Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Marsin ja Venuksen yhtymä  (Luettu 8137 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Psychedelist
Satunnainen astroilija
*

Liskot Kiskot

Profiili
« : 17.04.2006 15:56:47 »

Moikka.  Smiley
Pitkään olen jo ihmetellyt tuota yhtymä-aspektia syntymäkartallani.. Googlettamallakaan ei pahemmin löydy tietoa.
Liittyykö jotenkin androgyynisyyteen? Olen nimittäin pitkälti nainen miehessä, tunteet kontrolloivat elämääni, järki jää aina taka-alalle.
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #1 : 17.04.2006 22:23:23 »

Mulla on näköjään seuraavalle AP-kartalle tulossa Venus-Mars yhtymä skorpionissa 9.huoneessa trinissä Uranukseen 2.huoneessa. Menee varmaan lujaa. :Smiley Tänä vuonna on voimassa Venus-Pluto-yhtymä jouskarissa 2.huoneessa ja vastakkaisen sukupuolen kanssa on ollut reilusti tohinaa. Cool En kohta jaksa iskeä ketään kun se on niin naurettavan helppoa nykyään, jopa kaltaiselleni kyborgia muistuttavalle tyypille. Tongue
tallennettu
Psychedelist
Satunnainen astroilija
*

Liskot Kiskot

Profiili
« Vastaus #2 : 17.04.2006 22:48:53 »

hih, vanha astrokirja järkäle, lars johanssonin kirjoittama, mikä se nyt olikaan nimeltään...kuvaa kyseistä yhtymää sanoilla "seksuaalinen turbo-ohjus"

Heh, toi kyl pätee muhun, mihin kellon aikaan tahansa  Cool

Oisit ihan vitsin kiva jos sinä: Sign? sieltä kirjasta vielä muutan muunkin artikkelin löytäisit tähän yhtymään. Sijaitsee 11. huoneessa ja leijonassa.

Eli liittykö tämä yhtymä ennemminkin seksuaalisuuden merkitykseen, kuin andogyyniisyyteen.

Olisi niin kiva olla kokoNainen.
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 18.04.2006 17:45:06 »

Minulla myös tuo venus mars yhtymä 11.huoneessa. Sign osasi ihan hyvin kuvailla  Smiley
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 18.04.2006 18:59:33 »

Minun siskollani on tämä yhtymä myös 11. huoneessa, mutta Skorpionissa. Hänellä tosin samassa stelliumissa on myös Aurinko sekä Vaa'an puolella Uranus ja Merkurius.

Ystävälläni on Mars-Venus -yhtymä Neitsyessä, 10. huoneessa, ja toisen ystävän lapsella Kaksosissa, seitsemännessä huoneessa.

En oikein osaa sanoa näistä mitään yhtäkkiä, mutta toivon, että keskustelua silti syntyy. Mielenkiintoinen aihe!

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
metsämieli
Kohtuuastroilija
**

Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.

Profiili
« Vastaus #5 : 18.04.2006 20:48:42 »

minullakin on Venuksen ja Marsin yhtymä Smiley Se on Neitsyessä, mutta minulla on Mars 4. huoneessa ja Venus 5. huoneessa. En sitten tiedä mitä se meinaa idiot2 Tuo signin kuvailu sopi kyllä aika hyvin minuun Smiley
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 19.04.2006 12:22:28 »

Luin kerran että Hitlerillä oli myös sama yhtymä ja se kuulema tekisi sen että sinua joko rakastetaan tai vihataan ja kuulema toisi jonkinlaista karismaa. Tiedä häntä sitten  Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 19.04.2006 12:28:21 »

Niin ja voisiko tuo yhtymä 11.huoneessa tehdä ihmisestä kiihkeän omien aatteidensa ja arvojensa puolustajan. Itse olen kiihkeä ihmisoikeuspuolustaja, välillä ärsyttää oma kiihkoilu joidenkin asioiden puolesta joihin todella uskon. Keskustellessani ihmisten kanssa saavat minusta varmaan hullun kuvan  :Smiley En vain voi itselleni mitään. Jos koen jonkun kärsivän vääryyttä niin siihen on puututtava  tickedoff  Grin
Olen rasittavaa leffankatselu seuraa...
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 19.04.2006 13:38:19 »

Meikäläisellä mars avautuva neliö venus  Sad Ristiriitaista meininkiä, välillä suorastaan v*******  knuppel2
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 19.04.2006 14:42:47 »

Tässä on tekstiä suoraan Raimo Nikulan kirjasta "Astrologian ihmiskuva".

Venus-Mars: Tämä yhdistelmä kertoo syvistä kiintymyksistä, eroottisista siteistä ja voimakkaasta subjektiivisesta elämänhalusta. Kiintymykset ovat avainasemassa, mutta lämmin ja tunteva läheisyyden tarve ei rajoitu anioastaan parisuhteisiin vaan samaa kiintymystä ihminen voi osoittaa lapsilleen, ystävilleen, sukulaisilleen tai vaikkapa lemmikeilleen.

Konjunktio on aina itsekeskeinen mutta luova. Ihmisellä on vanhvat tunteet, jotka voivat syttyä nopeasti. Eroottisuus ja rakkaus sekoittuvat, fyysinen ja psyykkinen läheisyys ovat pakollisia välttämättömyyksiä. Toisinaan konjunktion huone määrää, mistä ihminen pitää, mitä hän kiihkeästi tavoittelee. Abstraktissa huoneessa (esim. 9), hän voi rakastaa yli kaiken jotain periaatetta, oppirakennelmaa tai uskon kohdetta. Kuutiot ovat helpompia käsitellä, niistä puuttuu kiihkeys ja liiallinen itsekeskeisyys. Usein ne suovat taiteellista lahjakkuutta. Neliöt osoittavat kriisejä rakkaudessa, eroja ja pettymyksiä, koska ihmisen eroottiset vaatimukset eivät ole selvinneet hänelle. Oppositiossa eroottiset jännitteet jakavat maailman hyviin ja pahoihin, pidettyihin ja inhottuihin. Siinä arviot ihmisistä ja asioista ovat jyrkkiä ja alttiita tunteiden vääristyksille. Arvomaailma pysyy hyvin omaehtoisena kaikissa aspekteissa.

'Tämä yhdistelmä on saanut liiallisen eroottisen luonteen, paremminkin sitä kuvaa sana kiintymys. Ihmisen mieli ja sydän kiintyy johonkin, ottaa sen omakseen ja tuntee kuuluvansa yhteen sen kanssa. Rakkaus asioihin ja esineisiin  on yhtä yleistä kuin rakkaus ihmisiin. Niinpä yhdistelmässä tapaa ihmisiä, jotka kiintyvät maalliseen hyvään ja nautintoihin. Kaikkia kannustavat kiihkeät mieltymykset, jotka luonnollisesti vähentävät kykyä puolueettomaan elämäntarkkailuun. Nämä iihmiset pystyvät jyrkkiin asenteisiin henkilökohtaisessa elämässä, eivätkä he yleensä ole kaikkein hienostuneimpia ihmisiä huolimatta heidän hyvästä maustaan. Kaikilla on jokin elämänalue, jossa he vaativat olla luonnollisia, vapaita sonnaissäännöistä, normeista ja moraalista. usein heissä on lapsellisia piirteitä, naiiviutta mutta myös lapsen luovuutta ja avoimuutta.

Periaatteessa yhdistelmä on rajattoman luova ja ilmaisukykyinen. Voimakkaat tunteet ja intuitiivinen elämänymmärrys antavat tilaa luovalle ja leikkiviälle mielen vapaudelle. Luovuuden voimaa tässä yhdistelmässä on, mutta suuntaa ja laatua on etsittävä muista tekijöistä. Syvällisyyttä, perusteellisuutta ja ajattelevuutta se harvoin suo. Pahimmillaan se tekee ihmisestä vastuuttoman, seikkalevan ja hetkellistä menestyksistä ja nautinnoista pitävän ihmisen. Parhaimmillaan ihminen on kuitenkin sydämellinen, aidosti ihmisläheinen ja tunteva. Hänessä on paljon luonnollisuutta ja elämäniloa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 19.04.2006 17:28:21 »

Kiitos Lilli!
Nuo kiintymys ja  tunneasiat ainakin kuvasivat minua. Olen todella voimakkaasti tunneihminen. Olipa mielenkiintoista lukea  Smiley
tallennettu
Psychedelist
Satunnainen astroilija
*

Liskot Kiskot

Profiili
« Vastaus #11 : 20.04.2006 01:44:21 »

Moikka ja huh, onpas vastauksia tullut.. Hienoja vastauksia! Smiley

Luultavasti tätä yhtymää kartallasi kolmioi (harmoninen aspekti) vapauden, sosiaalisten normien rikkomisen ja erikoisuuden planeetta uranus, joka tekee sinusta entistäkin vapaamielisemmän Smiley

Harmoninen kolmio syntyy, niinkuin taisit jo tuossa alempana korjata, Neptunuksesta 4. huoneessa. Tähän kuvioon liittyy myös sekstiili Neptunuksesta kuuhun ja Kuusta oppositio Mars-Venus yhtymään. Oppositio synnyttää vielä toisen kolmion: Kuusta kolmio Pluto-Saturnus-yhtymään huoneeseen 2, sekä sekstiili tästä yhtymästä Mars-Venus-yhtymään. Mikä tekee ilmeisesti kaksi pikkukolmiota.. eli.. pieni tähti?

riippuen missä kohdalla leijonaa yhtymäsi on, saattaa sitä löyhästi neliöidä (haaste-aspekti) myös pelottava Pluto skorpionista (whoaa...) joka voisi tehdä sinusta taitavan vallankäyttäjän sosiaalisesto ja aiheuttaa ehkä myös ristiriitoja ihmissuhteissa. Ohjus-toimintaan tämä toisi entistäkin lisää poweria... 2funny

Pluto on onneksi  Kiss tosiaan avautuvassa sekstiilissä Marsiin ja Venukseen,  juuri ja juuri Vaa'an puolella eikä Skorpparissa. Energioiden väärinkäyttöä on silti ollut havaittavissa. Aina ei aluksi tiedosta että mitä tekee tunteillaan. Sitten havahtuu kun lähimmäiseltä tuleekin resonointia tosi syvistä tunteista.
Oon toiminut oman moraalikäsityksen mukaan näissä tilanteissa.

Nimimerkistäsi päätellen sinulla voisi olla psykedelian luvattu planeetta Neptunus jotenkin tärkeässä asemassa kartallasi. Mikähän mahtaa olla nousumerkkisi? Jos se olisi jousimiehen loppupuolella, saisit neptunuksen usvat ykköshuoneeseesi, joka kertoo minuudesta ja persoonallisuudesta Smiley

Nousu- ja aurinkomerkkinä häärää Neitsyt. Jos joku on Kalat ja kuin kuivalla maalla,
niin mä olen Neitsyt joka ihan liian syvissä vesissä.  smitten

Eli Neptunukseen on liittynyt lukuisia aspekteja, niitä olenkin viimeiset kuukaudet yrittänyt ratkoa.

Kiitos Sign?
Kiitos Lilli
« Viimeksi muokattu: 20.04.2006 04:47:40 kirjoittanut Psychedelist » tallennettu
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 22.04.2006 12:01:01 »

Minulla on Venuksen ja Marsin yhtymä 1.huoneessa askendentilla kolmiossa keskitaivaalle ja sen vieressä olevaan Lilithiin. Muutenkin vahvasti aspektoitunut. Wink Neitsyen merkissä tosin. Haluaako joku esittää tulkintoja?
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: