Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meikit ja mieliala?  (Luettu 13818 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #15 : 19.09.2012 12:17:27 »

Onko hajsuteissa syy ihmiskuunan rappioon ?  :Smiley

Jos hieman vakavoidutaan, niin voipi olla, että ilman antibiootteja ja sen sellaisia
muiden muassa Suomen kansan terveys romahtaisi dramaattisesti hyvin lyhyessä ajassa?

Ja nythän esimerkiksi huomattava osa suomalaisista kestää olemisen sietämätöntä
"keveyttä" vain masennus- ja ahdistuneisuuslääkkeiden  ynnä nikotiinin,
etyylialkohoolin ja muiden huumeiden avulla?

 Huh
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 21.09.2012 10:12:10 »

Onko hajsuteissa syy ihmiskuunan rappioon ?  :Smiley

Jos olisi, niin sitten oltaisiin rappeutuneita alusta asti.  Grin

Parfyymeja, hajusteita, on käytetty kai koko tunnetun ihmishistorian ajan. Se mistä ja miten niitä on tehty, tietenkin on vaihdellut, kuten myös se kenellä niihin on varaa. Kalleimpiin hajusteisiin toki vain rikkailla, mutta köyhät ja metsästäjä-keräilijätkin joilla ei ole paljoa omaisuutta, ovat aina tienneet mistä luonnonyrteistä saa hyviä tuoksuja.

Se mikä on uutta on teknokemia. Olen itse yrittänyt keventää kemikaalikuormaani siirtymällä kaikessa mahdollisessa teknokemiattomaan tavaraan, eli luomumeikkejä ja naamarasvana raaka karitevoi tai manteliöljy.

Luonnolliset feromonit tulevat kyllä parfyymien lävitse ja tekevät tehtävänsä, ei kannata huolestua. Varsinkin kun niitä feromoneja ei edes haisteta tietoisesti, vaan vaikutus on vaivihkainen, alitajuuinen. Se mistä sen sijaan kannattaa huolestua on tämä: Normaalisti naisen nenään haisee hyvältä mies, jonka geenistö on hyvin yhteensopiva naisen geenien kanssa siten, että mahdollisilla jälkeläisillä olisi hyvä immuunijärjestelmä. Jos nainen käyttää estrogeeniehkäisyä, hänen nenäänsä haiseekin hyvältä tasan päinvastainen mies, eli huonoin mahdollinen geenikombinaatio. Joskus käykin niin, että pillereitä syödessä aloitettu ihmissuhde lopahtaa, kun pillereiden syönti loppuu ja naisen hajuhavainnot tässä asiassa palaavat 'normaaleiksi.'

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #17 : 21.09.2012 10:25:00 »

Ahaa, eli;
Ovatko e-pillerit syynä ihmiskunnan rappioon?  :Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 21.09.2012 10:31:26 »

Ahaa, eli;
Ovatko e-pillerit syynä ihmiskunnan rappioon?  :Smiley

Millä perusteella ihmiskunta on mielestäsi rappioitunut, miten se rappio näkyy?  Grin

Yksittäisten kulttuurien rappio on ihan eri juttu, kuin ihmiskunnan kaikkien kulttuurien yhteinen rappio, joten perusteluja kehiin jotta voitaisiin ylipäätään edes puhua ihmiskunnan rappiosta.

Planeettamme kokonaisuuden kannalta kaikki mikä vähentää väkilukua on erittäin positiivista.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 21.09.2012 10:37:59 »

mie kuulin jostaki uhkakuvan että joissain isommissa paikoissa vesijohtovedessä on jo niin paljon jäämiä hormonivalmisteista, esim. naisten e-pillereistä että se vaikuttaa heikentävästi hedelmällisyyteen. emmie tiiä rappiosta mutta ku jotku ei halua lapsia, niin kohta ei saa kukaan mukaan  Cheesy

Systeemi tasapainottaa aina itsensä. 7 miljardia ihmistä tällä planeetalla on vähintään 3 miljardia liikaa. Ja kun näitä hormonivalmistejäämiä on enemmän täällä kehittyneissä maissa, niin eivätköhän ne vielä jäljellä olevat luonnonkansat pysy edelleen lisääntyväisinä. Lisäksi kun jo nyt tiedetään että lajimme on ollut joskus niin sukupuuton partaalla, että kaikki eurooppalaiset ovat 7 kantaäidin jälkeläisiä, niin aika pienellä porukalla se väkiluku taas saadaan ennen pitkää ylös, jos väki vähenee niin että teollisuustuotanto romahtaa ja sitä kautta ympäristö alkaa puhdistua.

 Etelä-Amerikassakin on se yksi heimo, jolla ei ole ollut koskaan mitään kosketusta ns. sivistyneeseen maailmaan, mutta ovat kuulleet naapureiltaan riittävästi juttuja aiheesta, joten ampuvat puhallusputkella alueelleen eksyneitä ihan saman tien  kun ovat kantaman päässä. Paikalliset viranomaisetkin ovat eko- ja viidakkoturisteja varoitelleet, että älkää yrittäkö kontaktia, joko ne ampuvat teidät tai sitten jos pääsette kontaktiin, tartutatte jonkun taudin johon ne kuolevat kaikki. Tänä vuonna heimosta oli saatu teleobjektiivilla kaukaa kuvattuna vasta ensimmäiset valokuvat.

Länsimaat, saastunein ympäristö, ei todellakaan ole 'kaikki,' suurin osa planeettamme asukkaista lisääntyy edelleen aivan liikaa.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #20 : 21.09.2012 10:42:34 »

"Etelä-Amerikassakin on se yksi heimo, jolla ei ole ollut koskaan mitään kosketusta ns. sivistyneeseen maailmaan, mutta ovat kuulleet naapureiltaan riittävästi juttuja aiheesta, joten ampuvat puhallusputkella alueelleen eksyneitä ihan saman tien  kun ovat kantaman päässä. Paikalliset viranomaisetkin ovat eko- ja viidakkoturisteja varoitelleet, että älkää yrittäkö kontaktia, joko ne ampuvat teidät tai sitten jos pääsette kontaktiin, tartutatte jonkun taudin johon ne kuolevat kaikki. Tänä vuonna heimosta oli saatu teleobjektiivilla kaukaa kuvattuna vasta ensimmäiset valokuvat. "

^ Oikea asenne  Wink

Njäää, tuskin ihmiset nyt kokonaisuudessaan ihan peruuttamattomasti rappiolla ovat, kuhan louskutan leukojani...sormiani....
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #21 : 21.09.2012 10:55:47 »

ja mun mielestä tämänkin asian pitäis olla sillä vapaalla tahdolla valittavissa eikä niin että joku muu on pilannu sunki mahikset

Minun maailmankatsomuksessani lapsettomuus, olipa syy sitten ihan mikä tahansa, on sielun itse kyseiseen inkarnaatioon itselleen tietoisesti ja tahallaan valitsema oppitunti/kokemus. Se mitkä maalliset syyt sen aiheuttavat ei ole relevanttia, kokemus on kuitenkin se mitä sielu haluaa, vaikka ihmiseksi inkarnoituneena se on tuskallista, sieluntasolla on vain kokemuksia, ei dualismia malliin hyvä/paha, onni/onnettomuus jne.

Kaikki itselle eteen tulevat jutut, joissa ei ole toista ihmistä osallisena, ovat minun maailmankatsomuksessani itse valittuja kokemuksia jotka sielu nimenomaan haluaa, niin lapsettomuus, sairaudet kuin muutkin tällaiset omaan kehoon yksin liittyvät asiat.
« Viimeksi muokattu: 21.09.2012 10:57:39 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 21.09.2012 11:55:10 »

kiva sulle että olet saanut selitettyä sen noin harmoniaan, mutta mulle ei ihan riitä  Kiss

Minä en ole tätä keksinyt, varmaan vähintään tusina kanavaa on tuota asiaa kanavoinut parikin vuosikymmentä. Jos ei nyt ajatella vain lapsettomuutta, vaan ihan kaikkia sellaisia kokemuksia joissa ei ole suoraan toinen ihminen osallisena, niin minulle todellakin tuo harmoniaa ja tasapainoa se, että ymmärrän ihmisen kokevan asiat eri tavoin inkarnoituneena kuin sielutasolla ja että kaikki kokemukset - myös ne ihmiskehossa tuskalliset - ovat sielun ihan itse haluamia kokemuksia.

Esimerkki: Ellei sielu halua lapsettomuuden kokemusta tässä ajassa, se valitsee itselleen kehon joka kestää kemikaalialtistusta ilman hedelmällisyysongelmia.

Toinen juttu: Täällä on nyt 7 miljardin rysis, koska niin moni sielu haluaa olla inkarnoituneena tänä suuren energiamuutoksen aikana. Niinpä tänne on inkarnoitunut porukkaa, jotka ovat sielutasolla luvanneet olla lisääntymättä ja myös poistua vähän etuajassa, koska haluavat säästää planeettamme rasitukselta, mutta olla silti nyt paikalla tämän energiatapahtuman vuoksi.

Veden myrkyttäminen ei ole tietenkään mikään hyvä asia, mutta sielu loppujenlopuksi kuitenkin valitsee itselleen kaiken mitä kokee, myös ne asiat jotka ihmisenä ollessa tuntuvat kipeiltä ja ikäviltä.

Kyse on loppuviimeksi siitä, että kun kukaan ei voi todistaa mitään näistä asioista, niin valintani on joko:
a) Valita maailmankatsomus joka tekee minut onnelliseksi, voimaannuttaa minua ja auttaa välttämään turhaa katkeruutta
b) Valita maailmankatsomus, jossa olen avuton, katkeroitumisriskissä ja maailman tapahtumien heiteltävänä noinniinkuin tunnepuolella

Ihan se ja sama mikä on 'totta' valitsen sen, mikä on minulle eniten tasapainoa tuova maailmankatsomus.

Ja käsite 'new age uskonto' ei sovi minuun. Olen uskonnoton, mutta hengellinen ja valinnut itse itselleni eri puolilta ne asiat, jotka ovat juuri minulle juuri nyt ne sopivimmat. Mielestäni kaikkien olisi hyvä tehdä niin, sillä uskonjärjestelmät ovat keksijänsä mittatilauskenkiä, joiden käyttämisestä muut saavat henkisiä vaivasenluita, känsiä ja selkärangan asentovirheitä.  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 21.09.2012 11:59:35 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #23 : 21.09.2012 12:43:09 »

Mä aattelen samalla viissiin kun Eklektikko.

"Ihan se ja sama mikä on 'totta' valitsen sen, mikä on minulle eniten tasapainoa tuova maailmankatsomus. "

Jep.

Mutta sitten taas toisinaan olen pyöritellyt ajatusta, että onko mikään niin kuin uskon ja ajattelen, vai onko se kertakaikkiaan ainoa järkevä vaihtoehto minulle suhtautua asioihin, että voisin kestää ja jollain tasolla ymmärtää? Onko tuo sittenkään muuta kuin pakokeino, loppujen lopuksi?
Vai onko tämä juuri sitä, että luomme itse oman todellisuutemme ja sellaisena sen vastaanotamme?

 Huh
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 24.09.2012 10:51:26 »

Jaa, kun minulle uskonto: Hierarkkinen järjestelmä, jossa on johtajia (pappeja tms.), dogma eli uskonoppi ja yhteisö johon kuulutaan. Kun minun hengellisyyteni ensimmäinen sääntö on että tuonkaltaisissa hierarkkisissa järjestelmissä todellinen hengellisyys on mahdotonta ja ainoa toimiva  hengellisyyden muoto on toimiva henkilökohtainen, yksityinen kontakti korkeimpaan, niin hengellisyyteni sulkee automaattisesti pois kaiken muiden ihmisten kanssa seurakuntana toimimisen, kaikkien muiden keksimien dogmien noudattamisen ellei intuitioni erikseen jotain niiden osasia puolla jne. Koen uskonnon käsitteen nimenomaan järjestelmänä ja myös systeeminä jota noudattaa useampi kuin yksi ainut ihminen. Minun uskontoni jäsenmäärä on tasan yksi ja sellaisena se pysyykin.  Cheesy

Lainaus
ja tuo "Ihan se ja sama mikä on 'totta' valitsen sen, mikä on minulle eniten tasapainoa tuova maailmankatsomus. "

on ihan mukava ajatus siihen asti että se sun tasapaino on yhtä kuin vaikka räjäytetty koulu, juutalaiset vankileireillä tai ydinpommi vihollisen tukikohtaan

Jaa, minulle kyllä maailmankatsomus on tapa jolla katson ja hahmotan maailmaa, ei yhtään mitään mitä minä teen. Viestissä johon viittaat tuolla lainauksella, oli kyse siitä haluanko nähdä asiat niin että sieluni on valinnut minulle ne ihmisenä ikäviltäkin tuntuvat tapahtumat oppiakseen, vai tapahtuuko ikäviä asioita ihan ilman syytä ja sattuman kautta. Tästä en kyllä vielä osaa johtaa kouluampumisia tai vankileirejä, kun viestissä nimenomaan oli pointtina se miten suhtaudun  siihen mitä minulle tapahtuu, eli mitä muut/maailma tekee minulle. Ei suinkaan päinvastoin.

Mutta tokihan omien tekojen seuraukset kuuluvat maailmankatsomukseeni: Vapaa tahtoni kattaa vain oman elämäni ja tekemiseni, heti kun puutun toisten ihmisten vapaaseen tahtoon räpsähtää siitä minulle karmaa, eli se toinen saa sitten joskus myöhemmin tehdä minulle saman. Kun minun maailmankatsomuksessani sielut oppivat ennen pitkää inkarnaatiokierron ja karman tekemisen/maksamisen kautta tämän asian, niin systeemi toimii ihan kauniisti. Ja siihen kuuluu siis sekä karman tekeminen että maksaminen, sen vuoksi näet ihmisten tekevän toisilleen ikäviäkin asioita. Etkä koskaan sellaista nähdessäsi tiedä, tehdäänkö siinä karmaa vai maksetaanko.

Mutta koska moniulotteisessa ajattelussa usea vastakkainen asia voi olla totta yhtä aikaa, niin se että tiedän tämän karma-asian ja ihmisten toisilleen tekemien asioiden liittyvän siihen, se ei sulje pois sitä että kun vaikkapa näen pahoinpitelyn, puutun asiaan. On aivan oikein auttaa toisia ihmisiä vaikeuksissa ja puuttua näkemiinsä vääryyksiin siitä huolimatta että karma ennen pitkää laittaa puntit tasan myös ilman sitä puuttumista.
 
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #25 : 28.09.2012 23:12:58 »

Eiks niitä miehellekkin oo meikkejä..sun muita partavesiä..ja kieltämättä..hyvän tuoksunen mies  Wink :Smiley

Ei partavesi tai tuoksu oo mikään meikki.
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #26 : 28.09.2012 23:24:30 »

"Etelä-Amerikassakin on se yksi heimo, jolla ei ole ollut koskaan mitään kosketusta ns. sivistyneeseen maailmaan, mutta ovat kuulleet naapureiltaan riittävästi juttuja aiheesta, joten ampuvat puhallusputkella alueelleen eksyneitä ihan saman tien  kun ovat kantaman päässä. Paikalliset viranomaisetkin ovat eko- ja viidakkoturisteja varoitelleet, että älkää yrittäkö kontaktia, joko ne ampuvat teidät tai sitten jos pääsette kontaktiin, tartutatte jonkun taudin johon ne kuolevat kaikki. Tänä vuonna heimosta oli saatu teleobjektiivilla kaukaa kuvattuna vasta ensimmäiset valokuvat. "



Onks ne näitä ?

 

Recently, the Brazilian government released photographic evidence that uncontacted Amazonian natives still exist in the area of the Peruvian border with Brazil. What makes these images particularly intriguing is their high quality, revealing much of this newly discovered tribe’s culture, and the verification of reported encounters by the Matsés tribe of uncontacted natives that have long hair, the Cabellos Largos.
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #27 : 28.09.2012 23:31:07 »

Saakohan Suomesta tai edes Englannista enää Yardley meikkejä ja hajusteita, -70-luvulla myytiin viel Suomessa, Englannista en muista -70/80-vaihteesta niitä;  Helsingissä oli -80-luvun puolivälissä mielenkiintosia teatterikosmetiikkaa myyviä pikkupuoteja, esim Aikatalossa ja Fredalla oli se ranskalaisen sarjaan erikoistunu Make Up Forever, ja sitte Fabianinkadulla aivan japanilais-kalifornialaisen Shu Uemuran meikkimyymälä. Nää on kaikki lopetettu, samaten ku pienet hämyset meikkikempparit sivukaduilta, lähes kaikki.

Kerran ku mä menin Punavuoressa yhteen kemppariin ni se omistajatar nukku siel takahuoneessa ja ryömi sielt sitte kai hirveessä krapulassa myymään  laugh
tallennettu

.
body electric
Astroholisti
*****
Viestejä: 1092



Profiili
« Vastaus #28 : 28.09.2012 23:38:16 »

Jaa, kun minulle uskonto: Hierarkkinen järjestelmä, jossa on johtajia (pappeja tms.), dogma eli uskonoppi ja yhteisö johon kuulutaan.
 

Niin mikä meikkisarja tää on ja mistä sitä saa ?   Cheesy Tongue Kiss laugh Shocked smiley6600
tallennettu

.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: