Ikiviuh, ihana!
Mietin tänään näitä juttuja ja huomasin, että olen alannut arvostamaan laatua enemmän kuin määrää. Kaipaan kotiini valoa, tilaa ja tavaroiden/huonekalujen vähyyttä. Myös vaatteiden suhteen olen aikuistunut ja tykkään tyylikkäistä, pelkistetymmistä vaatteista kuin ennen. Arvostan luontoa ja luonnollisuutta ja tiettyä henkistä vahvuutta. Viime aikoina olen tuntenyt kaipausta vanhempien ja viisaampien ihmisten seuraan. Tunnen vahvasti kuinka voimakas olen, hyvällä tavalla siis ja kuinka haluan toteuttaa itseäni täysillä ja auttaa muita ihmisiä myös omissa haaveissaan.
Viime vuosien aikana (4 vuoden sisällä) mulla on ollut saturnuksen yhtymät kuulle, merkuriukselle, MC:lle, auringolle ja nyt pluto-venukselle. olen siis ollut lähes kaiken aikaa saturnuksen kanssa tekemisissä. Asiat on tökkineet ja elämä on tuntunut usein kuin suossa rämpisi. Nyt olo tuntuu kevyeltä. Ehkä osaan jo jonkin verran tulla toimeen tuon saturnuksen kanssa. Ensi vuonna on luvassa vielä saturnuksen paluu ja askendentin ylitys, että kyllä tässä vielä riittää tätä linkoamista