Riippuu ympäristötekijöistä, mutta jos sinulla on mahdollisuus jonkin muun aiheen nojalla lähestyä häntä kevyesti? Sillä tavalla voisi ainakin selkeytyä tilanne enemmän..
Sitä ennen on ehkä hyvä selkiyttää millä mielellä itse olet liikenteessä. Jos hän ei kiinnosta sinua muun vuoksi kuin vain siksi miten hän reagoi sinuun, voi olla parempi ettet lähdekään viemään asiaa eteenpäin. Mutta jos tyyppi taas on ihan kiva, niin ainahan sitä voi tutustua paremmin. Eikä sen vielä tarvitse tarkoittaa mitään.
Niin, mikäli tyyppi on kiinnostunut minusta niin minä taas en näe mitään syytä, miksi en katsoisi ja tutustuisi häneen. Enhän voi mitään vielä sanoa ellen häntä tunne. Mutta, kuinka antaa signaali, joka ei antaisi ymmärtää liikaa, muttei liian vähänkään? Olosuhteet ovat sellaiset, että kevyt lähestyminen (esim puhuminen) on vaikeaa, sillä kyseessä on opetustilanne (ja mitä sanoisin?) ja vieläpä hyvin kurinalainen sellainen. Pitäisi nimenomaan antaa joku semmoinen pieni signaali, josta toinen voi saada toivonkipinän ja pystyisi sitten itse lähestymään ( olen
ja sikäli konservatiivinen että tykkään että se menee niinpäin plus olosuhteidenkin kannalta se menisi silleen helpommin).
Mutta mitenkäs se nyt onnistuisi..?