Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pieni avunpyyntö tähän väliin  (Luettu 3782 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« : 01.10.2012 12:26:55 »

Niin, jos joku viitsisi nostaa vaikka korttia tai mikä metodi nyt parhaalta tuntuukaan. Olen nyt tilanteessa, jossa en oikein tiedä edetäkö vai eikö.

Olen homannut, että yksi tyyppi katselee tai ainakin katseli minua, en ole aivan varma missä mielessä, mutta jonkin asteista kiinnostusta aistin. Havahdun aina vähän väliä siihen, että hän katsoo minuun muuta kun katsoin häntä niin käänsi nopeasti katseensa pois. En tiedä onko hän jo luovuttanut vai mitä. Kannaattaako minun puolestani ottaa katsekontaktia vai ei..
Olen itsekin saattanut lähettää sekavia signaaleja epähuomiossa..
Vai olenko nyt ihan hakoteillä..

Pystyisikö joku siis hieman valottamaan tätä tilannetta? Mitä hänen päässään liikkuu minua kohtaan jos nyt ylipäätään mitään? Mitä minun kannattaisi tehdä tai tarkemmin; Kannattaako tehdä mitään?
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 01.10.2012 14:56:05 »

Riippuu ympäristötekijöistä, mutta jos sinulla on mahdollisuus jonkin muun aiheen nojalla lähestyä häntä kevyesti? Sillä tavalla voisi ainakin selkeytyä tilanne enemmän..
Sitä ennen on ehkä hyvä selkiyttää millä mielellä itse olet liikenteessä. Jos hän ei kiinnosta sinua muun vuoksi kuin vain siksi miten hän reagoi sinuun, voi olla parempi ettet lähdekään viemään asiaa eteenpäin. Mutta jos tyyppi taas on ihan kiva, niin ainahan sitä voi tutustua paremmin. Eikä sen vielä tarvitse tarkoittaa mitään.  Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 01.10.2012 22:05:55 »

Riippuu ympäristötekijöistä, mutta jos sinulla on mahdollisuus jonkin muun aiheen nojalla lähestyä häntä kevyesti? Sillä tavalla voisi ainakin selkeytyä tilanne enemmän..
Sitä ennen on ehkä hyvä selkiyttää millä mielellä itse olet liikenteessä. Jos hän ei kiinnosta sinua muun vuoksi kuin vain siksi miten hän reagoi sinuun, voi olla parempi ettet lähdekään viemään asiaa eteenpäin. Mutta jos tyyppi taas on ihan kiva, niin ainahan sitä voi tutustua paremmin. Eikä sen vielä tarvitse tarkoittaa mitään.  Smiley


Niin, mikäli tyyppi on kiinnostunut minusta niin minä taas en näe mitään syytä, miksi en katsoisi ja tutustuisi häneen. Enhän voi mitään vielä sanoa ellen häntä tunne. Mutta, kuinka antaa signaali, joka ei antaisi ymmärtää liikaa, muttei liian vähänkään? Olosuhteet ovat sellaiset, että kevyt lähestyminen (esim puhuminen) on vaikeaa, sillä kyseessä on opetustilanne (ja mitä sanoisin?) ja vieläpä hyvin kurinalainen sellainen. Pitäisi nimenomaan antaa joku semmoinen pieni signaali, josta toinen voi saada toivonkipinän ja pystyisi sitten itse lähestymään ( olen venus kauris ja sikäli konservatiivinen että tykkään että se menee niinpäin plus olosuhteidenkin kannalta se menisi silleen helpommin).

Mutta mitenkäs se nyt onnistuisi..?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 02.10.2012 18:44:16 »

Niin. Siis kannattaako lähteä tekemän mitään? Jos valotettaisi tilannetta taroteilla tai jollain, anybody?
Siksi täällä kyselen kun itse itselle on haastavaa katsoa kun liikaa omat toiveet sotkeutuvat mukaan.
tallennettu
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #4 : 02.10.2012 22:46:10 »

No eihän tässä mitään taroteja tarvita - tottakai kannattaa lähestyä jos kiinnostaa! Mitä menetettävää sinulla on?  Wink
Pieni flirtti tai mukavat treffit piristävt aina päivää vaikkeivat sen pidemmälle johtaisikaan  smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #5 : 02.10.2012 22:56:45 »

On itellänikin vaikeaa tuo, että tyhjästä pitäis nyhjäistä jotakin lähestymistä, että ymmärrän kyllä.
Mutta jos pidät silmät tilanteille auki, niin varmasti eteen sattuu jokin sopiva mihin tarttua. Jokin ryhmäoppimistilanne esim. tai hyvä keskustelu tauolla hyvästä aiheesta mihin voi mennä mukaan lähemmäs tätä henkilöä tai mikä tilanne vain.

Ja hymyillä voi aina. Se viestittää ainakin, että suhtautuu positiivisesti toiseen.  Smiley
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #6 : 03.10.2012 11:40:35 »

No eihän tässä mitään taroteja tarvita - tottakai kannattaa lähestyä jos kiinnostaa!


Ajattelin että kortit voisi hieman valottaa tätä tilannetta, että kannattaako tehdä liikkeitä mihinkään suuntaan. Enhän voi tarkkaan tietää, oliko se kiinnostusta hänen puoleltaan vai mitä. Omasta puolestani taas en voi sanoa olevani ihastunut, koska miten sitä voi tykätä randomisti kenestäkään jota ei tunne? Mutta olisin valmis ottamaan selvää.

Lainaus
Mitä menetettävää sinulla on?  Wink

No aika paljon..

Lainaus
Pieni flirtti tai mukavat treffit piristävt aina päivää vaikkeivat sen pidemmälle johtaisikaan  smitten

Joo, mutta kun en haluaisi pelata toisten mahdollisilla tunteilla. Kun ei sitä koskaan voi tietää mitä toisella on pelissä. Ja siinä vaiheessa kun minä lähden flirttailemaan niin siinä oltava selkeä päämäärä ja ainakin itselle selvänä se mitä toisesta haluaa.  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: