mun ensimmäinen naispuolinen kaveri lapsuudessa oli
en tiedä syntymäaikaa tarkemmin mutta vuoden kyllä, ja katsoin että tuona vuonn siellä on kulkenut
stellium,
siitä sitten nopsana ehtinyt jo
puolelle loppukuusta
nehän on osuneet sitten mun 11. huoneeseen,
ehkä 12. joten sopii.. kuin myös tuolla
-vaikutuksella sekin että hänellä oli kaksi erilaista suhtautumistapaa minuun, jotka tulivat esiin vuorotellen. kun olimme kahdestaan, hän käyttäytyi kuin paras ystäväni, mutta kun seuraamme tuli muita, hän alkoi haukkua ja halventaa mua kaikkien edessä. jos en just silloin sattunu tekemään mitään noloa tai hävettävää niin sitten hän keksi jotain omasta päästään tai kertoi omia töppäilyjään mun tekoina
joskin sitten kovastikin katui näitä myöhemmin, yksin ollessaan, luulisin. ja kirjoitti kauniilla käsialallaan tuoksukirjepaperille anteeksipyyntökirjeitään, niissä oli paljon värejä ja kauniita tarroja.. delfiinejäkin
ja minä annoin aina anteeksi, leikitään vaan taas. siis siihen asti että muut lapset oli taas mukana.
luulen että hän ei voi muistaa näitä, ainakin jos itse olisin ollut tollanen koko lapsuuden niin tunkisin kaiken sinne pimeään tiedostomattomaan. oli ne multakin pimennossa pitkään, kunnes pystyin jotenkuten antamaan anteeksi. sisälle pakkautunut katkeruus alkoi väistymään kun ymmärsin miten vaikea lapsuus hänellä onkaan ollut. eikä ne lapset ksokaan tarkoita, ne ei vaan ymmärrä. olen oppinut olemaan kiitollinen tuostakin kokemuksesta, eihän tässä enää muutakaan voi
opiskeluaikoina "ystävystyin" myös erään nuoren naisen kanssa, jolla
hän ei uskaltanut päin näköä mua arvostella, vaan kasvotusten esitti kaveria ja sitten kun en ollut paikalla, mustamaalasi mua omille kavereilleni, kuvitteli kai ettei kukaan muukaan tykkää musta oikeasti eikä näin ollen tule kertomaan mulle totuutta. väärässä oli
noniin, sanotaan näin että nämä molemmat ihmiset on kuvastanu tavallaan mun omaa laskusolmu
11.
noususolmu
5. asetelmaa kartalla, sitä miten kipeät pahat teot täytyy antaa anteeksi ilman ehtoja, löytää
universaali rakkaus ja ymmärrys toisen ymmärtämättömyydelle pelastamaan katkeruudelta. päästää irti siitä kuluttavasta ja vääristävästä ajatuksesta että vain mulle on tehty pahaa. sillä se syö ihmistä sisältäpäin.. ja olla kompastumatta pahemmanlaatuiseen pyhimys-syndroomaan
omalla kartalla lilith
laskusolmu
myöhemmin mun elämään on kulkeutunut ihan toisenlaisia
-vaikutteisia, tasapainoisia, rehellisiä ja äärimmäisen hyväntahtoisia ihmisiä. tottakai nämä kaksikin sitä ovat jollekin muulle, mutta pitipä nähdä se inhottavampi puoli, lilithilläni