Kyllä, voitte vaan kuvitella miten tämmöinen
ei voi ymmärtää henkilöä, jolla on
; melkonen mielistelijä, muita myötäilevä, ei uskalla kellekään sanoa vastaan tai pitää omia puoliaan, ja on olevinaan hyvinkin herkkä välillä. Oikeasti turhauttaa välillä puhua tälle naiselle järkeä, että
yritä edes, mutta sitten
hänessä tuo siihen tunne-elämään todellista kylmyyttä, järkeilyä, eli hänellä ei ole kiinnostusta perehtyä mielen ja tunteiden syvyyksiin sen kummemmin. Osaa olla itsekäs ja etäinen jos vaan sille päälle sattuu, enkä nyt tarkoita että olisi terveellä ja kypsällä tavalla itsekäs.
Todella ristiriitainen tapaus, jopa
teennäinen ja tekopyhäkin. voi olla sen huomionhakuisuuden takana, jota hän yrittää selitellä "en mä tajunnu että se mua yrittää iskeä, en mä tajua, hihi", vaikka itse tarkkavaistoisena skorpionina näen kristallin kirkkaasti että tämä nainen hakeutuu tietoisesti tilanteisiin joissa pääsee olemaan miesten kuolattavana ja iskettävänä, ja nauttii siitä. Ei tee elettäkään että pääsisi miesten piirityksestä pois, vaikka väittää "että ei häntä kiinnosta".
kyllä miehet ihastuu tämän naisen "höpsöyteen" (=tyhmyyteen), mutta ne jutut loppuu yleensä yhtä nopeasti kuin alkavatkin.
Kaikki nuo "viat" tässä naisessa olisi ok, jos hän itsekin myöntäisi ne eikä sanoisi toista ja tekisi toista. Ainoat piirteet mitkä käyvät neitsytmerkin kanssa yhteen, ovat pikkutarkkuus siisteydessä ja järjestelmällisyys. Niissäkin hän kokee olevansa paras, vaikkei sitä ääneen sanokaan.