Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meikit ja mieliala?  (Luettu 13829 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« : 17.09.2012 13:32:39 »


Minusta näyttää siltä, että useimmat naiset oheisissa kuvapareissa ovat
huomattavasti paremmalla tuulella meikattuna kuin ilman meikkiä:

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml/bb-talon-naiset-meikattuna-ja-meikitta-katso-kuvat/1617693

 Shocked
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1 : 17.09.2012 13:39:54 »

Mies ei ehkä huomaa sitä mut meikillä pystyy tosiaan tekemään yleisilmeen paljon kirkkaammaksi. Esimerkiksi tummat silmänaluset kun peittää, niin sen jälkeen näyttää paljon pirteämmältä <-- hyväntuulisemmalta. Ja kun silmiä ja kulmia korostetaan, niin ne vievät enemmän huomiota kuin kasvojen juonteet, meikittömässä naamassa taas kaikki juonteet näkyy huomattavammin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 17.09.2012 13:54:44 »

Suurin osa meikittömistä kuvista oli hei otettu aamukahvilla, just heräämisen jälkeen. Että ei sillon viä kukaan kauheesti hihkukaan.
Mutta joo, kyllä se meikkaaminen on ihan juuri tuon hakemista että näyttää paremmalta, toimiihan se.
Ja kyllä se kohentaa mielialaakin, ja on oikein rituaali ainakin silloin kun on lähdössä iltaa viettämään Wink

Ja Tiigris MITEN saa tummat silmänaluset piiloon??
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3 : 17.09.2012 14:07:39 »

No ei niitä nyt kokonaan saa häivytettyä, mut kyllä ne vähemmän näkyy meikin kanssa kuin ilman. Peitevoidetta. Valokynän käyttöä vain harkitusti koska valokynä on parempi korostustyöväline, jos sitä laittaa väärin niin se vaan saa silmän aluset näyttään hassuilta tai pahemmilta kun ne alkujaan oli..
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #4 : 17.09.2012 14:36:30 »

Eiks niitä miehellekkin oo meikkejä..sun muita partavesiä..ja kieltämättä..hyvän tuoksunen mies  Wink :Smiley
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #5 : 17.09.2012 16:00:06 »

No siis just meikkivoide, puuteri ja valokynä...EI. Pahentaa vaan.
Mutta tuo silmänalusneutralisoija...sitä oon joskus koettanukkin, tosin mä uskon että se toimii ennemmin siksi kun se pidetään jääkaapissa...eiks vaan oo siitä tuotteesta kyse?
Mutta siis ei mulal sillon silmänalusia ollukkaan, että en voi väittää ettei se olis toiminu...kyllä maar sitä vois koittaa, ja kun suosituksetkin on Smiley
Ja miks ihmeessä miehetkin ei vois just käyttää peitevoidetta ja vaikkapa silmänalusneutralisoijaa ihan hienosti?
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #6 : 18.09.2012 01:24:17 »


PItää olla mies eikä mikään marjanpoimija/homot meikkaa/muita hyviä argumentteja  Grin  knuppel2

Mä olen perus mies ja joka aamu tulee melkein laitettua kosteusvoidetta naamaan ja stylattua hiukset. Säännöllisesti myös kasvojen perusteellinen pesu tai kuorinta sekä parran trimmaus. Tuoksut tilanteen mukaan.

Miehellä kyse on ihan tällaisista pikkuasioista mutta suosittelen kaikille miehille tällaisia pieniä rituaaleja sillä ne parantavat ja puhdistavat fiilistä todella paljon ja antavat lisää itsevarmuutta. Se mikä tuntuu itsestä hyvältä on aina oikea juttu tässäkin.

Tuntuu että keski-ikäiset suomalaiset miehet ovat vielä melkoisia ärjäkkeitä tämänkin asian kanssa. Onneksi meistä pari-kolmekymppisistä miehistä on edes johonkin  Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #7 : 18.09.2012 09:50:42 »

Wou!    Wink  Mä olen perus mies ja joka aamu tulee melkein laitettua kosteusvoidetta naamaan ja stylattua hiukset. Säännöllisesti myös kasvojen perusteellinen pesu tai kuorinta sekä parran trimmaus. Tuoksut tilanteen mukaan.

Miten.. jos sulla on tommonen rastatukka  coolsmiley  niin sitä Styylaat.. :Smiley
Muuten monesti tullu aateltua..et miten tuommosta hoijetaan. Cheesy
Annetaanko olla letit vaan ja pestään.. :Smiley Tongue
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #8 : 18.09.2012 12:59:18 »

No tuommosta nimihirvitystä sitten tsiikailemaan...on varmaan ihan marketeissa...vai pitääkö ettiä jostain erityis putiikista?
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #9 : 18.09.2012 13:21:08 »

Minä olen täysin ihastunut näihin BB-voiteisiin. Tasoittaa ihonväriä ihan huomattavasti ja kuitenkin antaa iholle sellaisen hyvän hehkun ja valoisuuden. Joskus 90-luvulla tunnussana oli matta. Kaiken meikin piti olla niin mattaa. Puuteria sentti naamaan ja ruskeanpunaista mattaa huulipunaa. Nämä BB-voiteet saivat ainakin minut käännytettyä pois teiniajan meikkitottumuksista.  Grin

Kyllä tässä iässä alkaa huomata, että pelkkä ripsiväri ei riitä, jos haluaa olla raikkaan ja huolitellun näköinen.  Tongue
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #10 : 18.09.2012 19:21:49 »


Unelmassa: Ei mulla ole rastoja saati edes kovin pitkiä hiuksiakaan  Wink
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #11 : 19.09.2012 00:19:07 »

Meikkaaminen olisi kivaa, jos löytyisi oikean sävyinen ja kunnollinen meikkivoide. Vaalein tekee mut valkoiseksi ja siitä seuraava on jo liian tumma eli mun naama saa sellaisen punertavan beigen sävyn. Ei kiva. Useampaa merkkiä olen kokeillut ja tulos aina sama. Taidan joutua kääntymään herra Blascon puoleen, kun hänellä on useampaa sävyä ja mömmöt, jotka pysyy naamavärkissä.

 Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #12 : 19.09.2012 07:36:57 »

Mä olen jo vuosia tehnyt niin että sekoitan kahta meikkivoidetta saadakseni oikean tummuusasteen... Kesällä ja talvella tarvitsee aina eri värisen meikkivoiteen, vaikken kovasti rusketukkaan niin kyllä kevyt päivetyskin tummentaa ihoa pari astetta ja muuttaa sävyä mulla lämpimämmäksi.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #13 : 19.09.2012 11:47:43 »

Eiks niitä miehellekkin oo meikkejä..sun muita partavesiä..ja kieltämättä..hyvän tuoksunen mies  Wink :Smiley

Big broblem! Jos hajusteet peittävät ihmisen luonnolliset hajut ja tuoksut,  se
heikentänee mahdollisuuksia siihen, että parhaat geeniyhdistelmät (ne, jotka
antavat jälkeläisille optimaalisen immuniteettisuojan sun muuta) päätyvät simultaanisti samojen lakanoiden väliin
tai saman Ladan/Mersun/Bemarin/.... takapenkille??

 :Smiley
« Viimeksi muokattu: 19.09.2012 12:09:43 kirjoittanut sideman » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #14 : 19.09.2012 11:52:17 »

Onko hajsuteissa syy ihmiskuunan rappioon ?  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: