Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näkeekö kukaan tästä miehestä mitään?  (Luettu 4027 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« : 30.09.2012 11:59:32 »

Tapasin siis viikko sitten miehen jota tituleeraan Vaahteramäen Eemeliksi. Tällä viikolla on maailmankaikkeus tuonu mun eteen kaikki kolme miestä, jotka on tavalla tai toisella jääny keskeneräiseksi viimesen 12 v aikana. ja ne on nyt käsitelty. viimesin soitti perjantaina että tuunko pihalle, kun hän "oli ajamassa ohi". Hoksasin, ettei mitään tunnetta enää ole, mitä on ollut.

Tää Eemeli on syntynyt 17.10.75.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Yep
Vieras
« Vastaus #1 : 30.09.2012 22:17:31 »

Hei Ironia,
mulla pukkaa sulle jonkinlasta viestiä. Tämä pyörii mielessäni joten "pakko" kait se on kirjoittaa.

Jokainen ihmissuhde on tärkeä riippumatta siitä, kauanko se kestää. Jotkut käyvät elämässäsi vain hetken, jättäen elämääsi arvokkaan jäljen. Jokainen ihmissuhde valmistaa sinua seuraavaan, etkä olisi sama ihminen ilman näitä arvokkaita kokemuksia.  Koskaan ihmissuhteeseen astuessaan ei voi tietää mitä se tuo tullessaan, eikä suhteen pituutta.

Älä siis pyri hallitsemaan ihmissuhteitasi, äläkä varsinkaan yritä ennakoida suhteen tulevaisuutta. Antaudu uuteen ihmissuhteeseen luottavaisena ja nauti jokaisesta hetkestä. Kun suhde on tehnyt tehtävänsä, kiitä kumppniasi ja jatka matkaasi.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että et voisi saavuttaa pitkää suhdetta tämän miehen tai jonkun muun kanssa. Sinulla saattaa kuitenkin olla karmisia siteitä, joita saatat nyt päätökseen lyhyiden kohtaamisten avulla.
Älä siis määritä suhteen onnistumista sen pituuden mukaan.

Voimia ja iloa elämääsi.  smitten

tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #2 : 01.10.2012 09:41:59 »

totta, samoin oon pohtinut.  siis että kaikella on tarkotuksensa smitten
Tämä vaan tuntuu erilaiselta kuin kukaan aiemmin.Siksi kiinnostaa, mitä tässä on erityistä. Ja koska luonne on kaikki heti mulle nyt-mieluummin eilen, on "vaan oleminen" haastavaa  Grin ja kun en itelleni nää ni siks kyselen josko joku jotain näkee Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Yep
Vieras
« Vastaus #3 : 01.10.2012 10:45:47 »

Tulevaisuutta ei voi ennustaa, koska teemme valintoja koko ajan. Tämän hetkisen tilanteen mukaan suhteella on kaikki mahdollisuudet kehittyä pitkäksi. Jos jompikumpi valitsee esim. pidättäytyä vanhoissa peloissa jne, suhteen luonne voi muuttua.

Tämä aihe saattaa olla yksi elämäsi suurimmista oppiläksyistä (kuten minulla ja monella muullakin). Minusta tuntuu, että sinulla nostaa päätään pettymyksen- ja menettämisenpelko. Tarraudut kiinni siihen, ettet halua menettää häntä. Mutta kukaan ei voi luvata sinulle sitä varmaksi. Sinun pitäisi nyt elää päivä kerrallaan ja työstää samalla omia pelkojasi.

Oikeastaan, voisin kysyä sinulta: miksi tämä suhde ei voisi kehittyä pitkäksi?

Voit pyytää Enkeleiltä apua tähänkin asiaan.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #4 : 01.10.2012 11:57:59 »

hyvin pohdittu. Samaan tulokseen oon itekki tullu. No, varhaislapsuuden hylätyksitulemisen pelko tässä nostaa päätään. Mutta hienosti moon osannu hei olla, en pommita enkä ahdista sitä Cheesy ja tiän että hiljaa hyvä tulee. mutta oompahan utelias, kun onnii erilaista. Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Yep
Vieras
« Vastaus #5 : 01.10.2012 17:59:13 »

Ymmärrän sinua hyvin  smitten

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: