Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä johtuu vahva reagointi toisen ajatuksiin??  (Luettu 3924 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sasape
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 13.09.2012 10:56:46 »

Tuli vähän hassu otsikko, enkä edes tiedä, että kuuluuko tämä aihe tänne... Jos tälle aiheelle on parempi paikka niin oopastusta otetaan vastaan.  Kiss

Eli aiheeseen.. Mulla on toooosi vahva yhteys kahteen ihmiseen elämässäni. Toinen on avomieheni ja toinen paras ystäväni.

Ja hommahan menee niin, että kun minä ajattelen jotain, niin tämä henkilö sanoo sen ääneen tai tekee sen asian mitä ajattelen. Ja taas toisin päin.. itse tunnistan nykyään nämä "päähäni istutetut" ajatukset siitä, että ne tulevat kuin salama kirkkaalta taivaalta ja ne pitää sanoa heti ääneen tai tehdä.

Ystäväni kanssa kun huomattiin tämä yhteys välillämme, niin alettiin leikkimään värileikkiä.. Toinen ajatteli jotain väriä ja toinen sanoi sen ääneen. Paras oli kun olin ajamassa töistä kotiin pari vuotta sitten ja mietin, että soitanko ystävälleni, että laittaa kahvin tippumaan, kun oli meillä lapsenvahtina... En kuitenkaan soittanut.. Meni muutama minuutti ja ystäväni laittoi minulle txtviestin: "Kahvi tippumassa Wink"

Mistä tällainen johtuu?Huh?
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.09.2012 11:15:23 »

Telepatiaa on olemassa ja se toimii! Joidenkin välillä se on vahvempaa kuin toisten.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 15.09.2012 01:48:48 »

Säästätte ainakin puhelinlaskussa  Wink
tallennettu
sasape
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 15.09.2012 12:53:55 »

Eilen juur kävi niin, että kaveri oli meillä kylässä ja kysyin hältä, että onko nähnyt puhelintani, ku pitäs miehelle soittaa. No kaveri vastas, että ei ole nähnyt. Sanoin siihen sit, että no ei se mitään mies soittaa siihen kohta ni se löytyy ja meni n. 15sek. ja mies soitti.  2funny
tallennettu
Friadele
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 21.09.2012 20:36:01 »

Samanlaista kokemusta hyvän työkverin/ystävän kanssa töissä.
Viimeisin kokemus oli kahvipaussilla kun juteltiin: ajattelin jutteluun liittyvää asiaa, mutten sitten ottanut puheeksi -
ei tarvinnutkaan kertoa, kun ystävä alkoi puhua aivan samasta asiasta samoilla sanoilla kun juuri ajattelin! Näitä sattuu tosi usein hänen kanssaa, eikä välimatkalla ole mitään merkitystä. Ollaan samalla aaltopituudella  Shocked yleensäkin.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: