sit Pluto...väkivaltainen, mustasukkainen ja mielenvikainen heppu...myöskin lapsen isä. Ja Chironia vissiin ootelessa...oisko se sit semmonen hyvä ja parantava juttu Ja jos ei Chironia lasketa niin voi surkeus sentään :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mehmet
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #16 : 13.09.2012 15:33:47 » |
|
Mulla oli myös toinen heppu Saturnus-mies, ja olihan hän minua silloin selvästi paaaaljon vanhempi, kun minä olin 23 ja hän kolmekymppinen ja lapsikin hänellä jo oli. Tapasimme myös auktoriteettisuhteessa eli hän oli opettajani ja muutenkin hyvin tärkeä mentorityyppi mulle. Pluto-miheni taas ei ollut pätkääkään väkivaltainen tapaus, mutta mullisti kyllä elämäni että huh heijaa, pohjamudat vaan roiskui! Tähän mieheen liittyi pettämistä ja petosta, suuria elämänmuutoksia ja kyllä sellaista plutomaista salailua. Ja niin... sitä seksiä. : Merkurius-mies oli tutkija, että lienee selvä juttu tämä. Se suhde perustuikin paljon kommunikoinnille - tai kaipa suhteet aina, mutta tämän kanssa jotenkin erityisesti sukset meni ristiin tai oli menemättä puhumalla. Riidat kesti päiväkausia - tai parhaimmillaan vuosikausia - kun asioita puitiin puhki... huh! Nyksä olisi kartan Neptunus-mies. Ei ole taiteilija eikä juoppo mutta onhan se sellainen haaveilija. Ja
|
|
|
tallennettu
|
Aur, Merk, Mars Neitsyt AC + Venus + Jup Skorpioni Kuu Vesimies
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #17 : 13.09.2012 16:32:06 » |
|
Mikäs noitten planeettojen symboliikka sitten on? Saturnus= vanhempi mies Mars = intohimoinen mies Jupiter = nuorempi mies (?) Ja muut? Ja onko ne aina samat vai voiko se merkitys olla laaja, esim. Neptunus tarkoittaa taiteilijaa taikka juoppoa, ei vain jompaa kumpaa?
Neptunus voisi olla taiteellinen kaveri, joo, miksei vaikka joku luova näyttelijä tai sellainen. Ei vältämättä juoppo. (Hope not, sillä itselläni on kartalla 3 liittoa, joista toinen on nyt ja jos se päättyy niin seuraava olisi sitten se Neptunus-tyyppi) Pluto voisi kuvata joko Skorpionia, nousu-Skorpionia tai muuten vahvan Pluton omaavaa herraa. Mitäs Uranus sitten... Veskaria, outoa, uudistusmielistä kaveria.. IT-nörttiä tai tiedemiestä ehkä.. Saturnus ei ole välttämättä vanhempi mies mutta sellainen vakavamielinen, esim. nousu-Kauris (tai Aurinko-Kauris).
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #18 : 13.09.2012 17:12:02 » |
|
No huh. Tuohan K-NRJ:n juttuhan toimii! Voiko ajatella niin, että jos planeetat kuvastavat ko. miehiä, niin huoneet ja aspektit suhdetta? Huone ikään kuin suhteen "tapahtumapaikkaa" ja aspekti luonne? Tyyliin kolmio-harmoninen suhde, neliö-kinnaava suhde jne?
Hienoa! Tuo on ihan teoria jota olen miettinyt ja olisi kiva kuulla miten se muilla toimii jo toimii. Ajattelen itse juuri noin että planeetta on se mies ja aspekti tosiaan voisi kuvata suhteen laatua. Neliö ei ole mikään taivaissa solmittu liitto, mutta kolmio tai sekstiilli voisi olla.. Hmm. itsellä kyllä tuokin on pitänyt tähän mennessä paikkaansa.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #19 : 13.09.2012 17:26:39 » |
|
Jaaha...mun Saturnukseni on kyllä aurinko ja merkurius erittäin epä-Saturnusmainen kaveri Mutta siis tää oli lapset ja avioliitto homma, että ehkä se meinaa sitäkin? Laatu olis kolmio...no varmaan taivaissa solmittu, mutta ei mitään auvoa kuitenkaan...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
|
|
« Vastaus #20 : 13.09.2012 17:36:59 » |
|
Hmm... Minkälaiset aspektit otetaan huomioon? Huomioidaanko pienetkin kulmat vai vaan pääaspektit? Ja mikä luetaan parisuhteeksi? Pitääkö asua yhdessä? Tää on mielenkiintoista. Jos semiskestiilikin luetaan, on ensin juoppo lasten isä. Sitten -mies, hmmm : sitten pitkän ajan päästä vanhempi rikas -herra, se rikkaus tulee :n kautta eri suunnasta. Tai jos se onkin nainen? Tai pariskunta? Vain pääaspektit. Konjunkio, neliö, oppositio, trini ja sekstiili otetaan huomioon. Tuossa mikä luetaan parisuhteeksi pitää käyttää järkeä ja ottaa huomioon sellainen minkä itse kokee merkittäväksi rakkaussuhteeksi. Esim. itse hyppäsin tosi nuorena yhteiseen asuntoon Oinas-miehen kanssa mutta itse suhde ei ollut minulle merkittävä vaan koin koko homman seikkauiluna joten en laske tuota. Sitten taas joku voi elää pitkään avoliitossa kokematta tarvetta mennä naimisiin mutta suhde on vakaa ja täynnä rakkautta. Sellainen lasketaan, koska suhteella on merkitystä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
skorpu
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #22 : 13.09.2012 19:23:52 » |
|
Voiko tuosta mun kartastani nähdä, mitä merkkiä nämä miehet edustavat? Nykyinen mies on kaksonen. Lapsiakin siunaantuisi 3, mutta en mä niitäkän osaa siitä katsoa. Tällä hektellä on kaksi lasta.. yksi siis vielä tuloillaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Abelide
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #23 : 13.09.2012 20:49:10 » |
|
Vain pääaspektit. Konjunkio, neliö, oppositio, trini ja sekstiili otetaan huomioon. Selvä. Minulla on vain viisi liittoa. Kartalla. Tuossa mikä luetaan parisuhteeksi pitää käyttää järkeä ja ottaa huomioon sellainen minkä itse kokee merkittäväksi rakkaussuhteeksi. Esim. itse hyppäsin tosi nuorena yhteiseen asuntoon Oinas-miehen kanssa mutta itse suhde ei ollut minulle merkittävä vaan koin koko homman seikkauiluna joten en laske tuota. Jaha. Jaha. Ja kukas tämän absoluuttisen liittomääritelmän onkaan ööh, tuota hm??? Sitten taas joku voi elää pitkään avoliitossa kokematta tarvetta mennä naimisiin mutta suhde on vakaa ja täynnä rakkautta. Sellainen lasketaan, koska suhteella on merkitystä. Joo, tuollaisessa liitossa on esim. veljeni. Mutta miksei kaikilla ihmissuhteilla olisi merkitystä? Ja entä jos niillä on merkitystä sille toiselle selvästi, mutta toiselle ei juurikaan ja tämä jälkimmäinen sitten paremmin ajatellessaan heittää koko "liiton" roskikseen, että ehei, ei ollutkaan liitto.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #24 : 13.09.2012 20:58:15 » |
|
Eikä Abelide Tää oli jo muutenkin vaikeeta koettaa miettiä että tuon lasken tuota en Hmmm. Noissa 7 huone, 9 huone jne. jutuissa en oo kyllä tuota huumehemmo kitaristia laskenut mukaan...miksiköhän se tässä tuntui siltä että sen otin? Varmaan siksi että se sopii niin hyvin...ja tuota niin jos lasken tämän ja...* menee katselemaan karttaansa, josko sitä uutta rakkautta pitäskin bongailla vielä paria huonetta edempää *
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #25 : 13.09.2012 22:24:19 » |
|
Millaset orbit saa näillä aspekteilla aurinkoon olla? Saako "alkuperäsiä aspekteja" kattoa? Joko en osaa katsoa tai sitten mulle ei tule, mun valmiina olevia perus aspekteja enempää, perus aspekteja auringolle sen liikkuessa kymmenisen astetta kohti härkää. Mut ne, mitä ois enintään kolmen asteen orbilla tonne härkää kohti mentäessä niin neliöt uranus ja neptunus, alkupaikoilla kans sekstiili saturnukselle.
Edit. myös sekstiili kuulle tulee loppumatkassa, lievä kolmio (yli 3orbin ylittävä) jupiterille
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.09.2012 09:34:49 kirjoittanut Suljin »
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
trius
Kanta-astroilija
Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.
|
|
« Vastaus #26 : 14.09.2012 09:32:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kosmonautti
|
|
« Vastaus #27 : 14.09.2012 18:10:56 » |
|
Mulla on 4 astetta ja tekee seuraavat aspektit ennen siirtymistään uun_ ( 6. huone) ( 11. huone) ( ( 12. huone) lasketaanko tätä?) ( 2. huone) ( 6. huone) Yksi epämääräinen miessuhde ennen ex-avomiestäni, jonka kanssa noin 16 v ja kaksi lasta. Tuon perusteella olisi vielä toivoa! Ensimmäistä en kyllä osaa yhdistää :een, mutta ex-avomies oli ja eikös tuo :kin liitetä . Täytyypä pohtia, ja meneekös nuo ihan tuossa järjestyksessä? Jotenkin toi järjestys nyt hämää tai en huomaa mitään...ex-avomies voisi kyllä olla tuo neliö pluto tyyppi, mutta silloin se olisi viimeinen!
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.09.2012 18:25:33 kirjoittanut kosmonautti »
|
tallennettu
|
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #28 : 19.09.2012 15:51:06 » |
|
Toi teoria ei voi toimia mulla. Aurinko on 0'42 astetta vaakaa, ja ennen skorpioniin siirtymistä tehnyt 7 ohitusta, vaikkei Chironia edes laskettaisi mukaan... Tähän mennessä kaksi merkittävää suhdetta (ikää mulla kohta 40), ja niin olen kyllä perinpohjainen ja hidas suhteissani, että tohon määrään merkittäviä suhteita en pääse, vaikka eläisin 120-vuotiaaksi. =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #29 : 20.09.2012 09:37:34 » |
|
Ohhoh! En ole ennen kuullutkaan tällaisesta mielenkiintoisesta suhdetulkinnoista. Kiitos! Minulla ei Aurinko ohita muuta kuin Vertexin ja onnenpisteen ennen uutta merkkiä. Olisko tuo onnenpiste sitten elämäni onni, 30-vuotinen onnellinen liitto, josta tosin nyt olen jäänyt yksin mieheni kuoltua. Mieheni oli Kauris, kun minä taas Rapu eli hyvin vastakohdat sopi yhteen. Aurinko tosin joutuu ohittamaan myös Sirius-kiintotähden. Osaisko näistä katsoa jotakin?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|