Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä kumma meillä on?? onks idiksii?  (Luettu 4418 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sianne
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 29.09.2012 18:49:58 »

Eli tällä viikolla on tapahtunut kaksi outoa asiaa meillä. Asumme kerrostalossa, eräänä iltana olin saanut lpaset nukkumaan. Mieheni oli jo myös nukkumassa. Laitan aina lasten huoneen kunnolla kiinni, ettei kissa mene huoneeseen, kun lapset nukkuu. Menin muistaakseni käymään keittiössä, ja sieltä kai makkariin ja sitten laitoin eteiseen valot ja menin vessaan/suihkuun. Sieltä ulos tultuani huomasin olkkarissa valot (en muista, että sinne oisin niitä laittanut). Kävin keittiössä, jossa oli kissa häntä tuuheana vähän peloissaan.. tuli syliin kehräämään. Lähdin kävelee eteiseen (jossa jo aiemmin huomasin olkkarissa olevat valot, kun kylppäristä siis tullaa heti eteiseen, josta pääsee makuuhuoneisiin, olkkariin ja keittiöön..joo pieni on asunto), ja kissan kun olin aiemmin jo päästänyt sylistä maahan, se juoksi lastenhuoneeseen JA OVI OLI SEPPOSEN SELÄLLÄÄN! en tiedä, että olenko itse jättänyt oven hieman auki, ja laittanut huomaamattani olkkariin valot (muistan etten olohuoneessa käynyt) ja onko kissa oppinut avaamaan lastenhuoneen oven ite. Tuli tunne, että jos meillä olikin joku henki täällä.. Pyysin varmuuden vuoksi sitä menemään pois Jeesuksen nimessä.

Viime yönä taas herösin kesken unien. Mun vieressä nukku tyttö ja sängyn toisella puolella mun mies. Eli havahduin hereille, ja kun avasin silmät huomasin kaksi tummaa hahmoa polvillaan meidän sängyn päällä jossain niissä kohdin missä mun miehen ja tytön jalat olivat. Jotenkin nopeesti kelasin, et siin o tyttöni ja mieheni, ja aloin kirkumaan, kun tajusin, et nuohan makaavat siinä mun vieressä. Mies heräsi vähän vihasena.. Hahmot katosit siitä pois, ja mun sydän pamppaili tuhatta ja sataa. meidän huone oli pillkosen pimeä, ja mulla likinäköä ja paljon, ja herättyä mulla luonnollisestikaan ei ole kovin skarppi näkökyky. Ikinä ei ennen oo tällaista käynyt. Ja useesti heräilen öisin, esim. lasten takia, enkä oo koskaan moisia nähnyt. Ehkä havahduin tosiaan niiden hahmojen läsnäoloon...

kai tän kaiken voi vaan pistää vilkkaan mielikuvan piikkiin??
tallennettu

aurinko jousimies 5.huone, kuu oinas 9.huone, Asc leijona, kuunvaihe rapu
Bloodstone
Vieras
« Vastaus #1 : 01.11.2012 16:32:59 »

Itse näkisin nuo asiat että teillä on tosiaan vieraillut henkiä, mutta näkisin myös että ne olivat hyvällä asialla Smiley
Hahmot jotka olivat polvillaan ovat mielestäni henkiä, jotka yrittävät viestittää sinulle jotakin tai antavat suojaa teidän perheellenne Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #2 : 07.11.2012 22:39:10 »

Olkoon vaikka kuinka hyviä mutta liian lähelle, iholle, ei tulla!!!!!!!!!
Toivon että häirintä loppuu pian. Kun näitä juttuja luen, alkaa taas ärsyttää miten meidän elämäämme puututaan sieltä toiselta puolelta.
Mulla oli snadi pelkotila itselläkin maanantaiaamuna kun eteisessä oli negaenergia
Kuten oon tällä palstalla kirjoittanut, olen tarvinnut tosi monta ihmistä ja vielä enemmän rukouksia että ne ilmiöt rauhoittui.
Miksi pitää kiusata ja olla häiriönä?! Omassa kodissa ei voi olla rauhassa ja nukkuu hyvin kun joku henkimaailman runkkari hinkkaa vieressä. Hyi V###U  tickedoff
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 07.11.2012 22:52:54 »

Mun pitäis lopettaa tällä palstalla kirjoittelu ja lukeminen kokonaan sillä nyt tunnen taas sen saman "en ole yksin-fiiliksen" Puhuin taas ääneen ja kehotin lähtee kiitää ja vähän hiton nopeesti!!
Mä haluan perua auttajalupaukseni. Joku toinen kiinnostunut tehköön tän homman mun puolesta. Ei vois vähempää kiinnostaa
Muoks. Mieheni tuli kotiin puoli tuntia sitten ja jäi kirjahyllyn eteen tutkimaan papereitaan. Olin keittiössä touhuilemassa ku olohuoneesta kuuluu huuto " tuu tänne heti" Tuikkukuppi oli lentänyt puoltoista metriä hyllystä itsestään ilman et meni rikki. Jos se sama vanha paska alkaa uudestaan mä kilahdan totaalisesti  uglystupid2
Kuolleet pysyköön siellä missä niiden kuuluukin olla. Enkeleitä toivon jokaiseen kotiin  angel angel smitten
« Viimeksi muokattu: 08.11.2012 00:03:15 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 08.11.2012 09:11:50 »

Minkä ikäisiä lapsesi ovat?

Esipuberteetista alkaen nimenomaan murrosikään tuleva tai murrosikäinen lapsi voi aiheuttaa aivan tarkoittamattaan tai tahtomattaan poltergeist-ilmiöitä. On aiheesta joku kirjakin suomennettu, jonka joskus muistan lukeneeni. Nuo tapaukset ovat vähän senkaltaisia, että se on se puberteetin suuri muutos, joka voi aiheuttaa jonkinlaisen energeettisen tms. härdellin niin, että lapsi saa aikaan niitä poltergeisteja ihan tietämättään. Ilmiö menee sitten itsestään ohi kun ikää karttuu.

Toisaalta oma veljeni aiheutti moisen ihan aikuisiällä ollessaan hyvin vihainen edesmenneelle isällemme, se vain oli yksi ainoa tapaus, ei useampia esineiden lentelyjä.

Liikkuvat esineet, avautuvat ovet tms. voivat siis hyvin olla myös jonkun perheenjäsenen tiedostamattomien aggressiontunteiden tahattomasti aiheuttamia ilmiöitä, yhtä hyvin kuin että olisivat peräisin henkimaailman puolelta.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 08.11.2012 19:07:06 »

E:llä taas fiksuja ajatuksia mutta silloin kun oikeesti tuntee sen läsnäolon tunteen ja valot vilkkuu, tavarat liikkuu ym ei se silloin ole enää itsestä kiinni vaan joku muu energia
Näin minä sen olen kokenut
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: